تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن که وصف آفریده‌ای چون خود را نتواند، وصف کردن خدای خویش را چگونه داند.

سخن اول:نمیدونم مشکل ماشین چیه هی خاموش میشه و برق ماشین کلا قطع میشه.عجییه.

سخن دوم:خدا کنه دیگه زودتر هوا خنک بشه.خیلی گرمای شیراز داره طولانی میشه،خدایا بسه دیگه.

سخن سوم:دستم خالی و بی پول شدم.ماشین هم هی خراب میشه،حسابی قسطام و پول بیمه ام عقب افتاده.خدا به کمکم برسه

سخن چهارم:میدونم معدود خواننده های وبلاگ به این امید میان که مطالب اروتیک بخونن و مثلا تعریفهای من از دخترها و مخ زدن و لاس زدن و کردن و ساک زدن و این‌چیزا رو بخونن.ولی واقعیت اینه که فکر کنم اون قسمت باحال وجودی ام داره کم کم به خاموشی میره و دارم تبدیل میشم به یه مرد غیر سکسی.پس فکر کنم کس بازی و خاطرات کس بازی هم‌دیگه توی این وبلاگ گیرتون نیاد.فی الواقع خودم هم بی میل شدم به دختربازی.

نظرات 4 + ارسال نظر
خانوم ف یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:01 ق.ظ

همیشه سکسی و در اوجی شما :)

نوکرم خوشگله

محمد یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 09:11 ق.ظ

عزیز دل درآمد نداره؟

نه

برنتین یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 05:56 ب.ظ

ماشینت چیه جوون؟
بگو راهنماییت کنم
اگرم نشد میسپارم به دوستای تعمیرکارم
برات درستش کنن
فکر پولشم نباش.
راستی سلام...

سلام سلطان
پراید

برنتین دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:18 ق.ظ

کنار موتور سمت راننده،زیر اون جعبه سیاهه.چندتا فیش گرد هست،،،از هم جداشون کن و سیمها رو از فیش دربیار و یکسره هر سیمی رو به خودش ببند درست میشه.
اگه نمیتونی خبر بده تا بدم برات ردیفش کنن.

دیشب بردمش همین کار رو کرد رو تعمیرگاه و درست شد.اون تقسیمه ذوب شده بود.دقیقا کار تو رو کرد و لحیمش هم کرد.ولی فقط یه سیم رو جدا کرد
صد جا بردم،شمع و استپر و کنداکتور و فیوز و پمپ بنزین و همه چی رو عوض کرده بودن نفهمیده بودن
الله اکبر تو چطور فهمیدی؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد