تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اولین درسی که والدین باید به فرزندان خود بیاموزند، صداقت است.

یه وقتایی واسم جای سواله که پست های من رو کی میخونه؟چه حسی بهشون دست میده؟خنده شون میگیره؟گریه شون میگیره؟ازم متنفر میشن؟حشری میشن؟نه،نه،نه،این آخری رو بعید میدونم.ولی واقعا امیدوارم بشن.شاید یکی فتیش نوشته داشته باشه،من فتیش های مختلفی دیدم.آهان اینو میخواستم بگم،بعضی مردها که خیلی گه فمینیست ها رو میخورن و با کس لیسی میخوام مخ بزنن و بعضی زن ها که اصلا خبر از دل مردها ندارن میگن که کی با چند تا تار مو یا مچ دست تحریک میشه؟جوابش اینه:من‌.

من واقعا تحریک میشم،نه من بلکه خیلی از مردها با دیدن کف پا،پشت گردن،قوزک پا،موهای دست و زیر بغل یه زن،ترک های شکم،بوی چس،شرت کثیف و خیلی چیزای دیگه تحریک میشن.دیگه لب و رون و سینه و اندام جنسی پیشکش.من با دیدن انیمه هم حتی تحریک میشم.پس خواهرم حجابت را برادرم نگاهت را.

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم ف یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:15 ب.ظ

من هر روز وبلاگت رو چک میکنم و میخونمت .نمیدونم چراهااا.تو یه رنگی از گذشته من داری .
منم که گیر کردم تو گذشته .
اره منم فیتیش کتونی دارم و جوراب

کیر کردی تو گذشته؟چه بی ادب.

ن دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:45 ق.ظ

منم شما رو‌میخونم اما خاموش، و به تنها چیزی که فکر میکنم اینه که نباید از قدرت جسم ادمها ترسید و فقط باید از ذهن آدمها ترسید، شما شاید گفته های ذهنی خیلیا رو بگین ک اونا جرئت حتی نوشتنشم ندارن، نمیگم خوبید یا بد میگم حداقل تو این فضای مجازی خود واقعیتون هستین و گاهی این خود واقعی رو هم سرزنش میکنین یعنی لوح وجودتون هنوز سفیده

کونمم سفیده

setare دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:29 ق.ظ

خب ما خانوما چکار کنیم دوست داریم حجاب نداشته باشیم

نداشته باشید ما که چیزی نگفتیم.فقط نگاهدمیکنیم و بعدا جق میزنیم

نل دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ب.ظ

من میخونمت چون از خوندن و دیدن اینکه چی توی ذهن و فکر آدمها میگذره خوشم میاد..

من فقط یاد خداست و این که سعی کنم انسان خوبی باشم توی فکر و ذهنم هست

هفت دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 08:29 ب.ظ

مچ پا رو شنیده بودم منتها از تو باید ژن حشریت رو بگیرن بدن به نیازمندان

من میگم دیگران این جوری هستن.وگرنه که خودم از لحاظ جنسی آدم سردمزاجی هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد