تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برای پیدا کردن جایی که نمیشه پیداش کرد، اول باید گم شد! اگر غیر از این بود همه پیداش میکردن.

دارم بر میگردم شیراز دوباره.

خداحافظ تهران.دوباره کی برمیگردم؟اصلا نمیدونم.

دلم واسه تهران تنگ میشه،واسه خونه ام،حیاطش،خاطراتم.ولی افسوس که تهران شلوغ و پرترافیک و پر از دزد شده.

باز هم میگم،امیدوارم هر دلی از هر کس توی تهران و کرج شکستم منو ببخشن.اومدیم و هواپیمام امشب افتاد و مُردم.راستی اگر مُردم کی میفهمه؟هیچ کس.

پی نوشت:این بارونی که الان هم میاد اشک های تهران هست که پشت سر من ریخته میشه.

پی نوشت ۲:من رسیدم شیراز

نظرات 5 + ارسال نظر
ف پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:57 ب.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

خیلی خوبه

چی خیلی خوبه دقیقا،چی گفتم که خیلی خوبه؟این که دوست دارم همه رو بکنم خیلی خوبه؟

خانوم ف پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:18 ب.ظ

هوا خیلی خیط شد
سفرت سلامت

فدای تو
کوچولو رو ببوس

آنا پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:36 ب.ظ

هربار میام فکر میکنم ادم شدی اما میبینم تو همون گاوی ک بودی
حیف گاوو

بیا برو تو کونم

آنا جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 05:42 ب.ظ

اونجا جای زن بدبخت گاوترته اشغال

بیا برو تو کونم بخور همون جا،بخواب همون جا،زندگی بکن اصلا توی کونم.

جزر و مد جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:02 ب.ظ

چه پینوشت شاعرانه ای

خیلی چاکرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد