تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کس کار شایسته ای انجام دهد خواه مرد باشد یا زن در حالی که مومن است او را حیات پاکیزه ای می بخشیم

من که دو بار ازدواج کردم و از زندگیم هم راضی هستم ولی واقعا برادرانه به همه پسرها میگم اگه میخواستین ازدواج بکنید بیشتر از سه،چهار تا سکه مهریه نکنید.برین یه سر دادگاه و توی سایت نی نی سایت بچرخین تا بفهمین زنها و دخترها میتونن چه جادوگرهای رذل و خونخواری بشن.مجرد بمونید و هر کس رو خواستین بکنید و کون بدین و جق بزنید و راحت زندگیتون رو بکنید.خر نشید برین هزار سکه،پونصد سکه،صد وده سکه مهر یه دختری بکنید.یا ازدواج نکنید یا نهایتا چهار،پنج سکه.

البته که هیچ کس گوش نمیده به حرف من و خریت مردان تا ابد ادامه داره.

نظرات 7 + ارسال نظر
نل شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:07 ب.ظ

مشکل این هست که من شخصا طرز تفکرم فرق داره، نه مهریه میخوام نه جهیزیه سنگین و..
برای من خود فرد و باهم ساختن زندگی مهمه، سفر و همزبونی و همراهی.
برای من مهم نیست سرویس خونه ام کریستال باشه و چندین دست از هر چیزی...یا تی وی خونه فلان برند و اینچ باشه .
وقتی نتونم با طرفم حرف بزنم،بهم بی توجه باشه،سفر نتونیم بریم و... اینها به درد مفت نمیخوره.

ولی شما اقایون وقتی یکی اینطوری میبینین، نمیدونم چطور فکر میکنین. خیلی راحت بیخیالش میشین و میرین دنبال یکی دیگه یا باز هم چشمتون میچرخه و هوس یکی دیگه دارین.
کلا خیلی قدر شناس نیستین و قدر نمیدونین.
برای همین گاهی فکر میکنم که من هم باید بشم مثل اکثر دخترها که فقط بفکر تیغ زدن هستن، نه بفکر شریک و همدم بودن.

بچه هم دیگه نیستم که تشخیص ندم چی به چیه..دستمم توی جیب خودمه..ولی ادم درست ندیدم..

نگو شما کلا آقایون.جمع نبند.

7min شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:38 ب.ظ http://7min.blogsky.com

اره باشه دختر رو هم به چهار پنج تا سکه دادن رفت
خیلیا هستن میگن همه چی نصف نصف و مهریه و اینجور کسشرا رو نمیخوان
همه چیو هم با هم میخرن هم خونه هم وسایل خونه و ...

بوس
بوچ

سپهر شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام تراویس
تو ازدواج سنتی جواب نمیده.یعنی دختر نمی‌دن به کسی.
تنها دوتا عاشق و معشوق میتونن اینجوری ازدواج کنم به نظرم.
در کل به موضوع مهم و درستی اشاره کردی.

نوکرتم

جزر و مد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:41 ق.ظ

واقعا نمی دونم چی بگم، اینقدر روایت های مختلف می بینه آدم که گیج میشه چی درسته...
دیشب تو کلاب هاوس یه اتاقی بود در مورد همچین چیزایی، یه دو سه تا روایت شنیدم مغزم پوکید از این همه رذالت مردم.

بوس

جزر و مد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:27 ب.ظ

خانم نل من این حرفتون رو قبول دارم و دیدم اما دلیلش رو نمی فهمم

میم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام
مهریه همسر دومتون چقدره؟

هست دیگه یه مقداری

میم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:54 ب.ظ

اوهوم
خوشبخت باشین

بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد