تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تفاوتِ میانِ ثروتمندترین افراد و فقیرترینِ آن‌ها، فقط یک روز گرسنگی و یک ساعت تشنگی است

فکر میکنم در آینده ای نه چندان دور که ما هم هنوز زنده باشیم در مورد گرایشات جنسی و میل انسانها به سکس تغییراتی رخ بده که الان گفتنش مسخره و باورش سخت هست.اما در نهایت به وقوع می پیونده.من فکر میکنم تا سالهای آینده صحبتی دیگه از گرایش جنسی نباشه و کسی نگه من گی هستم یا لزبین یا استریت،ارزش مردانه یا زنانه ای هم وجود نداشته باشه و همه مردمان جهان به یک بی جنس گرایی یا همه جنس گرایی برسن و مثلا توی یک رابطه دیگه این که کون بدی یا کون بکنی یا دختر دوست داشته باشی یا عاشق ساک زدن و کس دادن باشی واسه مردم بی معنی باشه و اگر بگی که من استریت هستم و فقط به جنس مخالف علاقه دارم یا فقط به جنس موافق علاقه دارم واسه مردم عجیب و غریب و ناشناخته باشه و بگن این چی کس میگه؟بعد هم این که مثلا ارزش های جسمی مردانه مثل ریش و سبیل و پشم سینه در مردان و کیر کلفت و ارزش های جسمی زنانه مثل موی بلند و آرایش کردن و سینه و پوست بدون مو برای زن ها یه چیز احمقانه و بی معنی به نظر برسه.مثلا اگه پسر نوجوونی سبیل بزاره و احساس بزرگی بکنه یا دختر نووجونی آرایش بکنه و موهاش رو بلند بزاره خیلی ناشناخته و نامفهوم میشه واسه مردم.بعد دیگه این که فکر میکنم کم کم دولتها به جایی میرسن که توی مواد غذایی و شیر خشک نوزادان و آب شرب شهری و خوراکی ها داروها و هورمون هایی بریزن که به سمت بی جنس گرایی و همه جنس گرایی پیش برن مردم.جاهایی هم که هنوز مرد و زن ها مشخص هستن میشن مناطق عقب افتاده و احمقانه.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد