تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یاوه می گویـم عقلم زایل اسـت فکر و اندیشه همیشه باطل است

ماجرای اول:دیشب تا خودِ خود صبح خواب های عجیب و پر از جنایت میدیدم.

ماجرای دوم:وقتی میزنم رو ترمز انگار دو تا آهن رو همدیگه ساییده میشه.نمیدونم چه ایرادی برداشته.

ماجرای سوم:این سریال دودکش که شبکه ifilm میزاره خیلی با مزه هست.

ماجرای چهارم:امروز شیراز این قدر بارون اومد که حد و حساب نداشت.

ماجرای پنجم:زنگ زدم به اسنپ و گفتم کرایه هاتون شده عاقبت یزید این قدر که پایین هست،گفت صبوری بکن.

ماجرای ششم:چند روزه ورزش نمیکنم،دوباره بدنم افتاده.

ماجرای هفتم:تازگی ها فیلم و سریال جدید نمیاد ببینیم حال کنیم،پیکی بلایندر رو هم کامل دیدم.همچین جالب هم نبود.تو هر سکانسی هم یا سیگار میکشیدن یا مشروب میخوردن.حالم به هم خورد.

ماجرای هشتم:نمیدونم انار هم شرابش خوشمزه میشه یا نه؟

نظرات 12 + ارسال نظر
مسلم چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:30 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

همه ی سریال های خوب رو دیدی؟
stranger things دیدی؟

سریال های با محوریت نوجوان ها رو دوست ندارم.اینم فکر کنم همون باشه

جزر و مد پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:00 ق.ظ

تراویس اگر زیاد خواب می بینید یعنی هر شب، فکر می کنم به قرص پوکساید ربط داشته باشه، چون منم می خوردم خواب زیاد می دیدم. یک پستی گفته بودید پوکساید می خورید

نه.من هیچی نمیخورم

مسلم پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 03:16 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

منم به همین دلیل سراغش نمی رفتم . تا اینکه از سر کنجکاوی دلیل محبوبیتش سراغش رفتم . بسیار شیرینه .

پس منم میرم ببینم

یه خواننده جدید وبلاگت پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:28 ق.ظ

شراب درست نکن، نخور
پاکی روحت رو حفظ کن
نمیدونم اون پست نماز جماعت محل جدی بود یا شوخی، اگر جدی بود، اون حال خوب اون پستت رو حفظ کن

چشم.ببخشید.

سلام پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:41 ب.ظ

اینجا هم بارون زد ولی به اندازه ی شیراز نه
زلزله
نماز آیات یادت نره واجب است
لنت ترمز تمام شده است
ما وقتی لنت ترمز دوچرخه ی مون تمام می شد نوک کفش را روی زمین می کشیدیم تا بایستد
اون مورد آخر خود انار را میل کن که انار شیراز هم مشهور است
علی برکت الله

ارادت داریم
شما کجایی؟

Salam پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:09 ب.ظ

Tehran

خیره ایشالا

طلوع پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:31 ب.ظ

تراویس جون سریال Better call saul رو خیلی تعریف می کنند البته من هم ندیدم
و سرگذشت یکسری افرادیه که در Breaking bad بودند البته من بریکینگ بد رو دیدم

من یه فصل دیدم جذبم نکرد.از اون زنه موطلایی توی فیلم خوشم‌نیومد.
فیلم el camino رو باید ببینی بعد بریکینگ بد

مسلم پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:17 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

از Better call saul خوشت نیومد؟
کیرم تو سلیقت

مرسی

ریسیو جمعه 20 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:37 ب.ظ

انگار سریال 1883 خوبه. منم گذاشته‌م تو لیستم.

دمت گرم

tera جمعه 20 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:32 ب.ظ

مسلم هنوز داری میسوزی که تراویس کونده محلت نذاشت که بیاد ببینتت.راه به راه به این فلک زده بیمار جنسی توهین میکنی.لطفا فراموش کن قضیه رو.

مسلم جمعه 20 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:11 ب.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

-"لطفا فراموش کن قضیه رو"
- واقعا ناراحت نیستم :) ،مرسی که واضح گفتید .دیگه توهینی نمی کنم.

tera شنبه 21 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 05:23 ب.ظ

البته منم از داداش تراویس معذرت میخوام که ادبیات زشتی بکار بردم.معذرت تراویس جان.اگه پیامم رو خواستی پاک کن.

خواهش میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد