تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بدون تو یه تی بگ بدون نخ هستم.میفتم ته لیوان،کل وجودم خالی میشه توی آب جوش

بعضی وقتها فکر میکنم خدا داره بهم راه رو نشون میده.مراقبم هست و یه ارتباط خاصی باهام داره.خوش به حال اونایی که دارن میرن مکه.اگه کسی میره مکه منو هم دعا کنه،اگه کسی هم رفت حرم امام رضا اونجا هم منو دعا کنه.

درسته که ظاهرا هیچ ارتباطی با معنویات و مذهب ندارم.ولی درونم پر از نور خداست و آدم معنوی هستم.

امروز توی یه منطقه ای از شیراز بودم که نزدیک کوه بود،غروب بود و خورشید داشت محو میشد توی آسمون،رنگ های قرمز و آبی و سفید و خاکستری رو پاشیده بودن توی آسمون.پرنده ها به سرعت داشتن پرواز میکردن و من تنهای تنها کنار یه کوه به آسمون نگاه میکردم،به زمین و سنگ ها و خارها.مارمولکی از جلوی پام رد شد و چقدر زیبا بود.چشمم به یه سوسک سیاه افتاد که برق میزد و یه موجی از هزار رنگ توی پوشش خودش داشت.به ۳۷ سال زندگیم فکر کردم،به آدمهایی که اومدن و رفتن و به شهرهایی که زندگی کردم و شغلهایی که عوض کردم.با خودم گفتم زندگی من فراز و نشیب داشته؟من کجای زندگیم هستم الان؟آینده منو به کجاها میبره؟حس کردم یکی کنارمه،یکی منو توی مشت پر قدرتش نگه داشته و نمیزاره بلایی سرم بیاد.خدا همه جا با من بوده.خورشید کم کم داشت پایین میرفت و من باز گریه کردم،برای خودم گریه کردم.برای دل پر درد و تنهایی خودم و زندگیم گریه کردم،برای دردهام و برای دلتنگی هام گریه کردم.توی گریه هام همه رو دعا کردم.همه کسایی که منو اذیت کردن چه توی دنیای واقعی و چه توی دنیای مجازی بخشیدم،چه حرفها که پشت سرم زده نشد.هیچ کس منو نشناخت و نفهمید چی توی دلم هست.بعد سوار ماشین شدم و برگشتم به خونه.

نظرات 4 + ارسال نظر
مهشید پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:35 ق.ظ

به خاطر این وجه از روحیاتت
و معنویتی که میگی دوستت دارم و میخونمت.
راستش نمیدونم چرا ولی اغلب پسرا با همه سرسختی و محکم بودنشون ورای ظاهرشون
پسربچه های مهربونی هستن.
تو بیشتر از بقیه
تو خیلی روح شفاف
بنظرم رک و روراستی
و این بهترین ویژگیته.

قربونت برم مهشید عزیزم
منم دوستت دارم مهربون

س پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:49 ق.ظ

حقیقتا فکر نمی کردم به این مسائل معتقد باشی
من دارم میرم مکه و برات دعا می کنم

خوشا به حالت.دعام بکن
بگو خدا بهم نگاه کنه و یه بچه به زنم بده

M پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:06 ق.ظ

میبینی ارتباط قلبی با خدا چقدر آرامش داره سعی کن با دور شدن از آلودگی این اتصال رو محکمتر کنی !!!!
اون فایل ها رو گوش کن تا بدونی چرا با این قلب پاک از خدا دور افتادی!!!!
تا بدونی علت این کارهات چی بوده!!!
و هر وقت اراده کردی میتونی با استغفار دوباره متولد بشی .. ...

بابا نگا دیگه
.وقت ندارم بشینم یک ساعت سخنرانی گوش بدم.از پادکست و فایل صوتی هم بدم میاد
ضمنا تو که میخوای بری شکایت بکنی از من و 7min ، دیگه به تو چه ربطی داره من چی کار میکنم؟خوبم یا بدم؟
تو خودت اول یه نگاه به خودت و اخلاقیاتت بنداز،سراسر غرور و تکبری،فکر میکنی بنده خوب خدایی،ولی تو بزرگترین گناهانی رو که یه آدم میتونه مرتکب بشه انجام میدی.تو متکبری،دروغگویی،به آدمها تهمت میزنی،به راحتی توهین میکنی.اگر من گناه کارم خودم واقف هستم به این مسئله و جلوی خودم رو میگیرم و توبه میکنم اما تو غرق گناهی و فکر میکنی بهترین بنده خدایی.تو هیزم جهنمی،تو باعث میشی که گناهان امثال من هم پای تو نوشته بشه.
باور بکن هیچ کس رو توی این ده سال وبلاگ نویسی از تو بیچاره تر ندیدم.تو غرق گناه و تکبر و غرور و خودبرتربینی و دروغگویی هستی

M پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:10 ق.ظ

تبریک میگم.
این پست یکی از زیباترین پستها بود که تا حالا خوندنم.
با تمام وجود حس کردم در اون فضا و مکان حظور دارم. مرسی که در این حس ناب ما رو هم شریک کردی!!!!
میدونم قهری ولی خوب نوشتی

لازم نیست تو تبریک بگی.
گوز کدوم کونی تو؟
برو اخلاق عن خودت رو درست بکن کون بچه مغرور متکبر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد