تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسی که چرایی زندگی را یافته،با هر چگونه ای خواهد ساخت.

شروع کردم به خواندن کتاب "انسان در جستجوی معنی"نوشته ویکتور فرانکل.

حالا خوندمش بهتون میگم خوبه یا نه؟

کتاب "میرزا" از بزرگ علوی رو فقط چند صفحه اش رو خوندم.خیلی خوشم نمیومد.

بوس

بوچ


پانوشت:کتاب رو تموم کردم،خیلی کتاب خوبی بود و آدم دیگه ای شدم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:03 ب.ظ

دوستم کادوی تولد بهم داد

هنوز شروع نکردم

بیا بوسم کن

برنتین دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:19 ب.ظ

سلام گردن کلفت
چرا وبلاگو تخته میکنی مرد؟
گاهی حوصله م از دنیا میگیره میام اینجا
میبینم درشو هفت قفله کردی
قبلش یه بوق بزن بفهمیم چخبره الکی بنزین به کیر سگ نزنیم خو...

اگه من گردن کلفتم تو هم کیر کلفتی
نوکرتم.چشم،دیگه نمیبندم

مهدیه سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:42 ق.ظ

راست کردیا

اعظم 46 سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:19 ق.ظ

کتاب انسان در جستجوی معنا را من سال 68 خوندم در مورد داشتن هدفه یه جمله در کتاب هست که بعد از این سالها هنوز در ذهنم مونده
«هرکسی چرایی در زندگی داره با هر چگونه خواهد ساخت»
منتظر برداشت شما از این کتاب هستم

سال ۶۸ خوندی؟
پس تو از ما سنت بیشتر هست.
ببینم کدوم شهر زندگی میکنی؟شاید بتونیم با هم در مورد کتاب صحبت بکنیم.

اعظم 46 سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:35 ب.ظ

من احتمالا همسن مادر تون باشم

چه بهتر.خیلی هم خوبه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد