تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چه کسی می‌تواند دل را ازشکستن بازدارد؟

سخن اول:توی مطب های دکترها همیشه یه عده ای نشستن و حقوق و دستمزد دکتر رو محاسبه میکنن.والا نوش جونشون،من خیلی ها توی فک و فامیلام کادر درمان و دکتر هستن،فقط میتونم بگم زندگیشون خیلی سخته و پر از استرس.توی همون دوره انترنی و دوره تخصص چنان مادری ازشون گاییده میشه که حد و حساب نداره.نوش جونشون هرچی در میارن.والا من هر وقت رفتم دکتر حالم رو خوب کردن.

سخن دوم،:امیدوارم این ماسک ها همچنان روی صورت مردم بمونه چون اینجوری همه خوشگل به چشم میان.چشم ها همیشه قشنگن،هیچ وقت نشده بگیم طرف چه چشم های کیری زشتی داره

سخن سوم: چرا این قدر اسم های سخت روی بچه هاتون میزارین.مگه علی و احمد و رضا و بهرام و شهرام و این اسمها چه ایرادی داره که میزارین سایمون و سوشیانت و الدینا.هر اسمی که بعدش یه سوال به ذهن آدم بیاره اسم کیری و مزخرفی هست و اون بچه تا آخر عمرش در عذاب خواهد بود.مثلا اسم بچه ات رو بگی طرف بعدش بپرسه حالا پسره یا دختر؟معنی اش چیه؟به چه زبونی هست؟تو بگی اسمم علی هست یا مریم یا میترا یا محیا یا زینب یا سعید کسی بعدش سوالی به ذهنش نمیاد ولی سلنا و سامیار و هیراد و رادمان و ادلیا و نویان و سایمون و امثالهم سریعا اینو میارن توی ذهنت که یعنی چی و پسرن یا دختر؟و میپرسی از طرف و اون صاحب اسم تا اخر عمرش باید جوابگو باشه.یا بگه مثلا اینجوری نوشته میشه.خلاصه که یکی از حق های فرزند بر گردن پدر و مادر انتخاب نام نیکو هست پس تازه به دوران رسیده نباشید و اسم کیری نزارین روی بچه هاتون.

سخن چهارم:یه ادای تازه به دوران رسیدگی دیگه توی زایمان هست که مثلا حتما باید یه تاریخ رُند باشه و اینم گناهش گردن متخصص های زنان و بیمارستان های خصوصی تخمی مثل گاندی  هست که دامن زدن به این کیری بازی خانواده ها و بهشون اجازه دادن این گه خوری ها رو بکنن.


نظرات 11 + ارسال نظر
خواننده خاموش چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:13 ب.ظ

ما هم سر اسم بچه مون خیلی فکری بودیم. پدرش اصرار داشت یه اسم این طرفی بذاریم که بچه تو مهد و مدرسه دچار مشکل نشه همه اسمشو بتونن راحت بگن و به قول شما سوال واسه اطرافیانش پیش نیاد. بعد مهاجرت یه چیزی که یکم رو مخه اینه اسمهامون رو آمریکایی ها نمیتونن تلفظ کنن، من که اسمم رو خلاصه کردم شوهرمم میخاد موقع سیتیزنی، اسم دو قسمتیش رو یه اسم کنه که حداقل راحتتر بشه صدا زد.

به سلامتی

خانوم ف پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:02 ق.ظ

منم جز اون کسایی هستم گه دستمزد دکتر رو حساب میکنه

دستت درد نکنه

لیلا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:18 ق.ظ

اعتراف میکنم با اینکه خودمم دکترم ولی منم اینکارو میکنم

احسنت به تو خانم دکتر

خانوم ف پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:19 ق.ظ

چرا کامنتم رو سانسور میکنی ؟؟
سانسور کنی دیگه نظر نمیزارماااا این چندمین بارته

والا نکردم،کدوم کامنت؟؟به خدا همون جوری تایید میکنم.

خانوم ف پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:30 ق.ظ

هنین کامنتن برای همین پستت من کلی نوشتم جرا نیست پس کی سانسور میکنه..

به قرآن مجید،به حضرت عباس من هر چی بیاد رو تایید میکنم.
یارو فحش خواهر مادر میده من تایید میکنم بعد بیام کامنت های تو که دوست خوشگل قدیمی ام هستی رو تایید نکنم؟؟؟

خانوم ف پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:36 ق.ظ

عجب
والا ترسیدم تراویس
یعنی چجوری میشه .نکنه دارن ما رو می پان
اخه چرا باید حذف شه یهو
گفته بودم ملت بی سوادن حتی ایم پسر منم میگن دختره یا پسر

نترس خوشگلم.بیا بغل من
ملت بی سواد نیستن.تو حتما یه اسم سخت و غیر معمول گذاشتی

خانوم ف پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:40 ق.ظ

خیر اسم پسرم اهورا ست
از این واضح تر
ملت راجع به تاریخ سرزمینشونم نمیدونن

یه چیزی رو میدونی؟
تو از اولین خواننده های منی.سال ۹۲ یادت میاد؟
میخوای بگم به چه اسمی کامنت میزاشتی و چیا میگفتی؟

خانوم ف پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:54 ق.ظ

نگو بابا ابروم میره جلو ملت
جوون بودم و جاهل

ببین سال ۹۲ چی نوشتی:
"امیدورارم خونه های جنوب شهر از مترس 3 تومن بیشتر نشن..امیدوارم بشه یه لونه موش 40متری یه جا خرید رفت توش زندگی کرد امیدوراریم..ولی حیف حیف که چار سال میگذره همه چی بدتر میشه و دوبازه این مردم همیشه در صحنه با شادی خرمی میرن با صندوق هاااا..ای که چقدر دلم پره"
چه فکرایی داشتیم.چرا هیچ وقت ما با هم دوست نشدیم؟؟

جزر و مد پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:07 ق.ظ

یعنی درود به شرفتون...
یه بار من در مورد این اسم نظر دادم تا چند ساعت باهام بحث کردن... بعضی اسم ها حس ندارن، انگار چندتا حرف کنار هم قرار گرفتن فقط...
تراویس این کسانی که دنبال این ادا و اطوار تاریخ و فلان هستن تازه به دوران رسیدن... به خدا آدم اصیل این کارا رو نمیکنه

لیلا پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:54 ق.ظ

راست میگن ها
پیام ها نصفه میاد

به حضرت عباس من کاری نمیکنم،به روح رسول الله اگه من کاری با کامنت ها داشته باشم

مهشید پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:21 ب.ظ

من هم چندبار پیام گذاشتم اما انگار اصلا به دستت نرسید.
ی بار دیگم کامنت گذاشتم شیش خط نوشتم
فقط دو خط اولش بود

به فاطمه زهرا اگه من کاری کرده باشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد