تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

معنی ترانه Creep از گروه Radiohead

When you were here before

قبلا،زمانی که تو اینجا بودی

Couldn't look you in the eye

نمیتونستم باهات روراست باشم

You're just like an angel

تو درست مثل یه فرشته ای

Your skin makes me cry

پوستت منو به گریه میندازه

You float like a feather

تو مثل یه پر توی هوا معلقی(رویایی هستی)

In a beautiful world

در یک دنیای زیبا

And I wish I was special

من میخواستم خاص باشم

You're so fuckin' special

تو یک لعنتیِ خیلی خاص هستی

But I'm a creep, I'm a weirdo.

اما من یک حقیرم، یه آدم عجیب

What the hell am I doing here?

من اینجا تو این جهنم چیکار میکنم؟

I don't belong here.

من به اینجا تعلق ندارم

I don't care if it hurts

واسم مهم نیست اگه زجر آور باشه

I want to have control

من میخوام کنترل داشته باشم

I want a perfect body

من یه بدن عالی میخوام

I want a perfect soul

من یه روح کامل میخوام

I want you to notice

من میخوام تو بفهمی

When I'm not around

وقتی که اطرافت نیستم( متوجه بشی که غایبم، بود و نبودم برات فرق کنه)

You're so fuckin' special

تو بک لعنتیِ خیلی خاص هستی

I wish I was special

کاش من خاص بودم

But I'm a creep, I'm a weirdo.

اما من یه آدم تحقیر شده هستم،من عجیبم

What the hell am I doing here?

من اینجا تو این جهنم چیکار میکنم؟

I don't belong here.

من به اینجا تعلق ندارم

She's running out again,

اون دوباره در حال فرار کردنه(داره منو طرد میکنه)

She's running out

اون درحال فرار کردنه

She's run run run running out...

اون میره میره میره و فرار میکنه

Whatever makes you happy

هرچی که تو رو خوشحال میکنه

Whatever you want

هر چی تو بخوای(همون باشه)

You're so fuckin' special

تو یه لعنتیِ خیلی خاص هستی

I wish I was special...

من میخواستم خاص باشم

  

But I'm a creep, I'm a weirdo,

اما من تحقیر شده هستم، من غیرعادیم

What the hell am I doing here?

من اینجا تو این جهنم چیکار میکنم؟

I don't belong here.

من به اینجا تعلق ندارم

I don't belong here

من مال اینجا نیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد