تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کاش می‎دانستم کسی‎ که از علم بی نصیب مانده چه چیز به ‎دست آورده است. و آن‎ کس که از علم بهره‎مند شده چه چیز بدست نیاورده است .

فقط بلدین به من و عزیز دلم و خواهرمادرم فحشای ناموسی بدین.یه دو تا کتاب معرفی بکنید هم من برم بخونم هم بقیه کیف بکنن و بخونن،هر چند حاضرم قسم بخورم هیچ کدوم شما کتاب خون نیست.فقط بلدین فحش بدین بی تربیت ها.

راستی دیگه کسی گه نخوره.الان ماه هاست دیگه هیچ غلطی نکردم و خیانت نکردم و آدم خوبی شدم.

حالا مثل بچه های خوب بیایین کتاب معرفی بکنید،میخوام کتاب خون بشم واستون.

پانوشت:اگه وبلاگ خوب هم دارین بهم معرفی بکنید بخونم.اما وبلاگ اون 7min رو کسی معرفی نکنه.وبلاگ درست و حسابی،آموزنده و شیوا و پر از مطالب مفید مثل وبلاگ خودم.

پانوشت دوم:دوست عزیزی به اسم سحر این کامنت رو برای من گذاشت و این قدر قشنگ کتاب ها رو معرفی کرده که حیفم اومد اینجا نزارم تا شما دوستان و نور چشمانم استفاده نکنید:

"اول ملاقات بانوی سالخورده رو بخون، بازار خودفروشی (ویلیام تکری) هم خوبه
مرشد و مارگریتا خوبه، مخصوصن ک بعدش گربه های چاق و بور برات صاحب هویت میشن.
یه کتاب هست یکم متفاوته، تاریکه، گریز به تاریکی، نویسندش یک روانکاو خفن بوده. من عجیب خوشم اومد.
به کی سلام کنم بدک نیست
کتابای جلال رو نخون
اگر المنتری هستی و تازه کاری، یا ایرانی دوس داری، کتابای زویا پیرزاد خوبن، فریبا وفی هم خوبه اون روبای تبتش
اگر مدل قدیمی می پسندی با شاخ و برگ فراوان، ذبیح الله منصوری تا دلت بخاد کرسی شعر تفت داده.
مدل قدیمی با ترجمه خوب: کتابای ترجمه بهمن فرزانه
طرف کافکا نرو فعلن
بهومیل هرابال عاااالیه، مخصوصن اون کتابش تنهایی پر هیاهو. بیست!
آلدوس هاکسلی عالیه، دنیای قشنگ نو رو بخون و با یک تفکر مدرن و عجیب غریب اونم نزدیک صد سال پیش آشنا شو.
عقاید یک دلقک رو همه خوندن، اما چیزی از ارزشهاش کم نمیکنه
میلان کوندرا که بزارش اون اولا، مخصوصن آهستگی ک ترجمه ش اینترنتی و غیر مجازه


پانوشت ۳:اینم نظر جزر و مد قشنگم:

کتاب خیلی سلیقه ای هست و مثلا من هر کی بگه چهار اثر فلورانس رو بخون دیگه دلم می خواد خفه اش کنم یا ملت عشق.
اما من کتاب های منصور ظابطیان رو دوست دارم، کتاب دکتر نون، کتاب های طنز ایرانی که خوب باشه خیلی کمه ولی آبنبات هل دار مهرداد صدقی رو خیلی دوست داشتم، کتاب عصیان، سلاخ خانه ی شماره پنج و خیلی های دیگه.




نظرات 13 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:02 ب.ظ

نبودی قشنگم.
کتابهایی که خوشم اومد:
اول ملاقات بانوی سالخورده رو بخون
بازار خودفروشی (ویلیام تکری) هم خوبه
مرشد و مارگریتا خوبه، مخصوصن ک بعدش گربه های چاق و بور برات صاحب هویت میشن.
یه کتاب هست یکم متفاوته، تاریکه، گریز به تاریکی، نویسندش یک روانکاو خفن بوده. من عجیب خوشم اومد.
به کی سلام کنم بدک نیست
کتابای جلال رو نخون
اگر المنتری هستی و تازه کاری، یا ایرانی دوس داری، کتابای زویا پیرزاد خوبن، فریبا وفی هم خوبه اون روبای تبتش
اگر مدل قدیمی می پسندی با شاخ و برگ فراوان، ذبیح الله منصوری تا دلت بخاد کرسی شعر تفت داده.
مدل قدیمی با ترجمه خوب: کتابای ترجمه بهمن فرزانه
طرف کافکا نرو فعلن
بهومیل هرابال عاااالیه، مخصوصن اون کتابش تنهایی پر هیاهو. بیست!
آلدوس هاکسلی عالیه، دنیای قشنگ نو رو بخون و با یک تفکر مدرن و عجیب غریب اونم نزدیک صد سال پیش آشنا شو.
عقاید یک دلقک رو همه خوندن، اما چیزی از ارزشهاش کم نمیکنه
میلان کوندرا که بزارش اون اولا، مخصوصن آهستگی ک ترجمه ش اینترنتی و غیر مجازه
اینا رو بخون باز معرفی کنم بهت

مرسی خوشگلم.تو چقدر کتاب میخونی ما خبر نداشتیم.
تو هم سحر هستی که فیل عاشقش شده؟

راک سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ب.ظ

سلام کونده.حالت چطوره اوبی؟

مرسی گل قشنگم

برنتین سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:11 ب.ظ

این سحره چرت میگه
این کتابا رو بخونی مغزت گوز میشه.
کلا کتاب نخون
زندگیمون بقدر کفایت کتاب و عبرت برا بقیه هست
خودمون کتاب زنده ایم.

سحر عزیز دل و گل خوشگلم و زن داداش فیل هست.میخوام کامنتش رو بزارم همه بخونن

سحر سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:12 ب.ظ

متچکرم. کتاب خوب واقعن جدات میکنه از بدبختیای زندگی.
فیل عاشق کسی نمیشه، مخصوصن ک حساسیتش روی بزرگتر از خودشه منم بزرگترم ازش!!! صرفن یک دوستی معمولی داریم (در این حد که آیدی همو نداریم مثلن!!!)
اونهایی هم ک بهت فحش میدن رو جدی نگیر، انقد آدم بیمار زیاده که بهتره کلن ندیدشون بگیری و تمام.

فدات بشم زن داداش

برنتین سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:19 ب.ظ

فیل کیه؟
ببخشی میپرسم
چون نمیدونم

فیل سلطان و داداش گلمه
https://philsoap.blogsky.com

راک سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:22 ب.ظ

کیر تو ادبت بی تربیت.

ببخشید ناراحتت کردم
پاسخم رو ویرایش کردم که ناراحت نباشی از دستم.
ببین چقدر مهربونم

برنتین سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:29 ب.ظ

مزسیانیکم الله بالخیر و العافیه
اونجا هم که فحش بازاره خو

تقصیر خودش بود منم بهشون فحش دادم
ناموسا فازت چی بود بهم گفتی بیام تخت جمشید؟من شبیه کس خلام که سه ساعت رانندگی کنم بیام تخت جمشید تو رو ببینم.هر وقت کامنتت رو میخونم با خودم میگم با خودش چی فکر کرده گفته بیام تخت جمشید؟
خداوکیلی چرا گفتی بیام تخت جمشید؟؟

راک سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:35 ب.ظ

خیلی شرمنده کردی که فحش به مادرم رو پاک کردی،نیت بدی نداشتم،خودم لایق بی احترامی هستم،دمت گرم با این کارت،ولی بازم شاید بعضی وقتا یه فحشی فقط به خودت دادم اما نه به خانوادت.

ببخشید.گه خوردم.خودم هم پشیمون شدم
بزار صورتت رو ببوسم گلم.
آدم بی ادبی نیستم.بازم ببخشید
میخوای یه عکس نود از خودم بهت بدم از دلت در بیاد؟؟

راک سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:44 ب.ظ

نود تو بدرد من نمیخوره متاسفانه،چون جفتمون اندام جنسی مشابه داریم.نوشته هاتو عشقه آقا‌.

نوکرتم سلطان.
تاج سری

جزر و مد چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:07 ق.ظ

زود قضاوت می کنید
اتفاقا من خیلی کتاب می خونم مثلا الان دارم کتاب فداکاری مظنون x رو می خونم.
چندتایی از بچه هایی که اینجا هم میان می دونم اهل کتاب و تحصیلکرده هستن.
کتاب خیلی سلیقه ای هست و مثلا من هر کی بگه چهار اثر فلورانس رو بخون دیگه دلم می خواد خفه اش کنم یا ملت عشق.
اما من کتاب های منصور ظابطیان رو دوست دارم، کتاب دکتر نون، کتاب های طنز ایرانی که خوب باشه خیلی کمه ولی آبنبات هل دار مهرداد صدقی رو خیلی دوست داشتم، کتاب عصیان، سلاخ خانه ی شماره پنج و خیلی های دیگه. ممکنه سلیقه ی شما نباشه و من معرفی نمی کنم که بعدا فحش نخورم

اینم میزارم بقیه بخونن.
بوس،بوس جزرومد

اعظم 46 چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:14 ق.ظ

کتاب پدر پولدار وپدر بی پول هم خوبه
کتاب از حال بد به حال خوب هم خوبه

مرسی عزیزم
شماره ات رو بده

سما چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:35 ب.ظ

استفاده کردیم از کامنتا
من کتابای یوستین گاردر هم دوس داشتم مثل دختر پرتقالی
وجزء از کل از استیو تولتز اگه نخوندی فک کنم خوشت بیاد

فدات بشم

7min جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:01 ق.ظ http://7min.blogsky.com

گاو به من چیکار داری :))))))

خوشگل خودمی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد