تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ افسوسی در زندگی نیست، فقط درس عبرت است.

از داداش گلم سپهر تشکر میکنم که لینک سیفون رو برام گذاشت،دانلودش کردم و یه چسه وصل شد و تا وصل شد منم کلی کانفیگ و پروکسی دانلود کردم و بعد از مدتها تونستم برم یوتیوب و برنامه هورنت و بعدش هم رفتم ایکس ویدیو و یه جق قشنگی زدم و بعدش هم رفتم تلگرامم عکس کانتکتام رو دیدم.بعد استوری های واتس اپ رو دیدم و نرم افزار گوگل فیت رو دانلود کردم و استفاده میکنم موقع ورزش،ولی یه جوریه،حال نمیکنم باهاش.

خلاصه که هر شب دارم ورزش میکنم،ورزش که یعنی فقط یه مسیر نزدیک خونه هست،صاف و پر از درخت و قشنگ هست،اونجا فقط میدوم یا تند راه میرم،با عزیز دل میرم و حدود نیم ساعت تا ۴۰ دقیقه طول میکشه.احساس خیلی خوبی دارم.یه حس اعتماد به نفس خوبی دارم.

دیروز هم خیلی ناراحت شدم،خیلی هم ترسیدم بیخ گوشمون اینجوری شده بود.قرار بود با عزیز دل یه روز عصری بریم حرم و بعدش هم بریم نون و کباب و ریحون بخوریم ولی فرصت نمیشد.حالا دیگه فکر نکنم با این اتفاق پامون رو بزاریم تو حرم.شاید هم بریم.

یه جلسه دیگه هم رفتم روانشناس،تست داده بودم برام تشریحش کرد،خیلی زن مهربون و قشنگ و سکسی و خوش صحبتی بود.حرفاش مثل معجزه بود برام.بهم گفت افسرده نیستی و حالت خوبه،فقط یه چیزایی توی زندگیت هست ازشون میترسی،گفتم از این میترسم که زن سابقم بیاد پیدام بکنه و جلبم بکنه،گفت نترس،نهایتش میاد و جلب میشی و میری زندان و وکیل میگیری و درت میاره.خیالت راحت باشه و نترس.حرفاش این قدر دلم رو راحت کرد که حد و حساب نداشت،واسه یه مشکل دیگه ام هم آدرس روانپزشک بهم داد،گفت برو حتما پیشش،کمی دستم پولی بشه میرم.خدا حفظش بکنه با دو جلسه حرف زدن با روانشناس کلا آدم دیگه ای شدم و حالم خیلی خوبه.

سپهر جون بازم مرسی سلطان.

نظرات 4 + ارسال نظر
سپهر جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:57 ق.ظ

فدات داداش،والا هرچی گفتم هی میگفتی وصل نمیشه منم پیش خودم گفتم احتمالا من چون یه استان دیگه هستم شاید اینترنت شیراز قطع باشه.

به هر حال سایفون بیشتر مواقع وصل میشه و معمولا به این راحتی نمیتونن از کار بندازنش فقط باید همیشه به روزش کرد.

خوشحال شدم که درنهایت وصل شد واست.

نوکرتم سلطان

سلام جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:26 ق.ظ

اون لینک را اینجا هم بگذار اگه مفتکی لست
از وقتی واتساب قطع شده نا کلی بدهی را که باید ماه به ماه می پرداختیم را تسویه نکردیم

سایفونه
بدهی هاتون رو با واتس اپ میدین؟

جزر و مد جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:38 ق.ظ

ورزش و پیاده روی خیلی حس خوبیه، زوج هایی که با هم ورزش می کنند تو رابطه شون هم تاثیر مثبت داره، کمتر مشاجره می کنند و غیره، ادامه بدید.
امیدوارم مشکل ترستون حل بشه.
وصل شدن با نت موبایل این روزا یکم سخته اگه وای فای باشه یکم بهتره، باز خوبه وصل شدیدـ

فدات بشم مهربون

سلام جمعه 6 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:03 ب.ظ

نه گل پسر از طریق کارت به کارت رسیدش را از طریق واتساب ارسال می کردم و پرینت آن را بایگانی می کردم
حالا لینک را زحمت بکش

گل پسر میگی بهم حالم خراب میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد