تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دل حاجی گرفتار شیرینه وای وای عجب دندون تیزی

یه ژانری هست و یه تیپی از مردها هستن که اونا هم صدای خاموش این اعتراضات هستن و تمایل شدیدی به تغییر و لغو حجاب و آزادی پوشش زنان دارن.اون هم مردهای بالای پنجاه سال که دیگه بچه هاشون یا بزرگ شدن یا ازدواج کردن و رفتن و حاج خانم هم دیگه حال و حوصله دادن نداره یا دیگه مرده به چشمشون نمیاد.اینا هم خیلی خوشحالن از این که زنهای بی روسری و بی حجاب میبینن تو خیابون ها.اما توی ذهنشون همشون تصوری که دارن اینه که زن ها تیپ شهناز تهرونی میان تو خیابون و میگن" سلام آقا رضا نونوا چطوری،بده چند تا از اون نوناتو فوری"،ولی خوب خبر ندارن این دخترهای نسل جوون اکثر قریب به اتفاقشون موفرفری و رنگ پریده و موکوتاه و تیپ انتلک طوری دارن و بد میخوره توی ذوقشون.

نظرات 17 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:00 ق.ظ

خاک بر سرت تو دیگه گه کدوم کونی بودی احمق فک نمیکردم انقد بی شرف باشی ریدم‌به اون تصورات گهت و ریخت عوضیت

bi bi joon سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام اجازه نده کامنت امثال زهرا خانوم جون بالا بیاد

زهرا خانم هم خواهر بنده هستن.
هر کس به من توهین بکنه،من هیچ مشکلی ندارم.ولی اجازه توهین به دیگران نمیدم.
زهرا خانم هم نظرشون محترمه.

آتش سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:50 ق.ظ

میدونی تراویس دلم برات میسوزه چون هرچی تو فکر فاسد خودت هس رو به بقیه نسبت میدی… کاش افکارت انقد بیمار نبود…

گُه خوردم
ببخشید

... سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:25 ق.ظ

دقیقا راست میگی وجدانا
خداییش بعضیاشونو می بینی که روسری ورداشتن همچینی اکبیری و زشتن که ادم دلش میخواد همون چندتا نخ مو هم که دور خودشون افشون کردن و خیلی هم ادعای خوشکلی دارم از کله شون بکنی
من که دلم برای همشون میسوزه بیچاره های عقده ای
به نظرم یه کم باید ازادشون بزارن تا عقده هاشون کم بشه
اهان راستی من خودم ادم معتقدی هم نیستما که بگم از تعصب این چیزا میگم نه اما واقعا حرکتاشون خیلی چندشه بعضیهاشون بیچاره ها روسری نمیزارن همچینی هم نگات میکنن که بیا منو نگاه کن یا نه اصلا بیا منو بککککن ببین اماده ام اماده اما واقعا رغبت نمی کنی حتی نگاه ریخت زشت و چندششون بکنی دیگه چه خواستی که بکننننی

... سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:02 ب.ظ

تراویس نظر من کو؟؟

حرف بد زده بودی،تایید نکردم.
کمی مودبانه تر بنویس نوکر پدرت هم هستم

خانوم ف سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:56 ب.ظ

قبول دارم حرفت رو
منم بی حجاب بیرون میرم این رده سنی ۵۰ ۶۰ به بالان که زل میزنن بهم .ولی جوون ها اصلا

خدا رو شکر،یکی ما رو قبول داشت

آسمان سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:55 ب.ظ

مصداق این جمله ست که جوانان در قفس و پیران در هوس اند

x سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:44 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

خیلی خوب بود :))
تازه اینم باید اضافه کنی که نسل جدید اکثرا لاغر و بی گوشت هستن :)))
رفتم سرچ کردم عکس های شهناز تهرانی رو دیدم :)))

باید تو یوتیوب سرچ بکنی:"سلام آقا رضا نونوا"

... سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:53 ب.ظ

تراویس مگه من چی گفتم که بهم میگی مودب نیستی
خوب باشه مگه دروغ گفتم میگه والا منم خوشم میاد نگاشون کنم حتی تر ...‌دیدی حرف زشت نزدم اما میگم خوب گوگولیا یه کمی لااقل خوشکلتر بیایین که ادم حالش بهم نخوره زشتوکن خیلیاشون حالا یه کمی هم عقده هاشون وا بشه دیگه خیلی براشون جذابیت نداره روسری نداشتن حالا طفلی ها گناه دارن یه کمی نگاه و توجه میخوان که ماهم با کمال میل میکنیم هی تراویس منظورم توجه می کنیم بودا
تایید کنی ها بببین خیلی بهش گفتم مودب باش حرف زشت نزن

خفه شو سر جدت سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:32 ب.ظ

چقدر زر میزنی تو وای
مردک بیمار جنسی

ببخشید

مسلم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 12:54 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

چرا دارن بهت فحش میدن؟ کلا فحش خورت ملسه
چه برداشتی از این متن می کنند؟
کلا همه به همه الکی مشکوکن ، این لیبرال ها انقد متعصب اند که ممکنه واسه یه پست وبلاگ بگیرن اعدامت کنن.

نمیدونم چرا فحش میدن؟
از جای دیگه دلشون پره فحشش رو به من میدن

به مسلم چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:22 ق.ظ

صرفا یه پست وبلاگ نیست.چندین تا پست وبلاگ چندین کامنت و رفتاریه که از ایشون دیده شده به مرور زمان. توی وبلاگ خودش و توی وبلاگ دیگران. کسی بیخودی از کسی متنفر نمیشه. کسی بیخودی به کسی فحش نمیده. کسی بیخودی به کسی مشکوک نمیشه.
یا طرف خودش ایراد داره یا از کسایی که ایراد دارن پشتیبانی میکنه و پشتشون درمیاد.
تو بچه خوبی هستی. پشتش درنیا پس. آفرین :)

ببخشید حرف بدی زدم
به جای فحش دادن بهم تذکر بدین من واقعا انسان نقد پذیری هستم و قصد رنجوندن کسی رو ندارم
اگه ناراحت هم نمیشی بگم بوس بوچ

سلام چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:13 ب.ظ

خدا کنه به همین برداشتن روسری اکتفا کنند
فردا هوس پوشیدن مینی ژوپ را نکنند
و اما من فکر می کنم پسران جوان امروز نسبت به قدیمی ها سرد مزاج هستند و دختران بر عکس گرم مزاج هستند

به نظر من هر کس هر چی میخواد بپوشه.همه باید آزاد باشن تو پوشش و حجاب.
با مزاج هم موافقم،پسرها هم دولشون کوچیک تر شده و هم کمرشون شل تر و هم میل جنسشیون کمتر.ما هم که هنوز مثل قدیمی ها هستیم میزنن تو سرمون.

زهرا چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 02:17 ب.ظ

باشه بدون فحش میگم مرد باش ازاده باش شرف داشته باش حداقل سعی کن خودت باشی مگه خودت بودن چقد ازارت میده هر روز به یه شکلی در میای اگه قانون مهریه انقد برات ازار دهندس بدون برای ما هم خیلی قانونا ازار دهندس ببین من انقد شرف دارم که با همسری که سالها دارم زندگی میکنم ولی حاضر نیستم با مهریه دهنشو سرویس کنم چون میگم با بدبختی داره پول در میاره پس به خودم اجازه میدم درباره بقیه چیزا هم انتقاد کنم چون همیشه برا حق خودم نمیجنگم برا ازادی میجنگم برا حس خوب زندگی میجنگم اون احمقی که میگه به خودشون برسن بعد روسری رو در بیارن واقعا درکی از ازادی نداره همه نباید به مذاق تو خوش بیان بفهم که تو تو کل این هستی هیچی نیستی وقتی اینجوری به خودت نگاه کنی همرو نمیکوبی

منم به خدا نه مسخره کردم و نه قصد توهین داشتم.اتفاقا از این حداقل آزادی به دست اومده خیلی خوشحالم و موافق کامل حقوق برابر توی ارث و حضانت و ازدواج و پوشش و حجاب و حذف مهریه و نفقه هستم.
هیچ کس به اندازه من به زن ها احترام نمیزاره و من هیچ وقت تو هیچ لحظه ای از زندگیم موافق حجاب و قوانین ضد زن و صد البته ضد مرد نبودم.
منو ببخش اگر حرفی زدم یا پستی گذاشتم که باعث ناراحتی شما شد.
هر کدوم از پست ها و حرفهام رو هم بگی حذف میکنم

آتش چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 09:32 ب.ظ

میگی تذکر بدید
اخه به شما چ تذکری میشه داد؟ وقتی ی روز میایی کل مردم رو ب فحش میبندی و میگی مقصر فقطططط مردم هستن
ی روز میایی میگی مسجد و اشک و اه و ناله داری
ی روز از خاطرات جق زدن و …
الان هم داری از هوس پیرمردا میگی
تو این کشور زندگی نمیکنی؟؟؟؟ نمیبینی همون پیرمردی ک تو فکر شورتشی بخاطر نداشتن دارو، نداشتن سرپناه، نداشتن پول و سرمایه، نداشتن بیمه و … اه نداره با ناله سودا کنه چرا فکر این باشه ک دخترا لاغر شدن و مث شهناز تهرانی نیستن
چرا به این فک نمبکنی ک هر روز داریم بدبختی از دیروز میشیم و تو نشستی فقططططط چیزشعر میگی ….

چی بگم والا
الان ساعت ۴ صبحه،منم شراب زیادی خوردم و مستم.تو هم حرفهات خیلی حسابیه،منم همین جوری کس خلم،الان کس خل تر شدم.لذا حرفی ندارم.
هرچی تو بگی درسته

x چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:34 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

من خوب شیلترفکن و یوتیوب دسترسی ندارم :)))

ولی جالبه یه ورژن سلام آقا رضا نونوا جدید درست کردن که البته خب لطفش کمتر از ورژن اصلی هست :)

باید اصلی رو ببینی حتما

مسلم پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 01:02 ق.ظ https://paeizaan.blogsky.com/

به نظرم که تراویس در هزل نبوغ داره ؛ تو این پست و اکثر پست های هزل گونه اش میشه این رو دید .

نوکرتم سلطان

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد