تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ایمان و اعتقاد، بشر را زنده می‌کند. تا ایمان نداشته باشی، هیچی...

این روانشناسه کیه هممون رو گاییده و هر شبکه ای میزنی نشون میده،آهان دکتر انوشه.ناموسا حرفاش رو گوش بدین،فقط توضیح واضحات میده و کص شعر میگه و حرفهای الکی امید بخش میزنه.

به نظرم علم روانشناسی در ایران مثل بقیه چیزا به بیراهه کشیده شده.از کشورهای دیگه خبری ندارم.بدترین چیزی هم که الان مد شده و هی شبکه های اجتماعی و میج های زرد روانشناسی و روانشناس های کس مشنگ هیچی ندون به آدمها تزریق میکنن اینه که شما باید اول خودت رو دوست داشته باشی.کدوم آدم احمقی این رو باب کرده من نمیدونم.یا این که اگر توی یک رابطه هستین که آزار می بینید فورا از اون بیرون بیایید.یا این که من نه دوست خوبی هستم،نه فرزند خوبی میخوام باشم و نه پارتنر خوبی،من میخوام منِ خوبی باشم.آخ اگه من می فهمیدم کدوم حروم زاده ای این کس و شعرها رو باب کرده.

من با عقل ناقص خودم که همیشه غباری از شهوت و انحراف جنسی روش نشسته میتونم بگم که همه این حرفها مزخرفه.آدمی باید قدرت سازش و حل مشکلات و درک دیگران داشته باشه.مثلا زنیکه یا مرتیکه ای که ازدواج کرده فقط چون مثلا زنش زیاد حرف میزنه سریع باید بره طلاق بگیره،روانشناسی کس شعری که اینا نماینده اش هستن این رو میگه.یا مثلا همون دکتر انوشه میگه که اینایی که موقع عصبانیت فحش میدن و صداش میره بالا و وسایل رو مرتاب میکنن رو چیزی بهشون نگین اینا خیلی عاشق هستن.نخیر اینا روانی هستن.

نظرات 2 + ارسال نظر
جزر و مد شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:49 ق.ظ

من مدت هاست نه سمت کتاب روانشناسی میرم، نه پیج اینستا و نه کلا هر چیز مرتبطی باهاشون. رسما شعاری و چرت و پرته،« صبح تو آینه بگو من قوی هستم»، طرف استرس اجاره خونه داره، پول نداره بعد لبخند ژوکوند بزنه آخه.
این دخترا رو دیدی تو اینستا یه توربان به سرشون می زنن یه رژ جیغ بعد می شینن جلو دوربین حرف می زنن یعنی من حرص می خورما، هر چیم بلاک می کنم مثل قارچ رشد می کنن

دقیقا درست میگی.
منم هی بلاکشون میکنم
اصلا خیلی دوست دادم اکانت اینستام رو پاک کنم ولی نمیتونم

خانوم ف شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:58 ق.ظ

۳ خط اخرت منم

خوشگل خودمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد