تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خطاهای بشری اول رهگذر، بعد میهمان و چندی نمی گذرد که صاحبخانه می شوند.

من اصلا آدم فوتبالی نیستم ولی تا جایی که یادم میاد اسطوره لنگی ها علی دنبه بود و واسه کیسه کش ها هم فرناز مجیدی حالا چی شده که به اون میگن سلطان علی پروین و به این یکی هم میگن شاه فرهاد ، خدا داند.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:31 ق.ظ

چی نوشتی؟

مهشید سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:17 ب.ظ

آیکون خنده بود
بهت میگم پیامامون خود به خود سانسور میشه الکی
همینه.

به ناموسم اگه من سانسور کرده باشم،به قرآن محمد،به ناموس فاطمه زهرا،به حضرت عباس،به امام غریب قسم من کامنتها رو سانسور نمیکنم

مهشید چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:13 ق.ظ

میدونم بابا
فکر کنم مشکل از خود بلاگ اسکای باشه.
قدیما ته کامنتام حذف میشد الان ی وقتایی کل کامنتام.
قبلا فکر میکردم فقط من این مشکل دارم تا ددیم نه بقیه ام همین میگن

قربون تو بشم مهربونم
قربون قدیمات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد