تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هرگاه خداوند متعال بر مردمى خشم بگیرد و بر ایشان عذاب نفرستد، اجناس آنها گران و عمرشان کوتاه مى‌ شود،

چند روزی هست دارم انیمه Neon Genesis Evangelion رو میبینم.میدونم انیمه باز نیستین و حال نمیکنید با این کس شعرها ولی من خیلی دوست دارم.راستی کسی هست با دیدن انیمه حشری بشه؟چه میدونم والا اینقدر چیزای عجیب توی دنیا هست که نگو و نپرس.

خلاصه این انیمه Neon Genesis Evangelion خیلی قشنگه.داستان پیچیده و جالبی داره.پر از ربات و این چیزاست.سن خر پیر رو دارم اما عاشق انیمه هستم.


نظرات 3 + ارسال نظر
مهشید سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:22 ب.ظ

تراویس اصلا کسایی که انیمه بازن عشقن.
من عاااااااشق انیمه ام
مخصوصا از نوع یائویی زیاد دیدم.
آدم میبره توی ی دنیای دیگه
لامصب این ژاپنی چقدر خلاقیت دارن
کاش آدم میتونست توی انیمه ها زندگی کنه.
حتی پلشتی و پلیدیش قابل تحمل
خیلی خوبه که انیمه دوست داری.
این که معرفی کردی ندیدم ولی حتما دانلود میکنم
بازم بیشتر از انیمه بگو.

یائویی کدوماست؟
من هنتای و مکا رو میشناسم ولی یائویی نمیدونم کدوماست.
آره انیمه عشقه.خیلی خوبه.فقط هم باید با زبان ژاپنی دید

مهشید چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:11 ق.ظ

درود به تو
خوشم میاد درک میکنی که انیمه باید به همون زبون ژاپنیا دید
اصلا کیفش به همین
یائوی ( پسر با پسر ) البته نه در حد هنتای
....

واجب شدم ببینم دیگه

مهشید چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:14 ق.ظ

راستی قالب وبلاگ زمستون شده خیلی دوست دارم.
......

منم تو رو دوست دارم مهشید قشنگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد