تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

منه فروختی بی حیا رفتی با اون بچه سوسول او پسر بی سروپا

انگار یه موج جدید کرونا داره میاد.همه آدمهای دور و اطرافم مریض شدن،منم بیحالم و کیرم هم راست نمیشه.واقعا این راست شدن کیر هم داستانی داره واسه خودش.واسه خودش انگار یه حکومت و یه داستان جداست.هر وقت بخواد راست میشه،یهو وسط برنامه میخوابه،صبح زودتر از آدم بیدار میشه،یه انیمه تخمی "اتک آن تایتان" میبینی راست میشه و شب جمعه راست نمیشه.قرص اگه بخوری که راست بشه انگار بهت میگه کیرم دهنت منم راست میشم ولی چنان تپش قلبی بهت بدم که به گه خوردن بیفتی.اسپری میزنی بهش که آبش دیر بیاد زرتی توی ثانیه اول آبش میاد،یه وقتایی حال نداری و خسته ای و سریع میخوای تمومش بکنی حالا مگه آبت میاد؟خلاصه که این مشکل من نیست،یه بار توی یه مهمونی مست بودیم و یکی بهم گفت من کیرم سالهاست راست نمیشه،زن خوشگلی هم داره،ولی من که کاری به زنش ندارم.اما خارکسته این قدر با زن من لاس میزد.نمیدونم اینو چرا گفتم،اصلا نباید میگفتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
خانوم ف یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:16 ب.ظ

وای تراوبس
اگر موقع عملیات بخوابه حال عزیزه دل خیلی گرفته میشه .
فک میکنه حتما برات جذاب نیست که خوابیده ‌
من که مدت هاست حالم از هر چی سکسِ بهم میخوره

چی بگم والا؟الان حتما باید بهت بگم بیا جوری بکنمت که یادت نره.ولی نمیگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد