تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مشکل تو، زیادی فکر کردن نیست؛ مشکلت این است که به دیگران اجازه می‌دهی که بدانند به چه چیزی داری فکر می‌کنی.

تویی که به من پیام میدی بیا واتس اپ

وقتی توی تماس و اس ام اس و واتس اپ و تلگرام و اینستاگرام و لاین و وایبر و یاهومسنجر و ایمیل و همه جهان منو بلاک کردی با کیر خر بهت پیام بدم؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:41 ق.ظ

منو با اسکلا یکی فرض نکن
حتما از بلاک درآوردمت الاغ
هم پیر شدی هم خنگ

پیر خنگ الاغ.
چه قشنگ سه تا کلفت بارم کردی،دمت گرم.فحش دادن هم هنر میخواد که ماشالا تو خوب بلدی.
شماره ات رو هم ندارم دیگه
بعدش هم من که دیگه شیرازم.تو هم اون سر دنیا.چی میخوایم به هم بگیم؟
حالا شماره ات رو بهم بده.خدا رو چه دیدی بلکه این دفعه دیگه نریدیم به هم

مهدیه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:21 ب.ظ

هه
پس همون بلاک بمون
انگار گفتم بیا منو....
تهش میخوای چارتا چس ناله کنی دیگه
اونم همین جا بگو
چهار نفرم قربون صدقت میرن حال میکنی

خو باشه
من کی چس ناله کردم؟من فقط حرفایی میزدم که تو دوست داشتی

مهدیه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:19 ب.ظ

هیچ کس نمیدونه من چی دوست دارم

مهدیه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:20 ب.ظ

هیچ کس نمیدونه من چی دوست دارم

چی بگم والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد