تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من برای برقراری صلح، پیوسته هشدار می‌دهم؛ صلحی هرچند غیرعادلانه، به‌مراتب بهتر از جنگی عادلانه‌است.

دو پست پایین تر گفتم که هر چی بشه من ایران رو ترک نمیکنم.حالا که در فاصله ۴ یا ۵ کیلومتری خونه ام این اتفاق توی حرم افتاده میشه بگم گُه خوردم؟؟میشه حرفم رو پس بگیرم.از اون مسیر هر روز من همون حدودا مسافر داشتم و میگذشتم.خدا همه رو بیامرزه.خدا لعنت کنه تروریست ها رو.

واقعا ترسیدم،شنبه میرم پاسپورتهامون رو تمدید میکنم و دیگه گنده گوزی نمیکنم.


پانوشت:داداش گلم برنتین و خواهر گلم asal اگه این پست رو دیدن یه خبر بدن.نگران همه شیرازی ها هستم.

نظرات 9 + ارسال نظر
asal پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:28 ق.ظ

مرسی به یادم بودی
فعلا که سالمم :|

خدا رو شکر عزیزم
این چند روزه اگر جایی میخواستی بری به خودم بگو میبرمت تا اوضاع آروم بشه

سلام پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:48 ب.ظ

جنایتکاران داعشی
البته شما بچه اید
از اول انقلاب بارها و بار ها ما شاهد ترور و بمب گذاری دشمنان بوده ایم ولی مقاومت کردیم تا انقلاب به سن تقریبا کهولت رسیده است
و شما جوان های باید دستش را بگیرید که سقوط نکند

الان ریدی بهم یا نصیحتم کردی یا چی؟
شما که بزرگی درست حرف بزن ما بچه ها حالیمون بشه

جین پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:14 ب.ظ

این سلام چی میگه، اعصاب ما به قدر کافی شیریه اینم حرف میزنه

ملی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:53 ق.ظ

منظوره سلام از اینکه انقلاب به سن کهولت رسیده چیه؟ ینی قراره بعدش بمیره؟

والا منم نفهمیدم.
۴۲ سالشه انقلاب،طبعا اوج جوانی و نشاط هست اون سن.۴۲ سال که سنی نیست

مسلم جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:12 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

می گوزیدی بیشتر اعتبار داشت تا حرفی که اینجوری پس بگیری

بی ادب.

سلام جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:22 ب.ظ

ملی
نه عزیز برادر
مگه وظیفه جوانان حمایت از عزیزانشان که پا به سن گذاشته نیست ؟

هر چی بیشتر توضیح بدی گیج تر میشم.

سلام دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:54 ب.ظ

حالا انگلی مثه تو زنده و مرده بودنش چه فرقی داره . تو بمون و بمیر حداقل اون هوایی که نفس میکشی و کثیفش میکنی برسه به یک انسان نه تویه حیوون
انگل

فاطمه زیبا دل عزیز
من چه بدی در حق تو یا خانواده ات یا کسایی که دوست داری کردم؟چرا باید باهام با همچین لحنی حرف بزنی؟چه گناهی کردم؟چرا بهم توهین میکنی؟
من واقعا ناراحت شدم،الان نزدیک چهار ساعته که بیرونم،زیر آفتاب دارم کار میکنم،زانوهام درد میکنه از ترمز و کلاچ،تشنه هم هستم،هزار تا مشکل دیگه هم دارم.ولی دارم کار میکنم و اخلاقم با همه خوبه و دنبال رزق حلال هستم و به کسی هم نگاه بدی ندارم.چرا باید این حرفها رو بهم بزنی؟
خدا از سر گناهانت نگذره،واقعا ناراحتم کردی.فکر کردی با حرفهات دل یه آدم رو بشکونی بی جواب میمونه.
از ته دلم آرزو میکنم خدا سرت بیاره و تقاص این حرفات رو پس بدی

فاطمه زیبا دل دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:35 ب.ظ

تو چیکار کردی؟ مرتیکه کصکش تو تنها سوراخی که کیرتو نکردی توش سوراخ چاهه توالته. همه رو میمالی سیرمونی نداری واسه کیرت دست به همه کاری میزنی . همین اشغالی مثه تو ان تو جامعه جوری شده ناموس ادم راحت نمیتونه بره بیرون همین نسل شماهایید که از بیجنبگی گند زدید به به همه چیز بدبخت بازنده من خودم جواب نفرینای بقیه به حالتم نکبت الهی بمیری همه از دستت خلاص بشن مرگ کمته باید اینقدر زجر بکشی که چشات دراد بعد بمیری
کصکش کیری

چرا فکر کردی اینجوریم؟داری کاملا اشتباه در مورد من قضاوت میکنی.
حاضرم باهات رو در رو یا تلفنی حرف بزنم و قانعت کنم و بفهمی که در موردم اشتباه فکر کردی زیبا دل جان.
همه یه روزی میمیریم.
فحش دادن کار بدیه.بیا قشنگ حرف بزنیم.به خدا من آدم بدی نیستم،نمیخوام با گفتن این حرفها اجرش رو از بین ببرم ولی هر روز پول میدم به فقرا،مسافرهای جوون و نوجوون رو نصیحت میکنم که درس بخونن یا یه پیشه ای یاد بگیرن،اونایی که پول خرد ندارن یا پول باهاشون نیست رو مجانی میرسونم.چندین بار خدا شاهده پیش اومده زن هایی رو سوار کردم که خودشون سر صحبت رو باز کردم و متارکه کرده بودن و اینقدر باهاشون حرف زدم که رقتن با شوهراشون آشتی کردن و کرایه هم ازشون نگرقتن و بعضی وقتها مسیج میدن و ازم تشکر میکنن.دخترهای خیلی سن کم که توی خیابون ول مسگردن رو وقتی میرسونم خونه بهشون میگم که واسه دخترهای محترمی مثل شما زشته که تا این وقت شب بیرون باشین،همش هم با لحن دوستانه.
محرم ها نذری میدم به سربازها و رهگذرها و کارگرهای افغانی،به سالمندان کمک میکنم.گاهی به شکل خیریه میرم خانه های سالمندان و حمومشون میکنم و موهای زیر بغل و کیرشون رو شیو میکنم و سرشون رو میشورم و کیسه میکشم کمرشون رو.واسه بچه های افغانستانی دفتر و کتاب میخرم.همین چند روز پیش کمپرسی و ماشین اسباب بازی پلاستیکی خریدم و هدیه دادم به یکی از بچه ها.واسه همین هست که با ترانه هدیه اسباب بازی همیشه گریه میکنم.
در مورد اعتیادم به سکس،به روانشناس مراجعه کردم،دو جلسه گرون قیمت با این وضع خراب اقتصادی رفتم و بعدش هم الان زیر نظر روانپزشک هستم و دارو مصرف میکنم.
با همسایه هام‌مهربونم،زنم رو بهش احترام میزارم.کارای مادر زنم رو انجام میدم،پوشک بچه خواهر زنم رو عوض میکنم.کدوم شوهر خاله از این کارها میکنه.تو هر چی دوست داری به من فحش بده،ولی من آدم بدی نیستم و همیشه سعی میکنم که خوب باشم و خوب بمونم.
ارادتمند فاطمه زیبادل

فاطمه زیبادل سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:46 ق.ظ

حالا هی توی پاپلیک مظلوم نمایی کن. خب بگو تو که داری میگی همه رو بگو. شماره های دخترای مردم و بیچاره رو میگیری زنگ میزنی بهشون میگی آبمو بیارید بگو . دخترای کم سن و سال. پیام کیری میدی رو هم بگو . اینکه به اون زن بدبخت مریضت خیانت میکنی رو هم بگو . واقعا فک کردی فقط خیانت تو دنیای واقعی خیانته تو مجازی نیست. من اون ذات نجس تو رو دیدم . کمک به دخترای کم سن و سال چه گوه خوریا اون مسیجای کثیف و اشغالتو بیام نشون همه بدم، بابا کصکش تو هر کی سمتت دست کمکم دراز کرده کیرتو تا دسته کردی توش . بد ذات نجس. مریض جنسیی که هستی به تخممم نیست بقیه چه گناهی کردن. ببند این وبلاگتو مریض . بسه دیگه کثافت . چرا سیرمونی نداری . تو شبا چطور میخوابی .میدونی چند نفرو دچار تروما کردی اسکل . ببین هم اسم کاملتو دارم هم عکستو هم جایی که زندگی میکنی همچین میدم از کون دارت بزنن تو فقط وایسا ببین اره من اومدم از طرف همه اونا که اذیتشون کردی تو همین دنیا همچین حقشونو ازت بگیرم خایه کنی تخم سگ اون کیرتو شقه شقه کنن کصکش خیالتم راحت همه چی به این دو سه تا پیام ختم نمیشه تو واقعیت میام دنبالت همچین میام میله داغو از طرف سرد تا ناموس میکنم تو کونت میام منتظر باش تو گیر ادم بد نیفتادی یه عده دختر کم سن و معصوم گیر اوردی دور ورداشتی پدرتو درمیام تو فقط وایستا ببین این تازه اولشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد