تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم

یا من پیرو خرفت شدم یا این که این سایت توئیتر نمیخواد نخبه و دانشمندی مثل من رو پذیرا باشه.همش موقع ثبت نام میپره بیرون،خطا میده.نمیدونم چه مرگشه.

قسمت نیست دخترای توییتر رو ببینم انگار.

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:26 ب.ظ

زیر ساخت های اینترنت کشور است که به گا ی عظما رفته است ....

جوون.فحش نده سکسی میشی

سپهر پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 04:19 ب.ظ

من که از وبسایت تویتر هم تو گوشی هم لپ تاپ استفاده میکنم و مشکلی هم ندارم،اگه کمکی میتونم بکنم در خدمتم.

اصلا برا من باز نمیشه

مهدیه جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:01 ق.ظ

ارسال پیامک ثبت نام برای توییتر و تلگرام رو بستن

عجب

سپهر جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:40 ق.ظ

من از این طریق میرم توییتر

https://www.blockaway.net/

این وبسایت پراکسی رو که بری میتونی تویتر رو باز کنی.

گفتم شاید بتونه کمک کنه.

دمت گرم
معرفت داری

جزر و مد جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:18 ب.ظ

تراویس یه چیزی شنیدم نمی دونم چقدر صحت داره ولی میگن اگه تلگرام و توییتر و یکی دوتا برنامه دیگه رو حذف کنی دیگه نمیشه نصبش کنی، کد ارسال نمیشه.ظاهرا این چند روز همچین قانونی درآوردن از خودشون.

منمکه همه رو پاک کردم.دیگه نمیتونم نصب کنم.البته بهتر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد