تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آخر ای باد صبا بویی اگر می‌آری سوی شیراز گذر کن که مرا یار آنجاست

چند باری از بدی های شیراز گفتم چرا یک بار از خوبی هاش نگم؟

با این که نون بربری خوب درست نمیکنن ولی یه چیزی بگم شیرازی ها مردمان واقعا خوبی هستن.آدمهای خونگرم و مهربان و کاری به کسی ندارن.هزاران آدم غیر شیرازی و عرب و لر و خارجی و افغانستانی و بلوچ توی این شهر میان و میرن واسه مسافرت و کارهای درمانی ولی اینا با هیچ کدومشون مشکل ندارن.یه محله هایی هست همشون افغانستانی هستن،من ندیدم شیرازی ها باهاشون مشکل داشته باشن.آزمایشگاه ها و بیمارستان ها و مطب دکترها هم که میریم با این که سگ میزنه،گربه میرقصه از شلوغی همه پرسنلشون از منشی و خدماتی بگیر تا خود دکتر خوش برخورد و با حوصله و مهربون هستن.الان من اومدم توی این شهر و با اسنپ کار میکنم روزی ده ها مسافر دارم و توی این مدت تقریبا شاید هزار تا آدم رو جابجا کردم یکیشون نگفته تو شیرازی نیستی چرا اومدی شیراز؟ولی اصفهانی ها نژادپرست و بدخلاقن با آدمهایی که غریبه هستن و میان توی شهرشون،خیلی از شهرهای ایران اینجوری هستن.ترکها هم من شنیدم نژاد پرستن.ولی خدا وکیلی این شیرازی ها مردمان خوبی هستن.شهر امنی هست مثل تهرون نیست که تا حواست نباشه شرتت رو هم بدزدن از پات.

پانوشت:نون بربری هم خوب درست نمیکنن چون تخصص ترکهاست،ولی عوضش پیتزایی درست میکنن که توی کل ایران پیدا نمیشه

نظرات 7 + ارسال نظر
خانوم ف دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:15 ب.ظ

اره خدایی سه روز شیراز بودم خیلی تحویلمون گرفتن بتدگان خدا .راننده ای که بردمون پاسارگاد خیلی خوش مشرب و خوش صحبت بود .
شنیده بودم خودشون رو میگیرن انگار از کون فیل افتادت ولی من که چیزی ندیدم

ادمهای خوبی هستن.مثل خودت عزیزم

لیلا سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:07 ق.ظ

با اینکه ترکم ولی نمیدونم چرا از بربری خوشم نمیاد
شیراز قشنگه، دوسش دارم، دلم میخواست واسه مقطع بدی بیام شیراز ولی نمیشه

حالا دیگه من هستم.خواستی بیا

reza سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:19 ق.ظ

مرسی که از شیراز خوشت اومده
کجا پیتزا خوردی که اینقدر بهت چسبیده

نوکرتم داش رضا.سلطانی

خواننده خاموش سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:56 ق.ظ

هم اتاقیم شیرازی بود خیلی دختر دوست داشتنی بود. یکم فکر می کرد شیرازیها با بقیه فرق می کنند اما نه خودشو می گرفت نه مشکلی با بقیه داشت. الان نزدیک ده یازده سال گذشته و با اینکه من این سر دنیا اومدم هنوز در ارتباطیم. شیرازو نرفتم هیچ وقت متاسفانه. رفیقمم دیگه شیراز زندگی نمیکنه بعد ازدواجش

پس کجا زندگی میکنه؟

مرمر سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:26 ق.ظ

اونجا یا اونجاهایی که پیتزا خوب میده رو اسمشو میگی لطفا؟
کلا غذاهای خوب شیراز زیاده

بیا خودم میبرمت مرمری

آویشن چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:58 ق.ظ https://dittany.blogsky.com/

به نظر من که شیراز شهر خوبیه برای زندگی ، یعنی بعد از رشت اولین انتخاب منه. چه از لحاظ فرهنگی و چه از لحاظ اجتماعی

رشت شنیدم مردم خوبی نداره.البته ناراحت نشی،من کلا شمالی خوب ندیدم

آویشن پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:52 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

قطعا هر شهری آدم خوب و بد داره ، شاید تو تجربه خوبی نداشتی با شمالی ها ولی من خودم آدم های خوب کمی اینجا ندیدم. این و بدون اغراق میگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد