تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

لطفا نظر بدهید.با تشکر

 شما خواننده های خوب و مهربونی هستید و هر چی من بپرسم خیلی پیشنهادهای خوبی بهم میدین مثل این پست فیلترشکن که واقعا با کمک شما هم تونستم یوتیوبم رو باز کنم و هم تونستم راحت برم توی اینترنت و به همین خاطر از همتون که من رو راهنمایی کردین ممنونم.شما بهترین خواننده های وبلاگ همه جهان هستین.

حالا یه سوال دیگه دارم ازتون خواهش میکنم،از همه خواهش میکنم جواب بدن،چه اونایی که خاموش هستن چه همیشگی ها،هر کس هم نخواد اسمش معلوم باشه با اسم های ناشناس و مستعار جوابم رو بده.

شرایط مالی من رو تقریبا همه میدونن،میخواستم بپرسم چه کاری میشه کرد که یه درآمدی آدم به دست بیاره؟مثلا سوپرمارکت بزنه؟کافه بزنه؟کسایی که طرح اقتصادی دارن بیان طرح خودشون رو بگن و بفرمایند که چقدر سرمایه نیاز داره.

من پست جدید نمیزارم.و کامنتهای شما سریعا تایید میشه،میخوام زیر این پست در مورد طرح های اقتصادی با بودجه کم با هم حرف بزنیم.شاید هم من و هم کسی دیگری تونست استفاده بکنه.

منتظر نظرات شما هستم.


نظرات 38 + ارسال نظر
امید شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:29 ب.ظ

به نظرم کارِ شکم همیشه جواب میده. حالا فست فودی زدن یا غذای خونگی بردن نزدیک جاهای شلوغ مثل بازار یا نزدیک بیمارستان ها.
دمتم گرم واسه این پستت.

حدود هزینه اش چقدر میشه؟ضرر نداره؟مثلا غذا درست کنم ببرم نزدیک بیمارستان،کسی نخره چی؟

امید شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:40 ب.ظ

این کار یه کمی زمان میخواد که جا بیفته طرف، مثلا یه نفر رو میشناسم تهران این کارو میکنه، همه کسبه اطراف بیمارستان میشناسنش حتی همراهِ مریض ها هم مبشناسنش و راس یازده و نیم صف درست میشه برای غذاش.
بابت سرمایه ش اطلاعات کافی ندارم ولی فکر میکنم می ارزه که امتحان بشه. مثلا تا چند روز روزانه ده تا غذا ببری، به مغازه دارها و.. بگی و کیفیت رو ببینن خب مشتری می‌شن

چه پیشنهاد خوبی؟کسی بهم گیر نمیده؟

امید شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:47 ب.ظ

تر تمیز باشه کسی گیر نمیده.
یه کار دیگه هم بذهنم رسید، میگم صرفا شاید بدرد کسی خورد، البته بستگی به شهر و محیط داره ولی مثلا طرف ما مغازه هایی که غذای سگ میفروشن هم درآمد خوبی دارن. کله ی مرغ و ازین آت و آشغالا رو از قصابا می‌خرن و گرون تر میفروشن.

اینم خوبه،ولی باید آشنا داشته باشی.
بعد که خریدن چرخ میکنن و فرآوری میکنن؟یا همون جوری میفروشن؟

برنتین شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام پهلوون
بستگی به مقدار سرمایه شما داره
امروز اگه بتونی یک کافی شاپ جمع و جور راه اندازی کنی گزینه خوبیه.
قهوه رو از کیلویی ۱۳۰ تا ۱۷۰ میتونی بخری و هر شات ۵ گرمی رو ۱۰ تومن بفروشی.
البته هزینه دستگاه اسپرسو ساز بزرگ زیاده
اما درآمدش الان از فست فود بیشتره
اونم بستگی به نوع برخوردت و جذب مشتری داره.
بازم میگم بستگی به سرمایه خودت داره
چون اجاره هست،هزینه آب و برق و گاز داری،مالیات و هزینه های جانبی هست.
اما شدنیه.
یکی از رفقای من هشت سال قبل با ۱۰ میلیون وام استارت زد،الان دو تا کافی شاپ بزرگ داره...
تلاش خودتم خیلی مهمه.

ممنون واسه نظرت.
این کافه رو خودم هستم.یکی گفته بیا شریک بشیم،پول رهن مغازه و بقیه چیزا رو اون میده و دستگاه رو هم گفته تو بیار.دو تا مشکل هست،زیاد نمیشناسمش و پول دستگاه هم زیاد میشه هشتاد نود تومن میشه.
مغازه هم هنوز پیدا نکردم.خودم سمت طلائیه و میانرود و اون ورا مد نظرم هست.هنوز نرفتم بگردم.تو کجا به نظرت خوبه؟

امید شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:51 ب.ظ

بلال تنوری هم اگر اونجا باب نشده خوبه. بنظرم طرف دار خودشو داره و ساده و راحته. یه دستگاهش رو میخواد که خبر ندارم چقدره ولی اطراف که باغ و سفره خونه واینا زیاد دیدم.

بلال اینجا رو منقل میفروشن.فروششون خیلی خوبه.دستگاهش رو هنوز ندیدم
یه بار گفتم به یکی بیا بریم بلال بفروشیم طرف نیومد و بدقولی کرد منم تنهایی خجالت میکشیدم.

امید شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:17 ب.ظ

همونجوری میفروشن بیش‌تر.
راجع به بلال تنوری، چون یه سس مخصوصی داره و بلال ها نرم باب دندون هست میتونه مشتری خوبی داشته باشه.

بعید میدونم شیرازی ها خوششون بیاد

برنتین شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:22 ب.ظ

یه آشنایی دارم داخل شهرداری،برات سراغ میگیرم اگه بشه داخل یکی از پارکها از این دکه ها برات بگیریم.یه دکه جمع و جور با اخلاق توپ خودت خیلی عالیه.کار شریکی بدرد نمیخوره،کمتر بخور اما تنها بخور...بشه پارک آزادی برات بگیریم عالیه،خونه مام نزدیکته هر روز خراب میشم رو سرت...
بعد کم کم میشه کار رو گسترش داد.

نوکر پدرت هم هستم
دمت گرم

x شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:35 ب.ظ

به نام خدا ، من که نمیدونم :|

ولی یه چیزی ... محمد بصیری تو دوره های پولسازیش خیلی اساسی راجع به این چیزها حرف زده و حرف هاش واقعا خوبه اگر کسی بخواد کسب و کار راه بندازه....

نه،سمت این چیزا و این آدمها نمیرم.

ملی شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:16 ب.ظ

من تجربه کسب و کار اقتصادی ندارم
ولی به نظرم یه جور خوراک ساده که بازاریابی خوبی براش بشه جواب بده
یه چیزی که سرمایه زیادی نخواد و در عین حال خوشمزه و جدید و ارزون و ساده باشه
پیشنهاده من "یرالما یومورتا" هستش

اصلا نمیدونم چی هست.

ملی شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:18 ب.ظ

تو همون دکه هه که برنتین گف یرالما یومورتا عرضه کن ... خوشمزه، ساده ، ارزون و سالم
اسمشم فک کنم اونجا تازگی داشته باشه زود میوفته تو دهنا

اصلا اسمش رو هم نشنیدم

ملی شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:21 ب.ظ

https://www.aparat.com/v/zUvQJ/یرالما_یومورتا

ملی عزیز،رفتم و دیدم.
بسیار ایده خوبی هست،خیلی هم خوشمزه هست.ولی من شیراز هستم.
خانمم گفت این جور چیزها به مذاق شیرازی ها خوش نمیاد.دوست ندارن.گفت تهرونی ها و آذری ها اینا رو دوست دارن.
شیرازی ها خیلی گوشت و بلال و نخود پخته و باقالی پخته و آش میخورن.

خانم ف شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:36 ب.ظ https://khanomef.blogsky.com/

معلم سرخونه هم بشی بد نیست به قیافتم میاد فکر کنم.ولی این کارایی که دوستان گفتن تو سیس شما نیست.

من که فارغ التحصیل تربیت معلم نیستم.چطوری میتونم معلم بشم؟؟

خانم ف شنبه 7 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ب.ظ https://khanomef.blogsky.com/

این همه معلم خصوصی مگه تربیت معلمین؟
اصن کسی از تو مدرک نمیخواد.
مهم اینه یه چیزو بتونی خوب درس بدی
زبان مثلا

تنظیم خانواده خوب درس میدم.
ولی جدای از شوخی میشه یعنی تدریس کرد؟

asal یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:12 ق.ظ

به مدلت کارمند بودن بیشتر میخوره که پول توش نیست
دکه تو پارک رو نیستم چون خیلی فصلیه ولی یه سوپرمارکت یا فلافلی کنار یه بیمارستان خیلی خوب جواب میده
یه فلافل عمو حمید کنار بیمارستان میرحسینی بود همیشه مشتری داشت مشتری عرب
در ضمن کافه تو میانرود به درد نمیخوره

کافه اونجوری که نه.از این مدل ها که کوچیکه.
ضمنا من و تو باید همدیگه رو ببینیم.شاید حضوری با هم حرف بزنیم خیلی بهتر باشه

برنتین یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام پهلوون
پیگیر کارت هستم و با این رفیقم حرف زدم.
گفت خبر میده‌
ایشالا میشه
عسل خانم گفتن فصلیه
اما نه
اینجور کارا یه تعداد مشتری دائمی دارن
یه تعدادی هم گذری
ممکنه چندروز کار کساد باشه
اما روزی رسون کس دیگه س.

نوکرتم سلطان
ممنونم ازت

asal یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:58 ب.ظ

خب حداقل یه دکه تو اون ضلع پارک آزادی که به علی اصغر نزدیکتره بگیرین ایشالا اگه جور بشه

عای اصغر کدومشونه؟؟

آتش یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:14 ب.ظ

به احترام آقای برنتین تمام قد می ایستم و دست میزنم
الهی ک هیچ وقت تو زندگیت گره ای نباشه و اگر بود خدا گره از کارت باز کنه

منم دست میزنم

asal یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:57 ب.ظ

شوخی میکنی؟ :||||

نه والا.شماره ات رو بزار برام

Sara یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:54 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
نمیدونم کجا میخواید کار و کاسبی راه بندازید مثلا طرف ما یه فروشگاه هست که سبزی مارکت هست و کنارش انواع پیراشکی و سمبوسه هم سرخ شده هم غیر سرخ شده که من ازشون یه بار پرسیدم گفتن از موسسه ریحانه میارن این فروشگاه انقدر فروش داره که اگر ساعت ۱ ظهر بری دیگه چیزی گیرت نمیاد و باید تا عصر صبر کنی عصرها هم تا ساعت ۶ واقعا دیگه تمومه اجناسش
فروشگاهه روبروی پارک علوی توی تاچارا هست میتونید خودتونم بیاید ازشون پرس و جو کنید و اطلاعات بگیرید

آره،پیراشکی و سمبوسه و فلافل خیلی خوبه.احتمالا برم سراغ همین کار.ولی تا حالا انجامش ندادم
مرسی از راهنمایی ات سارای عزیز

برنتین یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:21 ب.ظ

خدمت جناب آتش عزیز و تراویس گل

من کار خاصی نکردم که لایق تشکر باشم
یه تلفن زدم و باقیش هم توکلمون به خداست
ضمن اینکه برای اون دوستم هم کم کار نکردم،و حالا هم نهایتا باهم یر به یر میشیم.
جناب تراویس هم مث برادر منه و البته مهمون شهر ماست.
در نهایت هم این مساله جای دوری نمیره و پیش خدا گم نمیشه.
چه معلوم فردا من یا پسرم جایی کارمون گیر کنه و یکی پیدا بشه کمکی کنه.
نیازی به تشکر نیست.
صرفا انجام وظیفه س
ایشالا که خجالت زده نشم و خدا هم گوشه نظری کنه.

قربان محبتت سلطان
خیلی آقایی

جزر و مد یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:58 ب.ظ

دوستان بیشتر حرفا رو گفتن، به نظر منم خوراکی جوابگو هست البته با شراکت زیاد موافق نیستم. به یه شناخت خوب از شیراز نیاز داری، اینکه دست به جیب هستن؟ از چیزای جدید استقبال می کنند؟ شما تهرانم زندگی کردی و دقت کن وقتی توی شیراز راه میری چی کمه یا جاش خالیه؟ مثلا همین خیابون ما یه دکه سر خیابون هست و اومده یه دستگاه اسپرسو گذاشته، درامد زیادی از این اسپرسو داره منم خودم می خرم، یا یه آقایی اومده محصولات ارگانیک میاره مثل عسل و خوب می خرن و الان گسترده تر شده و محصولات دیگه هم دارن که فروش انلاینم راه انداخته. یه خانمی هم اومده محصولات خانگی رو به صورت اماده و نیمه اماده ارائه میده، شیرینی محلی، سبزی قرمه، رب گوجه، سبزیجات خشک و همسرش در خونه میاره و فروش خوبی داره.
می خوام بگم الان به خاطر مشغله و راحت طلبی که حاکم شده هر اموری که خدماتی به مردم بده مورد استقبال واقع میشه.
آموزشم جوابگو هست و می تونی حضوری و انلاین و یوتیوب هم فعالیت کنی.
اما هر کاری کردی آنلاینم در کنارش داشته باش خوب جواب میده.

دمت گرم.حتما به خاطر میسپارم
کارای داخل منزل چطوره؟مثل پرورش گیاه و اینا؟

سلام یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:33 ب.ظ

سوپر اصلا دنبالش نرو
مصرف برق زیاد وسایل زیاد سرمایه زیاد می خواد
ولی فروشگاه‌های زنجیره‌ای ای کار کاسبی آنها را هم تخته کرده است تازه ساعت کارش هم خیلی طولانی لست ۵ صبح تا دوازده شب
جنس هم زود خراب می شه دزد هم زیاد می زنه
یک مدتی برو ور دست بنگاهی
شغل بی درد سر و پول کلان هم دارد
و شغل تمیزی هم هست دورریز هم ندارد مصرف برق هم ندارد
سرمایه هم تقریبا نمی خواد
درآمدش هم عالی است

سوپر رو هم خودم هم نمیپسندم.به این‌نتیجه رسیدم که خوب نیست.واسه فروشگاه بزرگ زنجیره ای هم پولش رو ندارم.
بنگاهی بودن بلد نیستم حقیقتش.سر و زبون میخواد که من ندارم.کمی هم باید خرده شیشه داشته باشی که بازم من ندارم

ماتیلدا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام
فروش محصولات ارگانیک خونگی
رب‌گوجه، رب انار، آبلیمو، آب‌غوره، آب‌نارنج، سیر رنده، سبزی دلال، سبزی قرمه‌سبزی، شوید خشک، گوجه خشک، میوه خشک
یه‌چیزایی که باکیفیت و تروتمیز و خونگی و خفنش همه‌جا پیدا نمی‌شه و امروزی‌ها واقعا صبر و حوصله و وقت و هنر تهیه‌شون رو ندارن
می‌شه اولش اینترنتی فروخت که هزینه مکان هم نداشته باشه
بعد کم‌کم که مشتری پیدا شد و طرفدار پیدا کرد مغازه براش اجاره کرد

اینجا توی شیراز پر از این جور چیزاست.صدها باغ بزرگ وجود داره که رب انار و میوه و از این جور چیزها میفروشن.

asal دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:08 ق.ظ

بیخاصیت ترین و فحش خور ترین شغل همین بنگاهیه
تراویس هرچی زدی لطفا چایی هم بیار کنارش تا مشتریت بشیم

نوکرت هم هستم.تو بیا،قدمت روی چشم بانو

مونا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:38 ق.ظ

من هم میخواستم بگم کار بنگاه کار خوبیه، اونطوری که فکر می کنی نیست که باید خیلی زبون دار باشی یا اهل دروغ و کلک باشی. همیشه هم مشاور میخوان.
موفق باشی

قربون محبتت

سلام دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:47 ق.ظ

منظور من این بود که فروشگاه‌های زنجیره‌ای ای باعث رکود بازار خرده فروش ها است
در هر کاری می شود راسته حسینی کار کرد
حتی بنگاه

فکر نکنم استعدادش رو داشته باشم.وگرنه میدونم پول و پورسانت خیلی خوبی داره

دوست دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام ...
من شما رو نمیشناسم و به واسطه ۳ تا وبلاگ دیگه به این وبلاگ رسیدم و یادداشتتون برام جالب بود و بیشتر نظر دوستانتون ... خدا براتون نگهشون دارع
اگه نمیدونستم شیرازی هستین با توجه به جوابی که به پیام دوستانتون دادین میشد کاملا حدس زد که یه شیرازی هستین که تو ذهن ما شکل گرفته ... سر خوش و بیخیال و کسی که دنبال دردسر زیاد و سختی نیست ... به شدت برعکس اصفهانیها ... جالب بود برام روحیاتتون...
و درباره نوع کار ...
کافه زدن یکم دردسر داره از جهت تهیه مکان و هزینه اولیه ... ولی کاروان که بشه به ماشین سواری هم وصل بشه عالی تره ...
کارهایی مثل بازاریابی و تبلیغ کالا در سطح شهر که کلا بهتون نمیخوره ...
ولی کارهایی مثل فروشگاه اینترنتی از جهت کمتر برخورد با ادم ها و انواع مجوز کار جالبی به نظر میاد ولی خب نیاز به صبر و تبلیغ و هزینه داره البته اگه بتونید تو با سلام یا دیجی شروع به کار کنید عالی میشه ولی خب پای سیستم نشستن داره و همش سرتون باید تو گوشی و لب تاپ باشه اوایل...ولی نتیجه چیز خوبی میشه ... البته نیاز به یه همراه داره تا باهم مشورت کنید تنهایی سخته اونم اولین بار...
پرورش گل هم جالبه تجربه اش رو داشتم نیاز به فضای خیلی زیاد نداره ولی خب شاید مجبور باشین کنار خیابون بساط کنید ...
کار بعدی اسنپ و سرویس مدرسه است که خب دردسرش خیلی کمتره و سود بیشتر نسبت به بقیه البته بعیده حوصله ترافیکتو داشته باشین مگر ماشین سواری رو دوست داشته باشین ... سرویس مدرسه عالی تر از اسنپه البته یکم دیر شده ولی ممکنه هنوز مدرسه ای باشه ... چون در به در دنبال سرویس و راننده میگردن البته در کل کشور ...
ولی همه این کارها سودش در حد خرد و خوراک ماهانه یا شاید یه کوچولو پس انداز باشه یعنی واقعا انتظار سود زیاد سم این کارهاست و نابود میشه کار اگه فکر کنی ۳ ماه اول قراره خیلی بهت خوش بگذره ...
اینا کارها برای شروع و تجربه فضای بازار و کلی تجربه و حتی لذت بردن و شکست و درس گرفتن بی نهایت نیازه و واجبه ... کیفیت زندگیتو چند لول بالاتر میبره ... ممکنم هست اخرش بعد ۵ سال توی هیجکدوم از این جور کارها نمونی ... ولی تو دیگه اون ادم ۵ سال پیش نیستی ...
راستی پرورش بلدرچین هم هست که معرکه است اگه حیاط داشته باشین تو خونه ... یه قفس ۵ طبقه نیم در یک هست که حدودا ۸۰ تا بلدر چین توش جا میشه و از تخم تا خود گوشت بلدرچین طرفدار و مشتری داره خصوصا مغازه دار ها خیلی طرفدارشن و دنبال مجوز و اینا هم نمیخواد باشی چون اذیت نمیکنن سر این چیزا مگر بد شانسی بیاری مثل جریان میوه خشک کردن من که شرکتی که بهمون دستگاه بزرگ میوه خشکی داده بود و میوه ها رو تضمینی بعد خشک ازمون میخرید گیر چند تا رقیب افتاد و سر نداشتن سیب سلامت انقدر اذیت کردن تا شرکت خسته شد و پلمپ کرد و رفت و ما موندیم با یه دستگاه عالی میوه خشکی و کلی محصول خوشمزه که همشون رو با ناراحتی تا تهشو خوردیم ...
امیدوارم بتونی اخرش یه تصمیم خوب بگیری ... همه پیشنهاد هام خودم امتحان کردم و اگه سوالی داشتی بپرس البته توی بورس هم رفتم که بعیده روحیه ات به این چیز بخوره ...
موفق باشی گل پسر

مرسی عزیزم
الان اسنپم
سرویس مدرسه ماهی یه تومن بیشتر نمیدن که به هیچ دردی نمیخوره.هر روز گرفتاری صبح و ظهر
کار اینترنتی هم تو فکرش هستم که از بندر لباس زیر زنونه و نواربهداشتی خارجی بیارم،نظرت چیه؟
بلدرچین و دستگاه میوه خشک کنی جاش رو ندارم.
آبجو و شراب درست کنم بفروشم چطوره؟

دوست سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:52 ق.ظ

خوبه که الان مشغولی و نگفتی اسنپ حق خوری میکنه ... هرچند میکنه ولی خوبه ننوشتی ...
سرویس مدرسه شیراز کم میدن وگرنه شمال طرف راحت ۲ شیفت سرویس مهد و مدرسه کار کنه راحت ۶ تا ۷ در امد داره ... خصوصا بچه دبستانی که راحت تو پراید ۵ تا ۶ نفر راحت جا میشن انقدر که فنچن...
کار اینترنتی دردسرش از کاروان و کافه کمتره چون درگیری بیرون و فضای بیرون از خونه و گرما و سرما نداره از طرفی با مشتری رو در رو سر و کله نمیزنی ‌... ولی خب جامعه هدفت رو نگاه کن ... الان لباس زیر زنونه بیاری مشتری رو راحت پیدا میکنی ؟ باز کفش و کیف یا لوازم آرایشی یه چیزی ... ولی خب اگه دیجی و با سلام نری و مستقل پیج بزنی هزینه تبلیغ برات داره ولی خب دردسر سر و کله زدن با دیجی و قوانین عجیبش و درصد سودی که میگیره و پرداخت دیرش رو نداری ... ولی مشتری ثابت و فراونه ...
بلدرچین حیف شد جا نداری ... یه سرچ کن قفسه بلدرچین پنج طبقه ... شکلش رو ببین ... ببین واقعا جا نداری ؟ البته اگه فضا واسه ابجو داری شاید بشه کنارش بلدرچین هم پرورش بدی البته یادم رفت بگم بلدرچین بوی فضولاتش زیاده و باید فضا باز باشه مثل حیاط نمیشه تو زیر زمین کنار ابجو ها گذاشت ...
دیگه نهایت گل بکاری بفروشی ... از ابجو دردسرش کمتره ولی همون نتیجه رو واسه مشتری داره ...
به امید همت کردن تو ....
اسنپ طرح تشویقی هاشو خوب بری هم خوبه ولی درکنارش تپسی هم ثبت نام کن ... هر دو رو گوشیت نصب باشه خوبه البته کلا به نظرم اسنپ درون شهری کلافه کننده است ... بتونی بین شهری بری بهتره چون به ترافیک نمیخوری استهلاک ماشین هم کمتره ولی خب در روز میتونی فقط ۲ بار مقصد مشخص کنی ... مثلا میتونی بگی من مقصدم اصفهانه هر مسافری اونجا میره به من پیشنهاد بده که خب عالیه ولی در روز دوبار میشه ... احتمال زیاد خودت اینو میدونستی ...
در کل کلی دعای خوب واسه پولدار شدنت و حال خوب

مرسی از دعای خیرت و راهنمایی های خوبت.
دست گلت درد نکنه دوست عزیز

مسلم سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 06:14 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

اگه امیدی نداری به بهتر شدن اوضاع کشور
میتونی دلار بخری

پول ندارم.
میخوام کار کنم پول در بیارم

حالا هرچی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:47 ب.ظ

هرکار میکنه کنارش بیا بازار تهران جنس بخر و دیجی بفروش، هرچی لباس زیر ، اسباب بازی ، من دو ساله اینکار رو میکنم بعد ده سال کارمندی استعفا دادم ماهی ده دوازده برام میمونه

دمت گرم.چه راه کار خوبی دادی

تراویس بیکل به دلفین سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:49 ب.ظ https://travisbickle1.blogsky.com/

من روبیکا ندارم اخوی

دلفین سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:10 ب.ظ

چیا داری ؟ ایتا یا تلگرام ؟
البته تگرامم بالا نمیاد چون وی پی ان ندارم .
وی پی انم درست شد ایدیمو میدم بهت

تلگرام

دلفین چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:08 ق.ظ

تلگرام پیام بده بهم .
پروکسی وصل شد
@sofiii_god
منتظرتم

اخوی،برادر عزیزم،من که دکتر نیستم.

دلفین چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:03 ق.ظ

ممنون از اعتمادی که بهت کردم
حالا هرکی پیام بده نمیدونم تو هستی یا کسی که ایدیمو دیده .
من نگفتم دکتری فقط ازت سوال داشتم اگه اعتمادی نداشتی میتونسی بهتر اینو بهم بگی یاحداقل تو تلگرامم بگی.یا همینجا بگی من تلگرام کسی نمیام.
مثل الان که ایدمو منتشر کردی .
من که ایدیمو عوض میکنم ولی این جوانمردی نبود .
تو حتی نزاشتی سوالمو بپرسم
نمیگم حتما کمک میکردی ولی این رسمش نیست.
بچه هم نیستی بگم بی تجربگی کردی و خامی یا غرور گرفته تو رو.
نمیدونم چرا حس کردم ادم با درکی هستی یا شایدم من انتظار زیادی داشتم
من کم و بیش مشکلات تو رو دارم و درباره مسایل جنسی میخواستم ازت سوال کنم . من خودم متاهلم و همیشع این حس هایی که تو راحت ازشون اینجا میگی رو درخودم سرکوب کردم و یه جورایی خفه کردم و مشاوره هم رفتم ولی جواب نگرفتم .
ببخش مزاحم شدم .
ببخش جسارت کردم و گفتم بیا تلگرم
تو مختاری هر کاری دوست داری بکنی ولی شرافت چیز قشنگیه
مثلا دلت میخواد این پیام رو هم منتشر کنی و فکرکنی یه مریض داره اینا رو مینویسه بعد راحت در جایگاه بی طرف و مظلوم جواب بدی و حقی که به گردنت هست رو از سر خودت وا کنی و حق به جانب جوابم رو جلوی همه بدی .
راحت باش
هرکاری دوست داری بکن
ایدیمو عوض میکنم تا مشکلی برام پیش نیاد
خدانگهدار اقای با درک و شعور

دلفین چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:24 ق.ظ

شایدم توی این سالها زیاد اذیتت کردن و به کسی اعتماد نداری. باشع شاید حق باتوعه
نمیتونم زیاد راجع به ادمها بد فکر کنم.
ولی گفتم پیامهامو منتشر نکن .
حق دارم ناراحت باشم و نبخشمت
در هر صورت راضی نیستم به انتشار.
یه اعتماد و اشتباهی از طرف من بود که خودم فهمیدم نیاز نیست جار بزنی

دلفین چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:08 ب.ظ

تو دیگه کی هستی ؟

خاک پای رهبر و ملتم

مسلم چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:34 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

تو هم دوست داری یه حرفی بزنی که نمک بپاشه به زخم طرف مقابلت؟

متوجه منظورت نشدم

همشهری جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ق.ظ

اگر بهداشت گیر نده همون غذا خونگی کار عالی هست

دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد