تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خیلی بده که بفهمی دیگه هرگز نمیتونی زنی که عاشقش هستی رو خوشحال کنی

امکان نداره یه فیلم توی هالیوود ساخته بشه و مرداش همه گی و کونی نباشن و زن هاش همه لزبین نباشه و یه دختره موفرفری سیاه پوست بی جنس گرا هم توش نباشه.حالم داره از فیلمهای هالیوود به هم میخوره.این قدر پرداختن به فمینیسم و همجنسگرایی چه معنی داره آخه؟

گروه BTS رو هم شاخ کردن الکی.یه مشت کونی اُبی.

نظرات 5 + ارسال نظر
... جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:15 ب.ظ

اینو راست میگی واقعا
کجاست اون دورانی که دختره رو میدزدیدن پسره پیتکو پیتکو میرفت و ازادش میکرد و اور افتر میشدن... من اون دورانو میخوام

منم تو رو میخوام

سحر شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:53 ق.ظ https://roya-94.blogsky.com/

مرخصی نمیده
من نمیخام برم توسطح شهر ماسک میزنم دیگه دست من نیست ک
دکتر هم مثل قبلانا نیست ۱۰ روز بنویسن گفت قرنطینه نیاز نیست
واقعا براخودمم سخته

پس بیا بغلم

نل شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:31 ق.ظ

چطوری تراویس؟خوبی؟

خاک پاتیم سلطان

خواننده خاموش شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:29 ب.ظ

خوب این فیلما برای خودشون هست، من یه مدت محل کارم تو محله ی گی ها بود، دست تو دست هم میومدن اکثرا ازدواج هم کرده بودن، همکارم هم گی بود سنش بالای چهل بود ولی ناز دخترای بیست ساله رو داشت و پسرای جوون اگه میومدن میگفت تو نرو من میرم کارشونو راه بندازم. منظورم اینه که مخاطب اون فیلما اگه تو محیطش نباشه براش زیاد make sense نمیکنه

آخه منظور من فیلمهای مارول و فیلمهای معروف هست.

براویس تیکل شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:58 ب.ظ

از داداش گل ات یاد کردی، خواستم با دقت بیشتری کامنت ام رو درباره ی BTS بخونی.

جدای ملوس بودن قیافه شون، انسانهای خیلی خیلی کوشا، با استعداد، متواضع و قوی ای هستند. بعلاوه این که در کره جنوبی، آقایون هم اهل آرایش و میکاپ هستند. اینها که دیگه توی صنعت سرگرمی و موزیک فعالند، جای خود دارند.
بچه های خوبی هستند رفیق. اهل مطالعه و تفکر هستی. خواستم تشویق بشی که تحقیق کنی.
مرسی که خوندی.

کونی هستن.
کونی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد