تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچ کس به اینکه خوب نمی‌رقصی، اهمیت نمی‌دهد. فقط بلند شو و برقص.

سخن اول:یه پست طولانی و پر از نقد و حرفهای سیاسی و عاقلانه و درست و حسابی نوشتم و خوندم و خودم هم لذت بردم از این که میتونم این قدر قشنگ بنویسم و نمینویسم و  بعد پاکش کردم.چون من فقط یه چیز میخوام.من کس(کص) میخوام فقط.به هیچی جز اون فکر نمیکنم.

سخن دوم:با این حجم نگاه غریبه روی وبلاگم مشکل دارم واقعا.من دوست دارم روزی ده تا بیست تا بازدید کننده داشته باشه وبلاگم.با همشون هم رفیق باشم و اونا به من عکس لختی بدن و منم باهاشون سکس چت بکنم.نه الان که همه میان و فحش میدن و میرن.من واقعا مشکل دارم با بازدید از وبلاگم.چه جوری کم بشه نمیدونم.

سخن سوم:بازی ایران چه روزی بود؟

پانوشت:نظرم عوض شد.با هیچ کدوم از سخن اول و دوم موافق نیستم.لامصب آدم آبش که میاد یه شخصیت دیگه پیدا میکنه.

نظرات 6 + ارسال نظر
فاضله یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:39 ق.ظ http://golneveshteshgh.blogsky.com

حرفهای قشنگ ترم میتونی بزنی

حرفهای قشنگ مال آدمهای قشنگه

دلناز یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:30 ق.ظ

چرا پاکش کردی خب ؟
بزار تا بخونیم و فیض ببریم

نه بابا.

Sin یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام دیشب حوصله م سررفته بود و با سه چارتا وبلاگ واسطه رسیدم اینجا و تو خواب و بیداری سه چارسال از ارشیوتو خوندم

الان اومدم کامنت بذارم و از بامزگی و کسخلیت و نوشتنت تعریف کنم پست جدیدتو دیدم :)) نیومده باید خدافظی کنم انگار
خوب باشی

بوس
بوچ

. یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 11:51 ق.ظ

مثل ماهی که چند باری باهاش سکس چت می کردی

کی؟

سپهر یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام داداش

ایران با انگلیس فردا چهار و نیم بعد از ظهر.

https://www.varzesh3.com/football/match/164323/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

نوکرتم سلطان
همه چی رو بلدی والا

س پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1401 ساعت 12:37 ق.ظ

تراویس چه بی شرفایی برات کامنت میذارن
این کامنت مثل ماهی که ... مال یه آدم بی شرفه

من اصلا نمیدونم ماهی داستانش چیه؟این چند روز هی میگن سبزی پلو با ماهی و با ماهی دوستی و از این مدل حرفها.من اصلا نفیهمم داستان چیه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد