تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مردن دشوار است. من همیشه معتقد بوده‌‌ام که آخرین پاداشِ مرده این است که دیگر نخواهد مرد.

اعظم ۴۶ من همچنان منتظرم تا شماره ات رو بهم بدی و در مورد کتاب و دنیا و روزگار و آدمها با هم حرف بزنیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم 46 سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:45 ب.ظ

نظرات خودتون را در غالب یه پست بنویسید
وبتون رو می خونم چون می خوام با طرز تفکر مردان نسل جدید آشنا بشم هر چند برخی از الفاط ت رو نمی پسندم

حقیقتا اگر بخواهی با تفکر مردان جدید آشنا بشی من گزینه مناسبی نیستم چون من یه روح پیر دارم‌.و دو دیگر این که هیچی مثل چت کردن و تلفنی حرف زدن و قدم زدن و صحبت کردن پیرامون دنیا و آدمهاش شما رو با نسل جدید آشنا نمیکنه و سه دیگر این که من دیگه نزدیک ۴۰ سال دارم و جز نسل جدید به حساب نمیام.و در نهایت هم سعی میکنم الفاظ فاخر زیر نافی کمتر به کار ببرم.ولی به قول هامون تو می‌خوای من اونی باشم که واقعا تو می‌خوای من باشم ؟ اگه من اونی باشم که تو می‌خوای ، پس دیگه من ، من نیست . یعنی من خودم نیستم .
خلاصه که چقدر گفتم و نوشتم.ببین چقدر دوستت دارم اعظم عزیزم.پسرها رو ببوس از طرف من

مهشید سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:19 ب.ظ

تراویس من چقدر هامون دوست دارم.

منم تو رو دوست دارم.
حال کردی چه قشنگ جواب کامنت اعظم رو دادم.مدتی هست کتاب میخونم احساس میکنم آدم متفاوت و بهتری شدم

مهشید چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:09 ق.ظ

آره کاملا مشخص که تغییر کردی
کتاب واقعا به آدم عمق بیشتری میده
موسیقی
کتاب
فیلم
انیمه
غذاها
رنگ ها
اینا چیزایی هستن که این دنیارو قدری قابل تحمل تر میکنند.
من خودم وقتی مشغول کتاب یا یک انیمه ام
کاملا از دنیا جدا میشم.
واقعا شناخت آدمی و احوالتش را تغییر میده

قربونت برم عزیزم که این قدر خوبی.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد