تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بعضی انسانها انتخاب می کنن که زشتی رو در این دنیا ببین. بی نظمی. من زیبایی رو انتخاب می کنم.

فصل چهار سریال محبوب و عزیزم west world اومده،دارم از اول فصل سه رو می بینم که بعد برم سراغ فصل چهارم.یکی از بهترین سریال هاست که من دیدم.

چیزی که در مورد این سریال وجود داره اینه که در تمام نقدها و فروم ها و انجمن ها میگن که ربات ها به خودآگاهی رسیدن و درصدد استقلال و انتقام هستن ولی من پی به نکته ای از این سریال بردم که هیچ جا نوشته نشده و هیچ کس هم متوجهش نشده ،در واقع من خودم هم نفهمیدم و عزیز دل یک قسمت فقط دید و بدش اومد از سریال ولی اینو اون به من گفت.عاملی که مِیو همون زن موفرفری سیاه پوسته که یکی از نقش های اصلی رو داره هدایت میکنه عشق مادرانه هست،عشقی درونش متولد شده که میدونه واقعی نیست،میدونه همش کد نویسی و دروغ هست ،میدونی اون دختر بچه رو نزاییده ولی نمیتونه در مقابل اون عشق مقاومت بکنه و سراپای وجودش و هدفش فقط رسیدن به دخترش و آرامش کنار اون هست.این سریال خیلی زیرپوستی و قشنگ داره نشون میده که بزرگترین هدف و عشق و نیرو واسه یه زن برای زندگی کردن مادر بودن هست.بقیه چیزهایی که در مورد بشر وجود داره دیگه کس شعر و پوچی هست.

نظرات 1 + ارسال نظر
بینام پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 02:12 ب.ظ

اون سریال گه خورد با تو

بی ادب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد