تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

امام رضا قربون کبوترات؛ یه نگاهی هم بکن به زیر پات

دلم میخواد برم مشهد.میدونم کونی لاشی به درد نخورم.ولی دلم هوای حرم امام رضا رو کرده.

خیلی این روزها غمگین و پر از مشکلاتم.ولی این روزها هم میگذره.منم اینجا چس ناله نکنم کجا بکنم؟منم همین جا رو دارم.بعضی هاتون به کونتون فشار میاد من اینجا چس ناله میکنم ولی خوب به کسی چه؟وبلاگ خودمه،دعوت نامه که نفرستادم واسه کسی،نگفتم هم حتما کامنت بزاره کسی،ناراحتین من اینجا چس ناله میکنم گورتون رو گم کنید و برین اینستاگرام تو پیج مهدیس فود و وحیدخزایی.

اکانت اینستاگرامم رو هم حذف کردم.خیلی بهش وابسته شده بودم و حالم دیگه داشت از اینستا به هم میخورد.الان کمی اذیت هستم.مثل معتادها دارم خماری پس میدم ولی سعی میکنم دیگه اینستا نصب نکنم.

من حاضرم قسم بخورم همین آدمهایی که میان و حرفهای بد به من میزنن خودشون زیر هزار تا خوابیدن.بعد میان به من خرده میگیرن.گه تو دهنشون.

داشتم میگفتم دلم واسه حرم تنگ شده.کاش میشد برم مشهد زیارت.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:39 ب.ظ

برو شاهچراغ
دلت آروم میشه

چشم

مهدیه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:56 ب.ظ

بی بلا

بوس بده

یکی چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:10 ق.ظ

من امروز اومدم مشهد و تو حرم یادت افتادم ..‌‌شد عین فیلما که میگن یهو اومدی تو ذهنم و از اینجور چیزا .

ای دردت به جونم
کاش دعام میکردی و به آقا میگفتی این آدم روسیاهه و نشده بیاد پابوست.میگفتی دلم پر میکشه ضریحش رو ببوسم،میگفتی دلم تنگ شده واسه اون صحن حرم.
ممنونم که به یادم بودی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد