تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سخن اول: راستی درد کونم خوب شد.

سخن دوم: ایشالا این سیل و بارون ها تموم بشه ولی هوا خوب و خنک بمونه.

سخن سوم: قدر زندگیتون و جوونیتون رو بدونید.قدر همدیگه رو بدونید.مهربون باشید،دروغ نگین،قابل اعتماد باشین.

سخن چهارم:این سریال برف بی صدا می بار که شبکه ۳ میزاره رو خوشم میاد.قشنگه.دوباره هم دارم سریال مختار رو میبینم از شبکه ifilm.

سخن پنجم:حساب کردم توی ۳۵ روز اخیر به طور متوسط روزی ۵ ساعت call of duty  بازی کردم.امروز پاکش کردم.از اعتیاد به هر چیزی بدم میاد.اینستام رو هم به همین خاطر پاک کردم.وبلاگ رو هم هر وقت میبینم که دارم معتادش میشم هی غیر فعال میکنم.سعی میکنم از اعتیاد به گوشی و موبایل دور بمونم ولی نمیشه لامصب.

نظرات 4 + ارسال نظر
هفت یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:56 ب.ظ http://7min.blogsky.com

فک کردم چند وقته نیستی بابا شدی
من درگیر دادگاه برای یه خانم باردار که فوت شده

دهنت سرویسه

هفت دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:30 ق.ظ http://7min.blogsky.com

مرسی تراویس خودم کم استرس و اضطراب داشتم که جوابت تکمیلش کرد :)))

البته چیزی نمیشه،نگران نباش
گزارش نویسی هات و کاغذبازی هات درست و کامل بوده و بیمه هم داشته باشی نگران چیزی نباش

هفت دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:40 ب.ظ http://7min.blogsky.com

من گزارش نمی نویسم تراویس پذیرش بستری اورژانس با من بوده :))

نگران نباش

جزر و مد جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:13 ب.ظ

منم ایستامو دی اکتیو کردم
کلاب هاوس رفتم بحث های سیاسی رو گوش دادم و یه چند روز دیدم هر چی میگن برعکسه...
ولی به جای اینستا چهارمین کتاب رو به اسم گوآپا شروع کردم به خوندن.

آفرین زرنگ
خوشگل و کار درستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد