تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مست مستم کن باده پرستم کن

این قدر مستم که هیچی حالیم نیست

والسلام

بوس

بوچ

بیا بغلم

کی؟

تشنه ام

عزیز دلم دوستت دارم

هیچ وقت اینجوری نبودم

این قدر با دخترها رقصیدم که نگو و نپرس

بالا نیارم یه وقت

لبام حس نداره

شبکه شما چقدر زیباست

کاش ماهی بودم

آهنگ های عربی خیلی قشنگه

خیلی مستم

حالم خوبه

بتهوون چی میگه؟

بندری بزار

کی؟

دخترا چرا پاهاشون لخته؟

من مودبم.

نپر رو من

کباب گوشت خیلی خوشمزه هست

عجب گوشتی بود

بازم بگین بیام

گیتار بزن

اگه یه روز بری سفر بزن

حالم بده

باید بالا بیارم

تشنه ام

نظرات 2 + ارسال نظر
phil شنبه 11 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 02:10 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

عالی بود.

نوکرتم

سارا شنبه 11 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام. درد بالای باسنت (بالاتر از سوراخ باسن توی اون تورفتگی بالای باسن روی استخوان تقریبن) احتمالن بدلیل یک بیماری هست که بهش میگن دیسیز درایور یا بیماری راننده ها، یه موی کوچیک اون قسمت برمیگرده بطرف داخل و از لایه های پوست رد میشه و یک کیسه مویی تشکیل میده که بشدت دردناک میشه، از بیرون هم یک نقطه زیرپوستی ریز مایل به سیاهه فقط مثل خال زیرپوستی.
حتمن باید بری جراحی کنی، برو پیش جراح تشخیص اگر همین بود یه عمل بشدت ساده س.

فعلا که درد ندارم و خوب شدم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد