تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

این درگه ما درگه نامیدى نیست صدبار اگر توبه شکستى بازآى

دیشب تا صبح بیدار بودم.نماز میخوندم و قرآن و روی سجاده ام اشک می ریختم و واسه مردم کشورم و شادی روح شهدای شاهچراغ و برای سلامتی رهبردعا میکردم.

دعا کردم که این اعتراضات تموم بشه و فرج و گشایشی توی وضع اقتصادی همه از جمله بنده سرتاپا گناه به وجود بیاد.

بعد قرآنم رو برداشتم و باز کردم و این آیه اومد مگر کسانى که شکیبایى ورزیده و کارهاى شایسته کرده‏ اند که براى آنان آمرزش و پاداشى بزرگ خواهد بود.

بعد صبح زود هم وقتی اذان صبح رو خوندن بلند شدم و رفتم به مسجد محل،دلم گرفت از خلوتی مسجد،چرا ما مردم حضورمون توی مساجد کم شده.نماز رو به جماعت خوندم و واقعا لذت بردم.با احساس سبکی و نشاط معنوی به خونه برگشتم.

از این به بعد دیگه میخوام بقیه عمرم رو به عبادت و روزه گرفتن و قرآن خوندن و دعا کردن و توبه برای گناهانم بگذرونم.میخوام وقتی که مُردم توی پیشگاه خدا رو سیاه نباشم.میخوام با شهدا و اولیای خدا و صالحین محشور بشم.

نظرات 16 + ارسال نظر
بنده سرتاپا تقصیر شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:07 ب.ظ

ما رو از دعای خیرتان محروم نکنید حاج آقا

محتاجم به دعا

For-U شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:38 ب.ظ

وای وای وای،همینو کم داشتیم،پاشو مرد خودتو جمع کن،نذار این چیزا برن تو پاچت.

بابا ما تور رو با ایکس ویدیوز و جق زدن میشناسیم،عیسی مسیح خودت اینو نجات بده.

یه فاتحه واسه تراویس دوست داشتنی بخونین که از دستمون رفت.

خدا من حالا هر روز برم وبلاگ کی؟اینجا هم دیگه شده سمت خدا.

خیره ایشالا.
نور خدا رو دیدم.دیگه آدم سابق نیستم

خانوم ف شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:45 ب.ظ

سلامتی رهبر !!
Really
کام.آن .م‌‌َن...

سلا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:31 ب.ظ

خدا قبول کند
خیلی خوبه
این هم از من داشته باش
قبل خواب سوره واقعه
هر روز خواندن سوره یاسین ، نبا ، حشر
زیارت عاشورا و حدیث کسا
بعد یک مدتی حفظت می شه همین که داری مسافر جا به جا می کنی می توانی زیر لب زمزمه اش کنی

به به.بهترین چیزی بود که میتونستی بهم بگی.
ممنون.
ایشالا حفظ میکنی و میخونم و ثوابی هم به تو برسه.

پناه شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:07 ب.ظ

دو روز دیگه ادعامیکنی مهدی موعودی
پاشو جمع کن خودتو شبکه معارف طرفدار نداره

جین شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:19 ب.ظ

منم در خصوص سلامتی رهبر خیلی دعا میکنم

مثل هم هستیم

فاک یو تراویس شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:12 ب.ظ

توبه گرگ مرگ
انقدر نخندونمون با این کس کلک بازیات لاشی
یعنی دو قطبی برات کم واقعا
تو چرا اینجوری شدی آخه .
همین امثال تو حال آدم بد میکنند .
فاک یو

چرا فحشم میدی؟
به من نمیاد آدم خوب و مذهبی باشم؟

تراویس برای تراویس همون فاک یو تراویس شنبه 14 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:16 ب.ظ

این کونده بازیارو از خودت در نیار تا خواننده هات بالا بره
کونی ی روز با نوشته هات حال میکردیم
دهنت سرویس
چرا اینطور میکنی
این نوشته های اخیرت تیر خلاص به این هست که یک درصد سلامت روانی نداری
داری خودت با دستای خودت فاتحه وبلاگ میخونی.

خدا هممون رو هدایت بکنه.ایشالا خدا منو ببخشه.گناهانم خیلی زیاده.

phil یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 07:48 ق.ظ

درود به تو.

نوکرتم

قاصدک یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام تراویس جان
خداروشکر منو هم دعا کن
خداییش محل اینایی که این چیزای چرت و پرت می نویسن نزار رو همین فرمون برو تراویس جان
اتفاقا این اعتقاد و عبادت تو ارزشش برای خداوند خیلی بیشتره چون خودت این تصمیمو گرفتی و این راه رو انتخاب کردی وقتی که می تونستی هرکار خطای دیگه ای رو انجام بدی
تو خیلی ادم خوبی هستی تراویس جان

ممنونم قاصدک.
خودم هم خیلی خوشحالم.
لطف داری

آتش یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:25 ب.ظ

:
کصخل جقی رو ببینااااا
حالا برای ما شده امام زمان دوروز دیگه میگه بهم وحی شده
حتما برای سلامتی رهبر دعا کن فقط. مونده تو جزو اونا باشی ک پکیج تکمیل شه

خانوم ف یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:28 ب.ظ

کامنت همه جواب داشت اِلا من
تو هم منو دور انداختی

دوستت دارم

ملی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:18 ب.ظ

دوربین مخفیه؟!

نه والا

ملی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:21 ب.ظ

البته اینکه نماز بخونی و مسجد بری خوبه
ولی اینکه خودتو قاطی کثافت بازیهای سیاسی بکنی همون نماز و مسجد رفتنت هم حروم میشه

چشم

:) یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:31 ب.ظ

چه غلطا! با حس معنوی برگشتی خونه و جق زدی؟ از پشت پست و کامنتات کم مونده هرچی زن و دختره بکنی! حالا واسه ما ترویج عبادت میکنی؟ اسکول! عقل که نداری کار مفید و به دردبخوری انجام بدی. همون بشین دعا کن که زندگیت بهتر بشه. حتما میشه!

ناشناس یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:55 ب.ظ

التماس دعا حاج آقا ... متحول شدین یا مثل رها موسوی شو آف میکنید ؟

رها موسوی کیه؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد