تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی میگیره دلت عکس منو نگا،برو،دور شو از سروصدا،همون روسری سبزه رو بزار که واست خریدم

در این که من آدم روشنفکر و با مطلالعه و اگاهی هستم هیچ شکی نیست.من همه جور کتاب و فیلم و موسیقی و هنری رو میشناسم و با علم و آگاهی میگم که تتلو یکی از بهترین هنرمندان همه دوران ها در همه دنیاست.واقعا کاراش زیباست.به هر جا برسه و هر چی پول در بیاره واسش کمه.ترانه هاش جایی از قلب رو هدف میگیره و حرف هایی میزنه که هیچ کس قدرت درکشون رو نداره چه برسه به این که بخواد به شعری زیبا تبدیل بکنه و روشون آهنگ بزارن.

نظرات 5 + ارسال نظر
M پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ب.ظ

خیلی خصوصی
تراویس عزیزم من حاضرم کیرت رو بخورم ولی بری اون مستندهای صوتی رو گوش بدی.من به خاطر این که شما به راه درست برگردی حاضرم تمام نیازهای جنسی ات رو برطرف کنم تا به گناه نیفتی.

واقعا بی ادبی.

Blue پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:15 ب.ظ

درود به شرفت و سلیقه ات. عین حقیقته. همین الان دارم گوش میدم بهش اتفاقا.

عه.تله پاتی داریم

روشان پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:29 ب.ظ

M جان از همین ادبیاتت مشخصه که اون مستندهای صوتی چقدر موثر بوده. بنظرم زودتر خودتو اصلاح کن بشدت بشدت بیماری، مخصوصن اینکه مغزتو با اطلاعات بدون منبع و خرافات پر کردی. چقدر متاسف میشم آدمهای بیماری مثل تو می بینم

مریضه.
داریم با این آدمهای مریض زندگی میکنیم

قاضی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:34 ب.ظ

روشان حالا یه احتمالی میدادی برای ام جان پاپوش دوختند. اون فایل ها هم اگه حقه گوش کن اگه نیست تو رو به خیر و ما رو به سلامت

دیگه M ثابت کرد کیر دوست داره بخوره
کیل میقولی؟

یکی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:51 ب.ظ

ببخشید ولی من خنده م گرفت .. اون نوشته خیلی خصوصی کاملا مشخصه کامنت فیکه :))

چه میدونم والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد