تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بگذار که دوستی کم‌کم به اوج خود برسد، اگر این رسیدن برق‌آسا باشد ناگهان از نفس می‌افتد و متوقف می‌شود

از طریق این وبلاگ با هر کس دوست مجازی یا حقیقی شدم حقیقتا بعدش به گه خوردن افتادم و کاری کردن و رفتارهایی بروز دادن که مثل سگ پشیمون شدم ولی چند صباحی هست که با یه نفر از شما خواننده های عزیز دوست شدم که خیلی خاطرش عزیزه و بهم آرامش میده و دوستش دارم.کیلومترها فاصله داریم و شرایطمون جوریه که هیچ وقت نمیتونیم همدیگه رو ببینیم ولی کلمات و چت ها و حرفایی که بینمون رد و بدل میشه جز عشق و آرامش و محبت چیزی نیست.امیدوارم ماندگار باشه و بمونه برام و از خدا میخوام که همه دوستهای خوب چه مجازی و چه حقیقی پیدا بکنن.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم ف دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 10:39 ب.ظ

کدومه؟
تو اونو به ما نیشان بده :)

نوچ

جزر و مد سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:01 ق.ظ

دوست خوب خیلی ارزشمنده...
حالا که در مورد همه چیز اینجا صحبت می کمی و نصیحتمون می کنی به نظرت من بشینم برای کنکور دکتری بخونم؟
مثل.. ـ گیر کردم تو گل... دویست تومن دادم مشاور هیچ کمکی نکرد

اول بگو دکتری بخونی که چی بشه؟اگه قراره حقوقت بیشتر بشه،کار بهتری گیرت بیاد که بخون.اگه قراره هیچ تغییری رخ نده نخون.اگه وقت داری و بیکاری و دلت یه تنوع میخواد بخون،اگه خودت گیر و گرفتار زندگی و کار هستی نخون.اگه پول تحصیل توی زندگی ات گمه و به هیچ جایی برنمیخوره و جیبت پر پوله بخون.اگه هشتت گرو نه ات هست و توی هزینه های یومیه ات موندی نخون.اگه دنبال این هستی که با این مدرک مهاجرت بکنی و کارت تسهیل میشه بخون،اگه هیچ فرقی نداره واست نخون.

جزر و مد سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 09:27 ق.ظ

مرسی تراویس از راهنماییت

بوس بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد