تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بهتر است دیگران از ما بخاطر آنچه هستیم متنفر باشند تا بخاطر آنچه که نیستیم دوستمان داشته باشند

دقیقا بیشتر از ۵ دقیقه نمیتونم فضای توئیتر رو تحمل بکنم.به جز دوست وبلاگی عزیزم فیل،بقیه کسایی که اونجان یه مشت فمینیستِ گنده گوزِگنده دماغِ متظاهرِگوزوی الکی روشنفکرِعقده ای سکس ندیده هولِ بدبختِ مردستیزِ خودنمای بدبخت هستن.چه پسرشون چه دخترشون.واقعا حالم از توییتر به هم میخوره.

فقط دوست خوبم سلطان فیل که الان دیگه غربت نشین شده توی توئیتری ها و کلا هر جایی آدم حسابی هست.

نظرات 9 + ارسال نظر
خانوم ف دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:33 ب.ظ

با خاک یکسانشون کردی که

بده بزنیم

فاضله سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:17 ب.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

مرد ستیز رو خوب اومدی

فدات

phil سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:47 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

سلطان اشک تو چشمام حلقه زد. تو همینگوی زمانه هستی.
بیا من میبرمت تو یک باندهایی که رسالتش ریدن به این قشری هست که نام بردی.

نوکرتم صد در صد

satare چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:45 ب.ظ

خیلی دوست دارم مطلب برای دخترمت رو بخونم :((((

شرمندتم

خانوم ف پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:09 ق.ظ

من به عنوان عمه اینده دخترت حق ندارم مطلب بالا رو بخونم؟؟
راستی تراویس واقعا چطور یادته من مجسنه درست میکردم و گالری میزاشتم ؟؟؟
اصلا کی گفتم بهت این حرف و
خیلی جا خوردم دیدم پیامت رو
واقعا انگار صد سال از اون موقع گذشته

نه.اون پست فقط مال دخترم هست
بله،من همه چی یادم هست،هیچی یادم نمیره.واقعا عمر و روزگار چقدر سریع میگذره

Lil پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:05 ب.ظ

دنیا ارزش نداره انقدر خسیس نباش بذار ما هم بخونیم پست بالا رو :))
من از بین تموم پستات فقط اون بالاییه رو میخوام بخونم.

اول بوس بده

Lil پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:11 ب.ظ

بیا..
بوس کن.

حالا رمزو میدی؟ :)

نه.بوس اینجوری نمیخوام.فرنچ بوس باید باشه.بیا بوس کن که انگار جلو سگ داری میندازی

Lil جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:04 ق.ظ

خب. امشب اعصاب نداری.
ما فردا شب خدمت میرسیم برای گرفتن رمز.

فقط ببخشید. من یک ذره زیادی مودب و نسل قدیمم. اینکه گفتی بیا بوس کن که انگار جلو سگ داری میندازی، حرف خیلی زشتیه؟ من نفهمیدم داری دقیقا چه فحشی بهم میدی راستش:)))

نه فحش ندادم بهت.متوجه نشدی منظورم رو.
تو نسل قدیمی؟منم نسل قدیمم،یه روح پیر و قدیمی دارم.
هر چی بخوای بهت میدم،پسر بودی کونم بهت میدادم،البته اگه به دلم میشستی،ولی رمز بهت نمیدم.این پست رو فقط واسه دل خودم نوشتم.
من همیشه اعصاب دارم.
راستی بهم بگو چرا ساعت ۳ نصفه شب بیدار بودی؟

جزر و مد جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:00 ب.ظ

اومدم در مورد پست دخترتون سوال کنم که دیدم دوست ندارید بقیه بخونن، خیلی هیجان انگیزه یه پدر برای دخترش بنویسه... از صمیم قلبم آرزو می کنم خیلی زود محقق بشه...

قربون شما دوست گرامی.مانا باشید بانو

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد