تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مـا اَز اوناشـیم کـِه ↜یـِــه قَـدَم↝بَرامونْ بَرداری.. ➜ بَرات ⇚دَربَســت⇛ میگـیریم.. بِرِســے بِـــه خواســـتـِـه هات…✘

من پست نزارم شما هم کامنت نمیزارین؟؟

یعنی دلتون تنگ نمیشه واسه من؟؟


نظرات 9 + ارسال نظر
Blue یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:12 ب.ظ

اینجا شبیه کتابخونه هست برام و به شخصه عضو هستم و سلام خدمت کتابدار اینجا، تراویس، ارادت :}

کتابدار حشری که میخواد همه رو بکنه

مهدیه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:03 ب.ظ

چرا میشه

فدات

Blue یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:25 ب.ظ

فکر کنم سریال you بود که حول محور یک کتابدار عجیب غریبه

اره.یارو کس خل روانی قاتل بود.خیلی خوشم نیومد

سپهر یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
یه پست درمورد تیتر پستهات بزار،مثلا چجور پیداشون میکنی که احتمالا یه گوگل کردنه ولی برام جالبه یه توضیح بدین آقا تراویس خان.

اول باید بوس بدی بهم بعد.اوه البته تو پسری.
نوکرتم

هفت یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ب.ظ http://7min.blogsky.com

پشمام تایتلو :))))

بوس بده

سحر یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:58 ب.ظ

تراویس من سر پستهای قبلیت برات کامنت گذاشتم اما انگار بعضی وقتا کامنتا نمیاد برات. سر فیلم هندی هم بهت گفتم jab we met رو دیدم و خوشم اومده.
همینطور هم بهت گفتم یه مستند هست ب اسم داستان سینما، که شبکه نمایش هم دوبله ش کرده البته با سانسور، اصلیشو ببینی بهتره. عالیه عالی.
اما هیچکدومش نیومد متاسفانه. شاید برای بقیه هم اینجور باشه

دیدمش فیلم رو.
مستند رو ندیدم.ولی حالا که گفتی میرم میبینم.

کامنتها هم واقعا نمیدونم چرا اینجوری شده؟من اصلا سانسوری نمیکنم.فقط بعضی کامنتهای یه شخصی به اسم M رو تایید نمیکنم

reza دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:05 ق.ظ

تراویس جون از بس تو وبلاگ هفت و فیل میبینمت یادم میره پست نذاشتی
البته ک روزی صدبار هم چک میکنم ببینم جدید چی گذاشتی

بوس بده

هفت دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:36 ب.ظ http://7min.blogsky.com

چه خبر ترا؟خوبه همه چی؟

فدات گلم
دلت واسم تنگ شده؟
میخوای بوسم کنی؟؟

مهشید دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:40 ب.ظ

جوابت به بلو خییییییییییلی بامزه بود

آخه بلو عشق منه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد