تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هوش برای کسانی که تنها به آن اکتفا می‌کنند تقریباُ بی فایده است.

سخن اول:بیشتر روزها دردهای عمیقی توی قفسه سینه ام احساس میکنم.یا چپ یا راست سینه هست.اون قدر زیاده که احساس مرگ بهم دست میده و عرق میکنه همه بدنم و تمام انرژی ام میره.به یه پزشک نشون دادم خودم رو گفت چیز مهمی نیست.شاید هم چیز مهمی نباشه و من خیلی الکی گنده اش کردم.شاید هم سرطانی چیزی گرفتم و به سلامتی میخوام بمیرم.همین الان هم درد دارم.

سخن دوم:بعضی وقتها فکر میکنم چرا من همش دارم حرفهای زیر نافی میزنم.کاش میشد همه پست های زشتم رو پیدا بکنم و یکی یکی پاکشون بکنم.

سخن سوم:هنوزم شب ها خوابم نمیگیره،وقتی میخوام بخوابم گرمم میشه،حلقم خشک میشه،تپش قلب میگیرم.احتمالا بار گناهانم اون یدر سنگین هست که نمیزاره بخوابم.

سخن چهارم:اگر بعد مرگ واقعا دادگاهی و خدایی بود اون وقت تکلیف چیه؟چطور جواب این همه کار بدی رو که کردم بدم؟اولین گناهم هم ناامیدی از لطف خدا بوده،دومین گناهم هم،اصلا ولش کن.

سخن پنجم:سریال Horace and Pete  رو دیدم.سریالی ده قسمتی بود که همه اش حرف بود،بدون هیچ گونه صحنه اکشن و لوکیشن های فراوان.خیلی سریال خوبی بود و در مورد مسائلی از قبیل میانسالی و سیاست و خانواده و... صحبت میکرد.دانلود کنید و ببینید.

سخن ششم:کسی  از اون وبلاگ نویس پر ادعای قدیمی که اسمش هولدن کالفید بود و ادعاش کون خر رو پاره می کرد خبری داره؟کسی از اون خانمی که اسمش ماهی بود و با شوهرش مشکل داشت و خیلی فکر میکرد خبریه و طرفدار داره و پست هاش رو رمز دار میکرد خبری داره؟

نظرات 4 + ارسال نظر
phil شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:56 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

اون هولدن کالفیلد بدچیزی بود. شبیه این عمله‌های دهه 70 دختر زشتارو جمع میکرد قرار وبلاگی با هم میرفتن پارک لاله

بالاخره اونم لِم کارش این بوده.هر کس یه شیوه ای داره توی دختربازی.
کجاست الان؟مُرده؟

نور شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:15 ب.ظ

سلام.گرچه تو از من خوشت نمیاد و بهم فحش دادی.ولی میخاستم تجربم رو باهات شیر کنم شاید ب دردت بخوره. درد قفسه سینه و تپش قلب و بالا رفتن دمای بدن میتونه نشونه حملات پنیک باشه. اول ی اکوکاردیوگرافی کن از قلبت.اگه دریچه میترالت پرولاپس داشت ک احتمالن این علائم ب خاطر اونه و این پرولاپس هم خیلی شایع هست بین مردم و مشکل خاصی نیست. ب نظرم ی روانپزشک هم برو. این دردهایی ک میگی شاید منشاش از اعصاب باشه.شاید با ی قرص هر روز،کلی حالت خوب بشه.اگه شماره روانپزشک خوب خاستی بگو ک بهت بدم. البته تهران هست.ولی من بعد ۷ تا روانپزشک رفتن بلاخره اینو انتخاب کردم.امیدوارم بهم فحش ندی و مفید باشه حرفام برات.مراقب خودت باش

من غلط کردم بهت فحش دادم.کو؟کجا؟من هیچ وقت به هیچ کس فحش ندادم.اتفاقا همه دخترها رو دوست دارم
این تست و اینا پول میخواد بابا،یا یه بیمه تکمیلی قوی میخواد.
روانپزشک خوب میخوام.هفت تا رفتی؟سر چی؟
دست گلت درد نکنه.شماره اش رو بهم بده،دوست داشتی شماره خودت رو هم بهم بده با هم صحبت بکنیم ببینم کی فحش دادم که خودم یادم نیست از دلت در بیارم قربونت برم مهربون

جزر و مد شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:21 ب.ظ

هولدن رو یادمه یه پست خداحافظی گذاشت، رفت آزمون استخدامی آموزش و پرورش و یکم تو مصاحبه گیر دادن ولی آخرش قبول شد، یادمه یکمم در مورد فضای کلاس و مدرسه نوشت و بعدش پست خداحافظی

کون لقش

آنا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:13 ق.ظ

اه چقدر از اون ماهی بدم میومد! همش در حال لاس زدن با پسرها بود. کلی هم تو ح ف هاش دروغ بود و ادعاااا

لاس زدن که خوبه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد