تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ما بچه مرگ هستیم و مرگ است که ما را از فریب های زندگانی نجات می دهد.

من هی توی پست هام چرت و پرت میگم که آقا یا خانم M بیاد کامنت بزاره ولی نمیاد.M جان بیا کامنت بزار و برین بهمون.این وبلاگ بدون نظرات تو لطفی نداره.بیا و چوب بکن توی کونم.

نظرات 7 + ارسال نظر
خانوم ف یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:12 ب.ظ

به جاش
آنا هستش ۱

اونم نیست

برنتین دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:46 ب.ظ

با چه چوبی حال میکنی بزرگوار برات بتراشیم

گفتم M بیاد فقط

برنتین سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:58 ق.ظ

M فقط؟
S باشه نمیشه؟
بزرگوار،اَمون بده

هر چی تو بگی اصلا

مونا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:09 ق.ظ

چرا آخه؟ برای خودت ارزش قائل باش، اجازه نده کسی بی احترامی کنه

چشم.گه خوردم

هفت چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:12 ق.ظ http://7min.blogsky.com

داداچ بُکُن زیاده، شما دستاتو بذار رو دیوار توکل کن ما اوکی میکنیم برات
دشواری نداره

واقعا بی ادبی.
بعد اسم من مودب با تربیت بد در رفته.
به قرآن من باید الگوی رفتاری بشم.
این قدر بی ادبی که من جوابی ندارم بدم

جزر و مد پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:50 ق.ظ

تراویس دیروز رفتم کافی شاپ داشتم، سفارشم رو طول کشید بیارن، ناخودآگاه استراق سمع کردم، هر دو میز اطرافم زوج بودن که هر دو پسر از فلسفه، جهان هستی، حرف می زدن یه نیم ساعت گذشت پیشنهاد دوستی و نیت ازدواج و مهمونی مطرح شد... چرا از فلسفه شروع می کنن؟ حرف بد نزنی ها... جدی پرسیدم

بالاخره باید از یه جایی شروع کرد.
شما کص هم بخوای بکنی اول باید ممه بخوری.
بعدش هم شما زن ها موجودات عجیبی هستین،دروغ دوست دارین و میونه خوبی با صداقت ندارین

هفت پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:19 ب.ظ http://7min.blogsky.com

دس خوش دس خوش

بی ادب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد