تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آدم تو محدودیت ها ستاره میشه

آبجوهای دست سازم رسیده و ریختم تو لیوان و خدا وکیلی خداوکیلی کس خار آبجوهای توبورگ و هنکین.از بس که خوشمزه هست و گاز داره و الکلش مناسبه.یه بادام زمینی مزمز هم گرفتم و دارم کارتون فوتبالیستها رو میبینم.و با خودم میگم سلطان جهانم به چنین روز غلام است.

بوس به لبای هر کسی که دوستم داره و فدای هر کی که از من بدش میاد.دوستون دارم،دوستم داشته باشین

پانوشت ۴۰ دقیقه بعد:جونمم میدم واستون گلای خوشگلم.عشق منید،عمر منید.

I'm your boy i'm your toy

وای که چقدر آبجوهای من خوبه.عاشقتون.

پانوشت ۲: ۳۸ دقیقه بعد پانوشت قبل:یه سیگار،کون میدم واسه یه سیگار.از همونا که رو فیلترش دکمه داره و وقتی میزنی طعم توت فرنگی داره.کون میدم واسه یه نخ از اون سیگارا.عجب متاعی بودداش.

نوکرتم دربست،چاکرتم والا.داش گلم فیل کجاست که شعر بگه.توی شیراز و نزدیک کوه نشستم.هوای شیراز رو دوست دارم.عاشق شیرازم.عاشق دخترای شیرازم.عاشق همه هستم.مست مستم.فکر کنم چهار پنج تا لیوان بزرگ آبجو خوردم.سوسیس هم خوردم.نه سوسیس انسانی،اونو هیچ وقت نخوردم.شاید یه روزی بخورم.سوسیس معمولی خوردم.۶ تا خوردم از اینا که شبیه شمبول بچه هست.یه رفیقی داشتم کیرش از این سوسیس کوچیکا هم کوچیکتر بود،زنش ازش طلاق گرفت.چی دارم میگم خودم نمیدونم.فقط میدونم خیلی خرابم.عذاب وجدان گرفتم شب تاسوعا ابجو خوردم،عزیز دل گفت خدا به دل آدمها نگاه میکنه.دیشب گریه کردم،تلویزیون داشت خامنه ای رو نشون میداد و از علی اصغر میگفت و این که چقدر شبیه پیامبر بوده،خیلی گریه گردم.دلم با اهل بیت هست.هر چی هم بگم لاشی و خدا ناباورم ولی ته دلم یه بچه شیعه واقعی هستم که عاشق ولایتم.چند روز پیش فیلم نماز حاج قاسمو دیدم که خامنه ای میخوند.و شب دیر وقت بود کلی گریه کردم با گریه های رهبر.

کاش یه نخ سیگار بود.

والسلام

تشنه ام

پانوشت۳: ۱۵دقیقه بعد پانوشا۲:دارم ترانه بگو یارب هایده رو گوش میدم.خدایا منو دوست دلشته باش.من آدم عنی هستم ولی تو من  ببخش.منو توی بازوهای خودت بگیر.من اگر بد گردم غلطکردم.من نمیتونم مقاومت کنم‌خدایا به حرفام گوش کن.اگه بیهوده میگم منو لال  کن و بمیران.من دلم خدا رو میخواد.خدایا تو خودت میدونی که همیشه تکیه ام به ت  بوده.منو ببخش.من خیلی خرم.ولی دب کسی رو نشکوندم.خدایا منو ببخش.

پانوشت ۴:باید برم سیگار بکشم.یارو نفهنه مستم و گرنه بد میشه

بوس بوچ

پانوشت۷:خودم اومدم سیگار خریدم و کشیدم

نظرات 2 + ارسال نظر
برنتین شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:11 ب.ظ

نوش

نوکرتم در بست

phil یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:03 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

یکی از بهترین پستات بود معرکه بود

نوکرتم.
سرم درد میکنه الان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد