تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کسانى که مردان و زنان مؤمن را در رابطه با آنچه انجام نداده‏اند، برنجانند پس اینان بهتان و گناه آشکاری را به گردن گرفته ­اند

سخن اول:نمیدونم بده یا خوبه که وبلاگ ها خواننده شون کم شده؟

سخن دوم:عجیبه ولی واقعا دلم میخواد سریال بازی تاج و تخت و سریال دارک رو یه بار دیگه ببینم‌.به نظر من بهترین پایان ممکن رو داشت این سریال بازی تاج و تخت،واقعا خوب تموم شد،نمیفهمم مردم جهان رو که میگن خوب تموم نشد.دیگه باید چی میشد؟هندی تموم میکردن و همه به هم میرسیدن خوب بود؟

سخن سوم:حرف از فیلم هندی شد،تا حالا نگفته بودم که من خیلی فیلم هندی نگاه میکنم.یعنی فکر نکنم فیلم هندی ساخته شده باشه و من ندیده باشم.آکشای کومار،هرتیک روشن،آنوشکاشارما،ویج راز و خیلی دیگه از بر و بچه های سینمای هند رو دوست دارم.چیزی که توی این سالها توی وبلاگ ازش حرفی نزدم.

سخن چهارم:فیلمهای هندی به نظرم بهترین فیلمهای جهان هستن.تقریبا تمام فیلمهای هندی روالشون اینجوریه،اگه هندی باز باشی میفهمی چی میگم.اولش با تبلیغات ضد سیگار شروع میشه و در مورد مضرات سیگار یه سلبریتی میاد یه چیزی میگه،بعد آرم همه شرکت های سرمایه گذار میاد بعد معمولا فیلم به یکی که فوت شده تقدیم میشه،بعدش فیلم شروع میشه،اوایل فیلم شاد و رقصی هست و به معرفی شخصیت ها و داستان میپردازه،تا یک ساعت و نیم اولش،بعد وارد یه فاز مشکلات و غم میشه،بعد همشون یه  intermission دارن،صفحه سیاه میشه،اینجا میتونی بری دستشویی و بعدش دوباره فیلم رو پلی بکنی و یک ساعت و نیم بعدی رو ببینی که پر از مشکلات و بدبختی هست و قهرمان فیلم در مواجه با اونا قرار میگیره و در نهایت به یه پایان احساسی و پر از اشک و زیبا میرسی.فیلمهای هندی نمونه بارز یک سینمای نجیب و اخلاقی و خانواده محور و زیبا هستن.بدون ابتذال و زشتی و پلیدی و پر از مفاهیم زیبا.به نظر من بهترین سینمای جهان متعلق به هند هست.

سخن پنجم:اگر فیلم هندی باز نیستین از فیلم Phillauri شروع بکنید،بهتون قول میدم پشیمون نمیشین و تا ابد طرفدار فیلمهای هندی میشین.فیلم Phillauri یه فیلم بسیار زیبا و دوست داشتنی هست که شما رو به شوق میاره و هر چند ماه دلتون میخواد که دوباره تماشاش بکنید.این قدر دوست دارم این فیلم رو که حد و حساب نداره.حتی ترانه هاش رو ریختم روی فلش و توی ماشین گوش میدم.


نظرات 11 + ارسال نظر
جزر و مد پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:23 ب.ظ

چقدر چیزای خوب تو چند پست اخیر معرفی کردین و حرفای خوبی زدین. شما آدم خوبی هستین امیدوارم یه اتفاقی که حالتون رو خوب میکنه رخ بده

مرسی عزیزم.
شما هم خیلی مهربون هستین و لطف دارین به من

راک ِ شرمنده. پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام رفیق،این چند پست اخیرت حس هیچی ندونستن از این عالم رو بیشتر در من رخ نما کرده،با جدیت میگم خیلی وقتا مطالبی رو که می نویسی با ارزش تر از درسها و مطالبی هستن که تو دبیرستان و دانشگاه یادگرفتیم؛خواهشا اگه یه وقت دوباره حال نداشتی بنویسی لااقل وبلاگ رو نبند تا مدام بیایم مرورشون کنیم.خوبی به زندگیت بباره جانا.

نوکرتم سلطان
تاج سری

M پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:44 ب.ظ

تراویس خیلی کثیفی
گناه من این بود که خواستم به کسی که خدا فراموشش کرده کمک کنم .
باشه بی خیال
حالا که دستتون تو یه کاسه هست و کامنت فیک از من میزاری حلالت نمی کنم
اگر اعاده حیثیت از من نکنی و واقعیت رو به روشان نگی در چند روز آینده منتظر یه خبر بد باش!!!!
و دست آخر اگه قرار من بسوزم خود تو هم بعد از من خواهی سوخت !!!!!!

هر جا ببینمت به خدا قسم یه پس گردنی محکم بهت میزنم.هر جنسی که هستی،هر سنی که داری و هر وضعیت فیزیکی که داری یه پس گردنی پیش من داری حروم زاده

Blue پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:58 ب.ظ

منتظر خبر بد باش LOL
یاد اینایی افتادم که ۱۰ سال پیش یک متن چرت میدادن و میگفتن اگر اینو برای ۷ نفر نفرستی تا ۱۰ روز دیگه یک خبر بسیار بد برات میاد و بلعکس. چقدر عقب مونده و خرافاتی هستن ملت.

میترسم اینو تایید کنی این بیاد منو گاز بگیره که اعصاب ندارم.

یه پس گردنی بهش میزنم یه روزی

S پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:46 ب.ظ

منم خیلی بالیوود دوست دارم!
زندگی واقعا درش جریان داره(درست نوشتم؟)
اتفاقا دیروز dhoom رو دیدم.
شبتون خوش

آهان دیدمش.قشنگه

سپید جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:31 ق.ظ

شاهرخ خان رو یادت رفت بگی :(
فیلم کپی الوداع ناکهنا رو هزار بار دیدم :|

منم دیدمش.عالیه

Blue جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:43 ب.ظ

در باب فیلم
میلیونر زاغه نشین رو خیلی دوست دارم از سینمای هند، خیلی زیاد‌.

فدات بشم

Blue جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:48 ب.ظ

در باب کامنت قبل، کتابِ این فیلم هم وجود داره.

مرسی گلم

هفت جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:16 ب.ظ http://7min.blogsky.com

هندی :))))))) دختره شال لباسش دور گردنش میپیچه گیر میکنه نیم ساعت صحنه آهسته میره که همه دهنشون باز مونده و دارن میزنن تو پک و پوز خودشون :))))))
بعد از نیم ساعت پسره از دور با همون صحنه آهسته میدوئه طرفش و شال دور گردن دختره رو شروع میکنه جویدن :))))))))))))))

اتفاقا اصلا فیلم های هندی این مدلی نیستن.
تو این فیلمی که من بهت معرفی کردم توی پست رو ببین اگه خوشت نیومد بیا تف بنداز تو صورت M

asal شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:26 ق.ظ

اینقدر بدم میاد از اینایی که سلایق دیگرانو مسخره میکنن
اصن تو خوبی که فیلم هندی نمیبینی

والا انگار مثلا دنیا رو بهشون دادن.
بابا روشنفکر تو،دانشمند تو ما هم همون ادم نادون.ولی بزارین بریم فیلم هندیمون رو ببینیم

Jud جمعه 10 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:55 ق.ظ

پشمام از سخن دومت!
یک قرنه عین این حرفو به همه میگم که اگه گات آب دوغ خیاری تموم میشد خوشتون میومد؟ که مثلا جان و دنریس با هم گیلی لی لی طور ازدواج می‌کردن و بقیه هم ساقدوش طور گل میریختن تو مراسمشون؟؟!
چه عجب یه نفر هم نظر هم دیدم.

مردم رو نمیفهمم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد