تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر زن حامله شود او به سان روزه‌دار شب زنده‌دارى است که با جان و مال در راه خدا جهاد مى‌‏کند.

متاسفانه تا حرف از حقوق زنان و خانواده میشه همه نماینده های مجلس خصوصا زنهاشون و فمینیست ها و فعالین حقوق زنان به فکر این هستن که راحت تر بتونن مهریه رو وصول بکنن و مردها رو سریع تر بندازن زندان.مصوبات فرزند آوری و برنامه های دولت برای ازدیاد جمعیت عملا شعار و پروپاگاندا هست و هیچ اقدام مثبی من ندیدم.اینو من میگم که الان وسط پروسه های درمان نازایی هستم.داروها،سونوگرافی ها،ویزیت،آزمایش ها و... همه رو باید به قیمت آزاد پرداخت بکنم.دولت اگه میخواد کمک بکنه بیاد هزینه های تخمک کشی و انتقال جنین و تخمک رو رایگان بکنه.اون وقت میبینه که چقدر جمعیت زیاد میشه و مردم خودشون میرن دنبال بچه.من واقعا نمیدونم اینایی که برنامه ریز و وزیر و کیل هستین چرا از درک این مسائل ساده عاجز هستن.الکی یه چیزای تبلیغاتی میگن که خونه میدیم،زمین میدیم،ماشین میدیم، ولی در عمل هیچی.بابا جان هیچی ندین شما یه ivf رو تحت پوشش بیمه سلامت و روستایی و تامین اجتماعی بیار بعد ملت خودشون میرن سراغ بچه.دارو و سونو و ویزیت و هزینه های زایمان رو هم خودمون میدیم.کاش کسی بود من اینا رو بهش میگفتم.

نظرات 2 + ارسال نظر
برنتین پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام بزرگوار
یه روزی یکی توی یک اداره ای بود
خر رو از گاو تشخیص نمیداد
سوادی هم نداشت،دیپلم افتخاری بود
بعد چندسال شد رئیس همون شرکت
با مدرک لیسانس افتخاری
کلا کارش خرابکاری بود و زد و بند و اینا
یروز بهش گفتم خداوکیلی گوه هم حالیت نیست،اما رسیدی به راس کار
زیر دستات هم اکثرا کاربلد و دلسوز،اما جاشونو گرفتی دارن پایمال میشن
با همه گاو بودنش حقیقتو گفت:
((توی این مملکت دنبال کسی میگردن که هیچی نفهمه و حالیش نباشه
تا بتونن راحت گوه کاریاشونو کنن
منم همونم که اینا میخوان))
ها کاکوی جونی
کشور دست دزداس و امور ش هم دست یه مشت کص مغز و هیچی نفهم
ایشالا که خدا کمکت کنه و به چیزی که حقته برسی


پی نوشت:
به چندتا دلیل نگفتنی اون رئیسی که گفتم از من حساب میبرد،اما من قدرتشو نداشتم تغییرش بدم.چون به سلسله مراتب بالا وصل بود.

احسنت به تو.
حرفات همیشه نیش دار و تلخه و دل پر دردی داری

هفت پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:29 ب.ظ

چرا باید ای وی اف رو تحت پوشش بیمه کنن؟
وقتی بدون بیمه به عشق بچه از زیر سنگ هم شده پول پیدا میکنن میدن تا ای وی اف کنن

چی بگم والا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد