تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

منتظرم یه مادر جنده که خودش میدونه کیه بیاد کامنت بزاره تا برینم به قبر مادر حروم زاده اش که معلوم نیست با چه سگی خوابیده که اون تخم جن حرومی رو پس انداخته.واقعا اگه توی دنیای واقعی دستم برسه بهش پاره اش میکنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
برنتین پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:26 ب.ظ

کدوم سگ بابایی اعصاب تراویس خان رو گوه مرغی کرده؟

نوکرتم سلطان
یه حرومی بوده.گور پدرش
خودت رو عشقه.

برنتین پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:41 ب.ظ

ارادت داریم جوون
بدخواه و اینا داری عکس بده خاکستر تحویل بگیر
ریا نباشه هنوزم حال و جونی مونده برام
و توی شیراز هم خیلیا هستن که پیششون اعتبار دارم
وقتی،بی وقتی کاری چیزی داشتی بوق بزن سالار

فدایی داری رفیق

مهدیه پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:57 ب.ظ

فحش دادن هنر میخواد ک خوب بلدی

تو همیشه به من فحش میدی

M پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:57 ب.ظ

جونم جناب تراویس . با بنده امری داشتید ؟؟؟
حداقل بگو چرا جنی شدی ؟؟؟
آخه من از کجا بفهمم چته؟؟؟
بابا یکی بیاد این تراویس رو ببنده به خدا اگه ول باشه یه کاری دست خودش میده.
سحر خانم کجایی ناجی نجات!!!!!

کیری خوبه خودت فهمیدی ننه ات جنده هست

M پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:05 ب.ظ

آدمهای بی ادب در جواب گنده گویی می گویند ( لاتی بخونید)
چیه فکر کردی خیلی گنده ای ؟؟؟
اگه خیلی گنده ای فوقش دو بار سیفون رو میکشم !!!!
پ.ن
البته آدمهای بی ادب اینطور صحبت میکنند من فقط نقل قول کردم . جسارت نباشه جناب تراویس⚘⚘⚘

کس ننت

7min جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:02 ق.ظ http://7min.blogsky.com

چه شده

دوستت دارم

راک جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام،خیلی مخلصیم،شرمنده بابت حرفهای اون روزم،دوست دارم مرد.

سلام سلطان
ارادت دارم خدمتت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد