تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چه کسی می‌تواند از کلمهٔ خداحافظ بفهمد که چه نوعی از جدایی، انتظارمان را می‌کشد؟

من که سالهای سال هست دیگه دوست دختری ندارم و مرد متاهل جاافتاده سرسنگینی شدم.ولی اون موقع که جوون بودیم و زید بازی میکردیم اوضاع اینجوری بود که اگه متین و موقر بودی دخترا میگفتن خیلی مثبتی و بی احساس هستی و اگه دستش رو میگرفتیم و بغلش میکردیم میگفتن هَولی و فقط میخوای بکنی،اگه زنگ نمیزدیم میگفتن مهم نیستیم برات و اگه زنگ میزدیم میگفتن داری محدودمون میکنی،خلاصه که خیلی رفتارهای عجیبی داشتن دخترها،خصوصا خصوصا خصوصا اونایی که دهه ۷۰ ای بودن.با احترام به همه نسل ها ولی من دهه ۷۰ ای نرمال ندیدم.ولی الان که دهه ۸۰ ای ها بزرگ شدن و میبینمشون با خودم میگم چقدر اینا نرمال و عاقل هستن.از دهه ها بکشم بیرون.اره خلاصه که دخترها اون موقع ها خیلی غیرنرمال و غیرقابل پیشبینی بودن.نمیدونم الان چطوره اوضاع دختربازی؟

نظرات 13 + ارسال نظر
سحر جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:08 ق.ظ

همونه، فرقی نکرده.
کلن بعضی چیزا آواز دهلن از دور، بنظر من دوس دختر/ دوس پسر بازی، سکس، ازدواج در این دسته قرار میگیرن. بیشتر دارن نون تبلیغشونو میخورن.
بخاطر همینم پورنوگرافی دومین صنعت سودآور دنیاس، یعنی هیچکس به سکس دسترسی نداره و همه فیلم میبینن؟!!! نه قطعن، دلیلش فقط تبلیغاته، که فکر میکنی چه خبره، بعد که تجربش کردی میگی عه همش همین؟!! لابد مال ما ایراد داشته، بریم بقیه رو ببینیم!!
خلاصه که زندگی و تمام شگفتیهاش بطرز دردناکی عادیه

حالیم نشد چیزایی که گفتی.میشه باز کنی منظورت رو؟؟

خانوم ف جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:16 ق.ظ

ولی من همیشه پسر متین و موقر پسند بودم

پس چرا توی اون سالها با من دوست نشدی؟؟

سحر جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:26 ب.ظ

شفاف سازی:
پرسیدی آیا روابط دختر پسرا فرقی کرده؟ گفتم همونه، فرقی نکرده.
و توضیح دادم که بعضی چیزا مثل سکس و ازدواج و زیدبازی، آواز دهلن و حرف زدن دربارشون و دیدن راجع بهشون، بیشتر از خودشون لذت بخشه. مثلن شنیدی میگن وصف العیش، نصف العیش؟ در این موارد برعکسه، وصف العیش، چند برابر العیش!!
و مثال زدم که بخش اعظم مشتریان سایتهای پورن، به سکس دسترسی دارن و منظم هم سکس دارن، پس چرا باز میان فیلم میبینن؟!! دلیلش اینه که سکس بسیار جذابتر از چیزی که واقعن هست، برامون تعریف شده (بدلایل مختلف و تاریخی، مثلن اینکه میشه از این موضوع همه جوره پول درآورد، و پول هرجا باشه، تبلیغات هم هست)
بخاطر همینم، وقتی بصورت رئال تجربش میکنیم، با خودمون میگیم همش همین بود؟!! پس اینهمه تبلیغات چی میگن؟!! پس لابد سکسی که من داشتم ایراد داشته، و بازم میرن و فیلم میبینن.
نمیدونم متوجه منظورم شدی یا نه؟ فقط خواستم بگم روابط همونه، مثل زمان تو، فرقی نکرده، اگرم تو فکر میکنی فرق کرده، بخاطر تبلیغاته ولاغیر

عجب
دمت گرم

هفت جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:00 ب.ظ http://7min.blogsky.com

ماهیت دخترا که عوض نشده:)))

نه.همون آدمهای عحیبن

خانوم ف جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:11 ب.ظ

اون موقع که با حاجی بودم سال ۹۳ جدا شدم بعدم تو زن گرفته بودی دیگه

بعدش توی یه مقطعی جفتمون سینگل بودیم،همون وقتی که ماگ ها رو میدادی اون گالری.خیلی هم صمیمی بودیم و خیلی چیزها از خودت و پدرت و خانواده ات بهم گفتی ولی انگار فقط واست یه جفت گوش واسه شنیدن بودم و هیچ توجهی نداشتی بهم،فقط حرفهای خودت رو میزدی.انگار که فقط میخواستی یکی حرفهات رو بشنوه و هیچ توجهی نکردی به این که میگفتم میخوام ببینمت

خانوم ف جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:36 ب.ظ

الهی بگردم
واقعا همچین چیز منفوری بودم؟
همین جا ازت معذرت میخوام

منفور نبودی.ولی انگار من به چشم تو نمیومدم.واست کم بودم.
قربونت برم.معذرت خواهی نیازی نیست.دیگه سالها گذشته و الان هر کدوم یه گوشه از دنیا هستیم با دو زندگی متفاوت ولی توی یه مقطع خاص زمانی میشد راهمون یکی بشه و همراه بشیم.
شاید هم توی یه دنیای موازی یه خانوم ف و یه تراویس پیش هم هستن

شیوا جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:13 ب.ظ

در جواب سحر میخوام اینو بگم.
سحر جان ، اینی که شما نوشتی نمیتونه درست باشه. چون معمولا پول جایی هست که توجه مردم اونجا هست و بیشتر مشتری و طالب داره. مثلا به دلایل زیادی فوتبال نسبت به ورزش های دیگه طرفدار بیشتری داره برای همین هم توش پول و مافیا و تبلیغات زیاده. نه اینکه برن روی فوتبال سرمایه گذاری کنند تا مشتریش زیاد بشه. در مورد سکس هم همینه. حتی میشه گفت مهم ترین موضوع دنیاست چون بقای نسل بهش وابسته است. ولی دو تا موضوع هست. اول اینکه به طور کلی همه جای دنیا مردها بیشتر به این موضوع علاقه دارند تا زن ها. برای مردها سکس جذابه. نمونه اش همین تراویس که توی همه پست هاش راجع بهش می نویسه و بقیه هم حتی اگر ننویسند به سکس علاقه دارند حالا با همسرشون یا دوست دخترشون یا ... و بیشترین بیننده فیلم های پورن هم مردها هستند. قبول دارم که لذت سکس برای زن ها بزرگنمایی شده و با فیلم ها و آهنگ ها و تبلیغات نشون میدن که به همون اندازه برای زن ها هم مهمه، در حالیکه در واقعیت زن ها بیشتر صمیمیت عاطفی و احساسی براشون مهمه و حتی برای بعضی از زن ها سکس دردآور و ناخوشاینده. شما زن هستی و برای همین فکر می کنی آواز دهله و خبری از اون لذت و جذابیتی که میگن نیست. در حالیکه برای مردها هست. یه موضوع دیگه هم اینه که آدم ها طبعشون با هم فرق داره و بعضی ها چه زن چه مرد کمتر از سکس لذت می برند و چیزهای دیگری براشون اولویته. شاید شما جزو اون دسته هستی که البته هیچ نقص و ایرادی هم نیست.

حالا نمیشد نرینی به من؟؟؟

شیوا جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:14 ب.ظ

جسارت نکردم آقا. نوشتم همه مردها و شما هم یک مرد هستی. مثل اینکه نوشتم برای خانم ها جنبه احساسی و عاطفی مهم تره، از جمله برای خود من.

چرا جمع میبندی و حکم کلی صادر میکنی؟
خسته نشدین امثال جنابعالی از حکم کلی دادن؟
همه مردها فقط به فکر سکس هستن؟همه مردها آشپزی بلد نیستن،همه مردها چاقن و ...

شیوا جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:20 ب.ظ

نرمال نیستی تو هم...
نوشتم همه جای دنیا مردها بیشتر از زن ها به سکس علاقه دارند. این یک موضوع ثابت شده و آماری هست که با یه سرچ ساده هم میتونی بهش برسی. حالا چه ربطی به چاقی و آشپزی و فقط فکر سکس بودن داره؟ جریان همون چوب و دزده... وگرنه که کسی قاعدتا نباید اعتراضی به این نوشته داشته باشه.
این آخرین چیزیه که اینجا مینویسم. حیف وقت که کسی اینجا نظر بنویسه برای تو. گرچه اون رو هم برای سحر نوشتم نه تو.

مهدیه جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:31 ب.ظ

ولی من هنوز هدیه اتو دارم
ولی همه از من سکس خواستن
حتی تا الان.....

چون خوشگل و سکسی هستی.
قربونت برم که هدیه ام رو داری.دو بار هم بهت کادو دادم
ولی تو هیچی بهم ندادی

سحر جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:19 ب.ظ

شیوا جان خواهر من پزشکه، وقتی درمونگا کار میکرد میگفت بیشترین شکایت از نداشتن سکس، از طرف خانمها بوده، اصلن شما فیلم hope spring رو ببین، خیلی چیزا دستت میاد.
منهم یک زنم اما واقعن اینی که میگی در موردم صدق نمیکنه. اگر راجع به تبلیغ حرف زدم، ارجاعت میدم به اولین صنعت پولساز جهان یعنی تجارت اسلحه، خب این یعنی اول بشریت میخواسته نسلش منقرض شه بعد صنعت سلاح گسترش پیدا کرده؟!!
عزیز دلم، من دوتا دوست متاهل بسیار صمیمی دارم که در ناب ترین لحظات دوستیمون (مستی و راستی) از کم بودن سکس در ازدواجشون حتی گریه افتادن!!!
من راجع به دلیل تماشای فیلمهای پورن و نقش تبلیغات حرف زدم. و البته که زنها تمایل بسیار بیشتری به سکس واقعی دارن و مردها خیالپردازترن. برخلاف نظر شما.
البته بقول تراویس، حکمهای کلی همشون غلطن. و این بحث زن و مرد هم کرسی شعری بیش نیست. در نهایت اثر انگشت هر انسانی فقط مال خودشه.
اما هیچوقت از تاثیر تبلیغات بر روی زندگیت غافل نشو، همین ک میگی زنها احساساتی ترن، حاصل تبلیغاته عزیزم (فیلم isszz adam یا مرد تنها، محصول ترکیه رو حتمن ببین)
تبلیغات حتی جهت گیری تفکراتمونم مشخص میکنه. فکر میکنی چرا مدام تبلیغ فلان شامپو از تی وی پخش میشه؟ ک تو متقاعد شی بخریش؟!!! نه عزیزم. گیرنده های مغزت به محض ورود ب یک فروشگاه، میره سراغ چیزی ک براش آشناس، و ناخوداگاه میری شامپوی تبلیغ شده رو برمیداری.
بحث گسترده ایه. بیخیال

درود بر تو

مهدیه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:44 ق.ظ

پیر شدی آلزایمر گرفتی
اون لیوانه چی بود؟
بردی گذاشتی رومیزت سرکار
توش گل گذاشتی


ولی دوستی فقط برای سکس نیست

به جان خودم یادم نمیاد
سکس هم باید باشه تو دوستی وگرنه برو با گی ها دوستی بکن

مهشید شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:50 ب.ظ

چرا انقدر اینا که کامنت میذارن لوس شدن
همش میخوان باهمدیگه دعوا کنند
یکم شل کنید بابا...

یا میخوان کون من بزارن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد