تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بگو: اگر خدا را دوست مى دارید از من پیروى کنید تا خدا هم شما را دوست بدارد و گناهانتان را ببخشد و خدا آمرزنده مهربان است.

میخوام از خودم تعریف کنم.

موهبت هایی در زندگی وجود داره،نعمت هایی هست که خدا به بعضی از بنده هاش عطا میکنه،اونم بحث لیاقته.باید نظر کرده باری تعالی باشی.یکی از این موهبت ها اینه که بتونی روان و سلیس قرآن بخونی،من خیلی ها رو دیدم که نمیتونن قرآن بخونن حتی بعضی هاشون عرب بودن.ولی من به راحتی و بدون‌اشکال قرآن میخونم،بدون مکث و تته پته کردن با رعایت قواعد و اِعراب.دومین موهبت هم این‌هست که وقتی قرآن میخونم متوجه معنی و مفهوم آیه ها میشم،فهوای کلام خداوند سبحان رو متوجه میشم،درسته که عربی نمیتونم حرف بزنم،ولی هر آیه ای رو که میخونم دقیقا متوجه میشم در مورد چی هست.سومین موهبت و نوری که خداوند متعال توی دل من گذاشته حُب و دوستی اهل بیت هست،من محرم ها نذری میدم،دل تنگ حرم امام رضا میشم،با شنیدن بعضی نوحه ها بغضی میشم.اینا همه نشونه های حُب و محبتی هست که نسبت به اهل بیت پیامبر دارم.

نظرات 11 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:15 ق.ظ

مداحی هم میکنی ؟پول خوبی توشه

صدام خوب نیست

جین پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:56 ب.ظ

از زاویه دید من :
این چه شانسیه که میتونم قرآن بخونم و بفهمم اما نمی تونم عربی حرف بزنم و بفهمم؟

اینم حرفیه

For_U پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:22 ب.ظ

اگه میگفتی خوب بلدی گیتار الکتریک بزنی یا خوب بلدی حساب دیفرانسیل تدریس کنی یا هر کار دیگه با ارزش تر بود،همین مونده دیگه تو روضه بخونی تراویس،اینجوذ تراویس مذهبی رو مخه.

مگه من چه عیبی دارم؟منم کبوتر صحن آقام

آتش پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:45 ب.ظ

فقط مونده بود توی فلان مغز مذهبی شی

چرا هیچ کس منو دوست نداره؟؟

الی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:10 ق.ظ

با یه مظلومیت خاصی حس کردم اینا رو نوشتین
نمیدونم چرا

چون مظلوم هستم دیگه

آسمان جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:58 ب.ظ

تراویس جان اینها موهبت نیست برادر من، واقع نگر باش لطفا
اصلا بهت نمیاد مذهبی باشی و این عقاید رو داشته باشی

برنتین جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:55 ب.ظ

منم قد شونزده تا مرجع تقلید اصل و اصول دین بلدم...
اینو از من داشته باش
خوندن قرآن،نماز،گرفتن روزه
اینا حق الله س
خدا میبخشه چون قولشو داده
میمونه حق الناس که نباید بگردن آدم باشه
اون مداحی و روضه و اینا هم که اصلا جزو هیچی نیست.

نوکرتم

علی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:09 ب.ظ https://yup.blogsky.com

شما اینا رو جدی میگی ؟

یا همه ی ادیان.

حیفه بخدا ، داری درون رو به بیرون میبازی !
اصلا به نوشته های قبلیت نمیخوره این پستت.
حتی به اون کامنتت که قبلا به شهرام و M فحش میدادی هم نمیخوره.
به نظرم برو یه چرخ بزن ، خطر از بیخ گوشت زد بشه و از این حال و هوا در بیای : ))

مگه چی شده؟

Sara جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:28 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

سلام
خوندن قران خوبه درک قران خیلی خوبتره و عمل کردن حتی حداقلی به قران از همه اینا خیلی بهتره
چه خوب که میتونید قران بخونید با کلام خدا غریبه نیستید چه خوبتر میشه بتونیم به کلام خدا هم عمل کنیم و اگر خوب و بد و راست و درست چیزی را نمیتونیم تشخیص بدیم فقط ملاک کلام نورانی قران باشه اگر مطابق بود پس درسته اگر نه پس حتما باید تجدید نظر کنیم و بیشتر دربارش فکر کنیم
بهتون پیشنهاد میدم بصورت کم کم تفسیر قران را هم بخونید اونهم از مفسران به نام اغلبشون غیر از تفاسیر حوزوی دارای کتابهای تفسیر خلاصه با زبان ساده برای درک من و شما که اشنایی کمتری با این مطالب داریم میخوره
موفق باشید

ممنون از لطف و محبت و کامنتت

سلام جمعه 13 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:34 ب.ظ

غنه خیشوم یرملون یرمون ص ط ع ز م قلب به میم
اینها را یعنی بلدی
آنوقت از کدوم قاری تبعیت می کنی ؟
سبک قرائت شما چی هست ؟
در کدوم دستگاه میخونی ؟
البته بهترین قرائت همان حجاز است

همون سابق شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:19 ب.ظ

چقدر سبزی پلو با ماهی به تو هم میاد
برو مادر جنده
بی پول شدی میخوای ادا تنگا رو دربیاری بری قاطی اینا
شنیدی روزی ۲ تومن میدن
ریدم تو دهنت و اون موهبت باری تعاملات پدرسگ
همون قرآنت گفته مهریه زنتو بر گردنت سنگینی میکنه پدرسگ

حرف بد نزنید.
من که دیگه به هیچ کس حرف بد نمیزنم.تو هم هر چی دوست داری فحش بده.
از خدا فقط آرامش میخوام.واسه تو،خودم و همه مردم سرزمینم در همه جای دنیا.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد