تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آنقدر خوب و عزیزی که به هنگام وداع، حیفم آید که تو را دست خدا بسپارم…

سالهای سال پیش یه وبلاگ نویسی رو میشناختم به اسم آناهیتا که ناگفته پیداست اونم دوست داشتم.چند تا وبلاگ هی ساخت و بست و بعدش هم توی بیان وبلاگ نوشت و اونم بست.اما زیباترین پستش شاید پست آخرش بود که برای همیشه خداحافظی کرد.و یه موزیک فوق العاده هم گذاشت پایین پستش.دلم میخواد یه روزی با همون آهنگ منم از وبلاگ نویسی خداحافظی کنم و برم دنبال بچه بزرگ کردن و زندگی خانوادگی.ولی انگار همیشه قراره جوون بمونم و با یه پیک عرق کس خل جمع بشم و با دخترها برقصم و هیچ وقت بزرگ نشم.اسم آهنگ رو مینویسم.حتما گوشش بدین،مناسب یه وداع تلخ و جانکاه هست.وداعی که سخت منتظرش هستم.

اسم آهنگ: el deguello


نظرات 8 + ارسال نظر
7min جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:05 ق.ظ http://7min.blogsky.com

یه زنه بود می‌نوشت نمیدونم اسمش چی بود ولی از شوهرش جدا شده بود و به هیچکس نگفته بودن شوهرش یه دوست لاشی داشت و عنی بود واسه خودش
خیلی دوس دارم پیداش کنم
ها از وبلاگ مارگزیده هم خوشم میومد

مارگزیده کدومه؟؟

M جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:03 ق.ظ

جناب تراویس قبل رفتن یه سوال دارم ؟؟؟
چرا تو وقتی مستی نرمالی ولی وقتی مست نیستی میشی آنُرمال ؟؟؟؟
یه پیشنهاد داشتم . این وبلاگ سراسر فحاشی رو هم پاک کن . حداقل اگه اثر خوبی به جا نمی گذاری اثر بدی هم از خودت به جا نگذار !!!
وگرنه ما خواننده ها حلالت نمیکنیم . حالا ما هیچی اگه یه روز بچت اینجا رو بخونه از خجالت طفلی آب میشه!!!!

سیکتیر دیوث

M جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:17 ق.ظ

کسانی که خود کشی میکنند عذابشان در دنیا یکی و در آخرت هزار و یکی است.
سبک زندگیت رو عوض کن به مرور زمان و بالا رفتن سنت مشکلت حل میشه !!!!
دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زندگی برای رشد انسان ها ست و از حکمت های خداست‌ . زیاد سخت نگیر رفیق . برای شروع اون فایل ها رو گوش کن . لجبازی نکن . به دردت میخوره . این رو کسی بهت میگه که خودش این راهو رفته!!!
ته این کوچه بنبسته !!!!
موفق باشی⚘⚘⚘

کس ننت

M جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:47 ق.ظ

درک میکنم چقدر این وبلاگ و نوشته هاش رو دوست داشتی.
ولی همون بهتر که این سر گندیده و متعفن از فضای مجازی پاک بشه و قطع بشه !!!!احسنت به انتخاب خوبت. باریکلا

مادرتو سگ گایید

مهدیه جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:51 ب.ظ

دریا دلی هستی

کون خوبی هم دارم

مهدیه جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:09 ب.ظ

بی ادب

مگه چی گفتم؟

M جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:18 ب.ظ

خودت یه روز میفهمی من برا تو چی هستم

گه نخور بابا کونی پدر

راک یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام مرشد جان،هی میام که شاید نوشته جدیدی ازت بخونم،نمیدونم چرا نمی‌نویسی،بابا من یه جوری اعتیاد به نوشته هات دارم.بنویس جان من عزیزجان.

چشم
نوکرتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد