تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به عقلتان گوش نکنید، وگرنه عمیق‌ترین چیزهای زندگی را به دلیل عقل گرایی از دست خواهید داد

یه چیزی رو متوجه شدم و اونم این که خیلی ها حکم کلی در مورد مردها میدن.مثلا:مردهای ایرونی آشپزی بلد نیستن،مردها فقط به فکر کیرشون هستن،مردها همه خیکی و پشمالو هستن،مردها همشون بچه هستن،مردها بلد نیستن زندگی رو بچرخونن،مردها همش دنبال فوتبال هستن،مردها تاریخ تولد و سالگرد ازدواج یادشون نمیمونه،مردها همه مثل هم هستن و ....

خسته نشدین از این حجم نادانی و بلاهت.وقتش رسیده نگاهتون رو عوض بکنید.

نظرات 6 + ارسال نظر
خانوم ف جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:39 ب.ظ

مردا بچه هایی هستن که فقط قدشون دراز شده

کیرشون چی؟

هفت جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:07 ب.ظ http://7min.blogsky.com

چطور تو میتونی بگی دخترای دهه هفتادی همه انرمالن؟یا مثلا دخترا همشون عجیبن؟

ببخشید
من دوستت دارم

برنتین جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:23 ب.ظ

جواب به خانم ف
شما چی تون درازه؟خخخخخ
و اما مسالة

خیلی از مردا گوه هم حالیشون نیست
خیلی از مردها از صدتا زن هم بهتر آشپزی میکنن
در مورد فکر کیر
خانمها فکر بلانسبتشون نیستن؟
یه مرد میتونه در عین حالی که بزرگه بچه باشه
اما بیشتر خانمها هم حس بچه گی و لجبازی و این چیزا رو دارن
زن هست از صدتا مرد سر داره
نمیشه با قطعیت اینجوری قضاوت کرد


در نهایت ریدم تو پوز خانم ف با این استفراغش
معلومه بد از طرف مردها گایش شده.
سلام فرمانده....

خانوم ف جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:58 ب.ظ

چقدر بی ادبه این بریتن
تو که دیدی این راجع به من همچین کامنتی گذاشته باید تایید میکردی ؟
واقعا که
یعنی نفهمیدی من شوخی دارم باهات
دیگه عمرا پامو تو وبت نمیزارم

تایید نمیکردم که اون وقت تراویس نبودم.

هفت جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:02 ب.ظ http://7min.blogsky.com

منم دوستت دارم جوجو :*

پس شماره ات رو بهم بده

هفت جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:49 ب.ظ http://7min.blogsky.com

عنو ببینا :)))))

دوستت دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد