تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

در آیینه دختری می بینم زیبا، سرسخت، مغرور و تنها عجب قدرتی دارد چشمانش…..

میگم شما شیطون بلاها چه جوری فیلترشکناتون وصل میشه؟

واسه من که هیچ جوری وصل نمیشه،معتاد یوتیوب هستم و الان مدتهاست دسترسی ندارم.راهی دارین به من بینوا بگین شما زرنگا.




پانوشت:فقط به نظرم این اینجکتور کار میکنه که اونم کانفیگ هام همه قدیمی هستن و نمیدونم کانفیگ جدید چطوری گیر بیارم.

پانوشت ۲:طبق گفته برنتین لنترن نصب کردم ولی فایده نداشت.وصل نشد.

نظرات 13 + ارسال نظر
ملی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:16 ب.ظ

منم با وجودیکه زرنگم ولی نمیتونم وصل شم برا ایفونم لطفا راهکار بدن زرنگترا

فعلا که هیچ راهی پیدا نشده.

برنتین چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:24 ب.ظ

لانترن خوبه
داخل گوگل بسرچی میبینیش
تا چندروز خوبه بعد زرتش در میره
مجدد نصبش کن

هیچ فیلترشکنی وصل نمیشه
لانترن رو هم امتحان کردم نشده

خانم ف چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:55 ب.ظ https://khanomef.blogsky.com/

برا من کار میکنه عین بنز
ولی خودم نریختم
همسر قبول زحمت کرده .اونم قلق داره .که در حوصله من نیست یادگیریش .
ولی یه فیلم کوتاه چند دقیقه ای داره آموزشِ ریختنش ،اونو میتونم برات بفرستم .
تو اپ داخلی

نصب کردم
هیچ فایده ای نداره

x چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:18 ب.ظ

مال من همون دو سه روز اول همه فیلترشکن ها از کار افتاد و هیچی نصب نشد ...
و دیگه ؟ تلگرام حتی نمی تونم باز کنم از هر صد دفعه،یک بار ممکنه پروکسی ها کار بکنه ‌..

منم هیچی ندارم.هیچیم وصل نمیشه.

جزر و مد چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:37 ب.ظ

من چندتا داشتم بد نبود مثل leaf vpn
اما پسر داییم یه سرور داده اصلا یک لحظه قطع نمیشه و سرعتش عالیه اینطوریه که ظرفیتش دو سه نفریه هر سرور

حالا به ما که رسید آسمون تپید و سرورها همه فامیلی شدن و ظرفیتشون فقط سه نفری شد

جزر و مد چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:14 ب.ظ

اینا رو هم امتحان کنید ultrasurf،
اینم روی نیویورک بذارید وصل میشه usa vpn، اینم خوبه دیر وصل میشه ولی اگه بشه عالیه smart vpn، اینم خوبه argo vpn.
اون سروری که به من داد میگه خودمون ساختیم بعد یه تعدادی داره، مثلا به خانواده ی ما یکی داد واسه خودشون یکی و نمی دونم چطوریه، اگه ببینمش دقیق تر می پرسم ببینم چطور میشه دوباره اکانت گرفت.

هیچ کدوم به جان جدم وصل نمیشه.
از پسر دایی ات هم واسه من بگیر.
ما رو دور ننداز

سپهر چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:32 ب.ظ

یه نکته دیگه تو یکی دوبار اول ممکنه طول بکشه وصل شه اما وصل شدنش حتمیه البته اگه اینترنت بین المللی وصل باشه

مثلا بینگ و گوگل و داک داک گو و ویکی پدیا و ... که فیلتر نیستن باید بدون فیلتر شکن بیان بالا،اگه اومدن اینا شک نکن سایفون وصل میشه.

به قرآن وصل نمیشه.

سپهر چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:35 ب.ظ

https://hosteagle.club/?__cpo=aHR0cHM6Ly93d3cueW91dHViZS5jb20

اینم یوتیوب بدون فیلتر.

دیگه هرچی میدونستم انجام دادم واست داداشی.

حاجی باز نمیکنه.سایفون هم وصل نمیشه.خیلی عزیزی.

سپهر پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:38 ق.ظ

https://proxyium.com/

این وب پراکسیه

برو داخلش و آدرس یوتیوب رو بزن باز میشه.

https://www.youtube.com/

باز نمیشه

سپهر پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:41 ق.ظ

امیدوارم جواب بده واست،واسه من که هم سایفون هم لنترن هم وب پراکسی جواب میده.

جواب نداد به خدا.هیچ کدوم باز نمیشه

سپهر پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:21 ق.ظ

اگه خط ایرانسل داری با ایرانسل امتحان کن.

ایرانسل دارم.نمیشه والا

مهدبه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:04 ق.ظ

این کانال رو داشته باشید
https://t.me/proxymaann
پروکسی، سرور تنظیمات جدید میزاره
برنامه های جدید و آپدیت هم میزاره

من از آرگو و پروتون
استفاده میکنم فکر کنه یکی دو روز وصل نبودم

جوین شدم.
مرسی از محبتت

وجدان بیدار یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 08:24 ب.ظ https://zhobin66.blogsky.com/

منم تو حکمت کار خدا موندم چطور بعضیا واتس آپ و ایسنتا گرام وتوییتر و فیس بوک و همه چی دارند ما از همه چیش محرومیم بخدا نمیدونی بخدا چمیدونی بخدا

خیره ایشالا
میخوای بری سایت سوپر جق بزنی دیگه.اینم حکمتیه وصل نمیشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد