تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همه چیز زمانی دگرگون شد که من متوجه شدم تنها انسانی در روی این کره ی زمین نیستم که دچار وحشت و هراس شده ام

متوجه شدم وضعیت مالی ام رابطه مستقیمی با کیرم داره،هر چی وضع مالی ام بهتر بود اضافه کاری هم بیشتر میکردم و اما الان که اومدم شیراز و بی پول شدم دیگه هیچ کاری نمیکنم.

پانوشت:اضافه کاری مثلا اصطلاح محترمانه کس و کون کردن هست.اگه فکر کردین مودب شدم سخت در اشتباهین

نظرات 2 + ارسال نظر
هفت یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:54 ب.ظ http://7min.blogsky.com

شغل به اون خوبی رو مثه کسخلا ول کردی حالا هواتم داشتن پیشرفت شغلی داشتی ترفیع داشتی مثه گااااااو ول کردی

تهران دیگه برام چیزی نداشت.خسته ام کرده بود

امین دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:30 ق.ظ

شیراز بگرد شغل جدید پیدا کن
ویزیتوری دوست نداری؟ خیلی پول توشه

نه بابا.کیر تو ویزیتوری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد