تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن چه می خواهم بگویم این است که اصولا زندگی بسیار بیشتر از هــنر تقلید می کند تا هنر از زندگی.

خدا منو ببخشه فکر کنم دارم کرونا میگیرم.این دفعه کرونا بگیرم دیگه جون سالم به در نمی برم.

نظرات 4 + ارسال نظر
جزر و مد چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:26 ق.ظ

حتما سرماخوردگی فصلیه
دیگه کرونا رو همه جوره گرفتین

ایشالا

خانوم ف پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:29 ب.ظ

صبح وبلاگت از دسترس خارج بود چرا

مورد حمله سایبری قرار گرفته بودم

نل پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:28 ب.ظ

ایندفعه که کرونا گرفتم،نگم برات...
همچنان عوارض دارم..

شاید هم تا چندین سال داشته باشی

reza پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 06:45 ب.ظ

صبح پیجت بسته بود ترسیدم

حمله سایبری شده بودم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد