تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

قطع ناموس نما مدعی آل رسول قطع ناموس نما مدعی دین رسول

یه مدت نبودم.بدنم پر ازانرژی منفی شده بود.فکر کنم به خاطر وبلاگ بود.نمیدونم والا.

حالا دوباره اومدم.

اینو جدی میگم،اگه کسی از یه پست یا از جواب من به یکی از کامنتها خوشش نیومده و آزرده شده بهم بگه بلافاصله پاکش میکنم.اگه هم خوشش نمیاد کسی از من به وبلاگم نیاد.

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس باران دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:36 ق.ظ

حرفای زشتی بهم گفتی

کجا که پاک کنم؟

نرگس باران دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:59 ق.ظ

تو کامنت ها

کو؟نشونم بده تا پاک کنم

نرگس باران دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 07:06 ب.ظ

واسه اینکه گفتم فمنیست و از زنا دفاع کردم.
حالا باز فحش کشم نکنی! میام میخونم. دیگه نظر نمیدم فحش ندی

من فوق العاده آدم مودبی هستم.هیچ وقت حرف بدی نزدم

جزر و مد جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:09 ب.ظ

عه سلام تراویس
چه خوبه برگشتین

مرسی عزیز مهربونم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد