تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شدی برام هی دردسر اونی که میگم بهتر که رفت اونی که نیستش قسمت من اصلا

نصیحت اول : اصلا مهم نیست با یه پسری یا دختری قراره به جایی برسین و یا این که قراره نرسین و یا این که رابطه تون در حد چت باشه و یا تلفنی و یا دوستای معمولی هستین و یا هر چی.در مورد دوست پسر و دوست دختر سابقتون و بلایی که سرتون آورده و بد بودن و خوب بودن و هر چیزی که بوده به اینی که الان باهاش هر نوع رابطه ای دارین چیزی نگین.درد دلی دارین برین پیش دوستای هم جنس خودتون بکنید.حتی این که متاهل هستین و پیش همکار آقاتون از شوهرتون میگین یا از زنتون میگین یه جورایی دارین ارتباطی رو شروع میکنید که به خیانت منتهی میشه.

نصیحت دوم:اگر با هر کس وارد رابطه ای شدین و یا ازدواج کردین و یا نامزد کردین دیگه گذشته اش مهم نباشه،حالا فهمیدین که با چند نفر هم قبل شما بوده خوب که چی؟میخواهین جدا بشین ازش،این قدر مهمه واستون؟یا این که بفهمین همزمان با شما با کس دیگه ای هم بوده.اصلا کنکاش و کاوش و موبایل چک کردن و هک تلگرام و این کارا رو نکنید.اگه شک کردین به خیانت اصلا دنبالش رو نگیرین.زندگیتون رو بکنید.هر کاری که میخواد شریکتون بره بکنه.واقعا میگم اصلا نتیجه خوبی نداره این کارآگاه بازی ها.اگر قبل از آشنایی با شما بوده که بوده و تموم شده و اگر همزمان با شما با کسی رابطه ای داره،اگر انسان خوبی باشه دچار عذاب وجدان میشه و کارش رو میزاره کنار و اگر هم واسش مهم نباشه شما هم بفهمین دوباره به کارش ادامه میده.فقط این وسط حرمت خودتون و رابطه رو به هم زدین.خدا و زندگی و کارما و کائنات خودش جواب خیانت رو میده،شما دنبال یافتنش و فهمیدن نباشین.زندگی خودتون رو بکنید.

نصیحت سوم:دوست پسری که بگیر نیست و دوست دختری که نمیخواد باهاتون ازدواج بکنه و رابطه واسشون در حد سرگرمی هست واقعا از همون اول مشخص هست،اصرار نکنید به ازدواج و خودتون رو سبک نکنید و حد خودتون رو بدونید.

نصیحت چهارم:روشن فکر بودن الکی رو بزارین کنار،ما از هورمون و تستسترون و پروژسترون و شهوت ساخته شدیم.هیچ معنی و مفهمومی نداره که یه خانم یا یه آقا بره خونه،دفتر،پارکینگ،کافه و با هر محل دیگه ای  برای دوست غیر همجنسش وقتی میدونه خالیه‌.اخرش قراره به سکس ختم بشه،پس اگر به هر دلیلی نمیخواهید بدین یا نمیخواهین بکنید نرین اونجا.بعدا نرین اونجا بگین بهمون تجاوز شد،سه نفر دیگه از دوستاش هم اونجا بودن اونا هم بهمون تجاوز کردن.مقصر خودتون هستین.ادای روشنفکرا رو در نیارین.یا نرین مکان طرف یا اگر میرید با این فکر برین که قرار بدین یا بکنید.این قانون هم واسه گی ها،لزبین ها و استریت ها صِدق میکنه.

نصیحت پنجم:کیر از خایه جدا نیست.نمیشه وقتی با مرد یا زنی ازدواج کردید،بگین من کاری با خانواده اش ندارم.ننه و باباش و خواهر و برادراش قراره تا آخر  عمرتون باهاتون باشن.پسری که قید ننه اش رو میزنه به خاطر توی عنتر،قید تو رو هم میزنه به خاطر یه عنتر دیگه و بالعکس،دختری که تف میندازه تو صورت باباش بعد ازدواج توی صورت شوهرش هم تف میندازه.

نصیحت ششم:اینو به مردها میگم بعد ازدواج دیگه کیرتون رو از کص مادرتون در بیارین و این قدر بچه ننه نباشین و همه چیز زندگیتون رو از سیر تا پیاز به مادرتون گزارش ندین.مادر شما هر چقدر که خوب باشه مادرشماست.زن شما هم عروسش هست.شخصیت مستقلی پیدا بکنید،خودساخته باشید و همش لالنگ ننه تون نباشین.دیگه زن دارین و قرار نیست بچسبین هنوز به پستون مادرتون.مادرها بهشت زیر پاشون هست ولی در ارتباط با روابط پسرهاشون با زنهاشون همیشه ریدن و خواسته و ناخواسته کاری میکنن که رابطه ها خراب بشه.

نصیحت هفتم:ننه و بابا و دوست و خواهر و دخترخاله و پیج اینستاگرام و نی نی سایت مشاور نیستن،وکیل ها هم مشاور نیستن،مشاور کسی هست که دانشگاه رفته رشته مرتبط درس خونده چند سال،کارآموزی رفته و سالها تجربه داره و اجازه بهش دادن که مطب یا دفتر بزنه.اگر مشکلی در زمینه زندگی مشترک به لحاظ جنسی یا احساسی یا هر چی دارین پیش مشاور خانواده برین،پیش روانشناس و روانپزشک برین.ننه تون به والله مشاور نیست.

نصیحت هشتم:یه حریمی توی زندگیتون داشته باشین و یه قوانینی واسه خودتون داشته باشین.

نصیحت نهم:دیگه اگه ازدواج کردین زود بچه بیارین.این کس شعرهایی با این مضمون که ما نمیخواهیم تو این کشور بچه دار بشیم،چرا بچه ای بیاریم توی این دنیای سخت،اگه بزرگ شد چی جوابش رو بدین و این خزعبلات رو برین واسه ننتون بگین.اگه نمیخواهید بچه بیارین پس گه خوردین ازدواج کردین

نصیحت دهم:هر چقدر که زندگیتون خوبه و خوشبختین و بچه هاتون رو دوست دارین و شوهرتون واستون دو زرده تخم کرده بزارین تو خونه خودتون بمونه،این گوشی عن صاحاب رو برندارین هی عکس و استوری بزارین همه دنیا ببینن.به خدا درست نیست،میخندن بهتون،یکی که نداره آه میکشه،یکی میبینه دلش میشکنه.لحظه های زندگیتون رو با کسی به اشتراک نزارین.

کلی میخواستم حرف بزنم ولی دیگه حال ندارم.انگار مریضم.

نظرات 8 + ارسال نظر
Blue سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:22 ب.ظ

مجدداً یک پست قابل تامل و توجه و بررسی و ذخیره و اشتراک گذاری.

پس بوس بده

برنتین سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:56 ب.ظ

هاباریکلا
عالی گفتی
حرف حق همینه
دمت گرم مرد

نوکرم سلطان

هفت سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:14 ب.ظ http://7min.blogsky.com

بذار یه ادیشن ریزی برای نصیحت چهارتا داشته باشیم.
ببین ترا همه اختیار کش تنبون خودشونو دارن درسته؟ اگر بگیم ندارن درواقع داریم میگیم مغز و اختیار و فرمانبری رو به دودولشون واگذار کردن. "دیت" رو خونه نمیذارن اونم مخصوصا دیت های اول و قبل از شناخت.
ولی واقعا به این معنا نیست هرکسی میاد خونمون میتونیم بکنیمش. حالا اون یه گوهی خورد اومده خونه(که معمولا طعمه رو با بهانه و دوز و کلک میکشونن خونه با عنوان جلسه ی کاری چند نفره یا چمیدونم دورهمی با دوستا و ... ) ولی دیگه جوری رفتار نکنید انگار مغزتون تو کیرتونه! البته کسی که با دوز و کلک دختر رو میکشونه خونه میخواد بکنه، بیچاره قربانی!

حرفت قشنگه

Blue سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:22 ب.ظ

این حجم بوس که از ماها جمع میکنی رو مثل پروانه خشک کن زیرِ شیشه،قاب کن دیوار ♡

تو اول بیا بوست رو بده

جزر و مد چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:59 ق.ظ

یه عالمه حرف حسابی با ادبیات ویژه ی تراویس.
ولی بعضی ها هم ازدواج می کنن بدون هدف بچه دار شدن،حتی پادکست رادیو مرز هم بهش پرداخت، این رو چطور تحلیل می کنید؟

اشتباهه

سارا چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 10:50 ق.ظ

خوب گفتی

اوکی
بای

نل چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 07:15 ب.ظ

به احترام این پستت ایستاده تشویقت میکنم.
خیلی خوب بود.ممنون

ایستاده بوسم کن

ستاره چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:18 ب.ظ

با همشون موافق بودم به غیر از مورد نهم..... بقیه رو عالی گفتی.....

متاهلی خودت؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد