تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تو در میان گل‌ها چون گل میان خاری

از الان بگم من میخوام روی سنگ قبرم بعد از صد و بیست سال که مُردم این شعر رو بنویسم.

عمری دگر بباید بعد از وفات ما را
کاین عمر طی نمودیم اندر امیدواری

نظرات 2 + ارسال نظر
جزر و مد یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 03:01 ب.ظ

من یه مدت این رو گذاشته بودم بیوی اینستا، خیلی حرف داره این شعر. یه جمله هم محمود دولت آبادی داره قشنگه، میگه:
ما دیر آمدیم یا زود
هر چه بود به موقع نیامدیم.

تراویس امیدوارم به زودی پدر بشین، حرفای بقیه رو هم کار نداشته باشید که اگه خودشون دلشون بچه بخواد اوضاع مملکت رو خوب توجیه می کنند، تا وقتی مجرد هستند از مزایاش میگن به محض عاشق شدن یا وقتی دلشون ازدواج بخواد خوب بلدن همه چیز رو توجیه کنند.
انشاءالله به زودی زود خبر پدر شدنتون رو بشنوید.

قربونت برم.
تو همیشه مهربون بودی با من.خیلی ازت ممنونم عزیز دلم.

فریبا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام تراویس. خوبی؟
من یک راهنمایی ازت میخواستم. من چندین ساله(بالای ۸ سال) با یکی توی رابطه م. خیلی رابطمون عاشقانه س. ایشون آدم خوبیه، تحصیلات عالی داره، اهل خیانت نیست. وضعش خوب نیست و مستاجره. درامدش هم متوسطه (ماهی ده یازده) اما همیشه درآمدشو بامن نصف میکنه. اما میگه من تا آخر عمر نمیخوام ازدواج کنم. سن دوتامونم بالای ۴۵ ساله. الان مثل خر موندم چکار کنم. هرچی بلدی رو کن و بهم بگو چکار کنم.
از طرفی حتی یه دونه عیب نداره که بگم خب این اخلاقش بده. برام همه جوره مایه میزاره، اما خب میگه اعتقادی به ازدواج ندارم، و کوتاه هم نمیاد.
از طرف دیگه هم زورم میاد بمونم توی رابطه باهاش، و مدام دعوا میکنم. اونم چیزی نمیگه اما خب از حرفش برنمیگرده.
بشدت هم ادعای دوست داشتن داره.
از خواننده هات هم کمک میخوام لطفن. نظراتتون رو بگید. ممنونم

برو یا برین پیش مشاور.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد